Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омекна спирачния педал. - износени задни накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Омекна спирачния педал. - износени задни накладки

    Преди седмица започна да ми омеква педала на спирачката, као сега закова на едно положение като го натина на 10тина сантиметра тогава захваща. Преди в зависимост от усилието захвата му беше от 2 до 5 6 сантиметра максималното усилие. Несъм гледал за течове утре щ видя и ще обезвъздушавам. Дано от това се оправи . Педала и преди си беше мек но спираше с малък ход перфектно. Сега хода стана голям и трябва да натискам много повече за същия ефект и то при малко по голям ход на действие ! Някой има ли идеи за проблема. Като обезвъздуша ще пиша
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    #2
    Изсмуках спираната че беше боза и сложих приста дот 4 колкото беше в казанчето, несъм източвал системата. Сега като че ли е по-добре но стържат като че ли :/ Мислих че са задните барабанни накладки,но неуспях да махна барабана да го видя, а иначе като друпна леко ръчната и набия спирачките наистина спира както преди
    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

    Коментар


      #3
      Прилича ми на блокирал саморегулиращ механизъм на задните спирачки! И освен това има нужда от престъргване на барабаните!

      Коментар


        #4
        ///// написа:
        Прилича ми на блокирал саморегулиращ механизъм на задните спирачки! И освен това има нужда от престъргване на барабаните!
        Ай честит пост номер 800
        Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
        Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
        Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
        BMW X3 3.0D Aut

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Прилича ми на блокирал саморегулиращ механизъм на задните спирачки! И освен това има нужда от престъргване на барабаните!
          Засега ще си карам така, а като се върна във Варна ще се разберем да я видиш Нали нищо неможе да е истане. Спред мен са задните накладки но незнам защо е заял барабна неще да падне , пък неща да го блъскам трябва да има друг начин ... Колелото се върти свободно .
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            Ако барабана ти е направил ръб без блъскане трудно ще минеш
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Ако барабана ти е направил ръб без блъскане трудно ще минеш
              Малко съм невеж . Какъв ръб? Аз както си го представям самият барабан е залепен за диска и не мърда , това което може да пречи е да са разчекнати накладките и да опират, но се върти свободно :/ Не вдявам аз москвичи правих като по-малък фиатките по барабанни спирачки се надявам да не са много по различни На московеца обаче блусках като луд.. тая колица много си я пазя
              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                B1keP_B0y написа:
                Какъв ръб?
                Накладките, като се трият във вътрешността на барабана, го износват и се образува ръб. Като се опитваш да извадиш барабана, накладките опират в образувалия се ръб и не му позволяват да излезе. За това както е казал колегата - с блъскане и ще излезе!
                Space Star 1.9 DID

                Коментар


                  #9
                  колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течност
                  fiat bravo 16_16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    nikolov-1.6_v16 написа:
                    колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течност
                    При мен тапата я няма , но видях сервизния отвор. Нищо не се виждаше блестеше ми много , но течове нямам защото не губи спирачна течност. Един приятел ми каза като карам да опъна леко ръчната и ако като натисна спирачката е както преди , значи са били накладки задни. Направих го , така и стана. Но за да съм сигурен трябва да се махне барабана да видя. А знам, че на сервиз ако я закарам ще са по-невнимателни от мене . Та ще се опитам сам пък ще пиша какво става
                    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      nikolov-1.6_v16 написа:
                      колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течност
                      А къде се намира той? На Типото не помня да съм виждал такъв, а сега на Бравата не присъствах на смяната на накладките!
                      Space Star 1.9 DID

                      Коментар


                        #12
                        Roko написа:
                        nikolov-1.6_v16 написа:
                        колега преди да счипиш нещо от вътрешната страна на барабана има една малка гумена тапа махни я това е сервизен отвор през нея се вижда сатоянието на накладките или имаш теч или накладките са ти за смяна и вземат много спирачна течност
                        А къде се намира той? На Типото не помня да съм виждал такъв, а сега на Бравата не присъствах на смяната на накладките!
                        Ами като махнеш колелото нали има 2 стърчащи болта за развиване на барабана Та без да ги развиваш остава една дупка без да броиш тези за болтовете на колелото
                        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          B1keP_B0y написа:
                          Ами като махнеш колелото нали има 2 стърчащи болта за развиване на барабана Та без да ги развиваш остава една дупка без да броиш тези за болтовете на колелото
                          Аха ясно! Благодаря за инфото! :D
                          Space Star 1.9 DID

                          Коментар

                          Working...
                          X