Здравейте, Като си взех Бравото много тресеше, задните амортисьори бяха заминали. Смених ги! Предните в последствие също смених заедно с долен десен носач, но колата пак смятам че не вози достатъчно меко, въпреки че имаше голяма разлика! В астра 98-ма без никакви екстри като се возя, вози много по-меко. Същите неравности ги минава без да претръсва хем е служебна Астра-та :/ Въпроса ми е какво трябва още да сменя според вас за да стане удобна и да не друса толкова по дупките ?? П.С.: Ако има значение имам 15-ки нископрофилни
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за окачването на Браво 1.6 ??
Collapse
X
-
Re: въпрос със окачването на браво 1.6 ??
B1keP_B0y написа:Здравейте, Като си взех Бравото много тресеше, задните амортисьори бяха заминали. Смених ги! Предните в последствие също смених заедно с долен десен носач, но колата пак смятам че не вози достатъчно меко, въпреки че имаше голяма разлика! В астра 98ма без никакви екстри като се возя, вози много по-меко . Същите неравности ги минава без да претръсва ем е служебна Астрата :/ Въпроса ми е какво трябва още да сменя според вас за да стане удобна и да не друса толкова по дупките ?? П.С. Ако има значение имам 15ки нископрофилниNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
-
spark написа:Аз от 185/55/15 до 185/60/15 усещам ОГРОМНА разлика. Като ги гледам другите коли са повечето на 65/70/75 остава и да не вози меко. Колегата с Астрата е на 195/65/15, ако му сложа 185/55/15 съм сигурен, че ще друса като Брадвата или почти като нея.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Sev написа:с тези пластмаси как да вози по-меко не ставасега с новите ще видиш разликатамакар че от по-ниските класове гуми не очаквай чудесано 100% ще е по-добре от старитеRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар