Здравейте. Вчера най сетне намерих време да си сменя предното дясно спирачно маркуче на типото (старото беше много напукано). Развих старото, сложих новото, пих една бира и рекох да обезвъздушавам.Аз бях долу на пробката на апарата,а брат ми вътре на запален двигател помпаше,задържаше и уж обезвъздуших. После се качих да я пробвам, обаче педала ми държеше под полвината чак. Помислих че нещо не сме обезвъздушили грамотно и пак,обаче този пат обезвъздуших всички колела, да ама педала ми лови долу ниско и ми е неудобно и малко страшно да не стане беля.Та въпроса ми е,има ли някъде друго място от където да се обезвъздушава системата,освен на спирачните апарати (за отпред става въпрос), и на запален или угасен двигател се обезвъздошава.Спирачките са с серво.Отзад спирачките ми хващат много слабо,то и преди си беше така.Накладките са нови.Барабаните имат ръб 1мм.Отзад като натисна спира,ама слабо,неможе да повлече. Като бях махнал барабана отвих малко едната от гумичките на цилиндърчето,одолу имаше една кафеникава гняс, не знам какво да направя и си затворих барабана.Мисля да сменя отзад двете цилиндърчета, защото според мен не се отварят достатъчно, щом не спира, но проблема с правилното обезвъздошаване си остава. Дайте някъкви съвети и препоръки какво и как да го направя.П.П.: Какво представлява това "саморегулиращ се механизъм" (става въпрос за задните спирачки, чета го по другите теми но не вдявам какво е и как изглежда)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с обезвъздушаване на Типо
Collapse
X
-
Re: Проблем с обезвъздошаване на Типо
pecata написа:Здравейте.Вчера най сетбне намерих време да си сменя предното дясно спирачно маркуче на типото (старото беше много напукано).Развих старото,сложих новото,пих една бира и рекох да обезвъздошавам.Аз бях долу на пробката на апарата,а брат ми вътре на запален двигател помпаше,задържаше и уж обезвъздуших.После се качих да я пробвам,обаче педала ми държеше под полвината чак.Помислих че нещо не сме обезвъздушили грамотно и пак,обаче този пат обезвъздуших всички колела,да ама педала ми лови долу ниско и ми е неудобно и малко страшно да не стане беля.Та въпроса ми е,има ли някъде друго място от където да се обезвъздушава системата,освен на спирачните апарати (за отпред става въпрос), и на запален или угасен двигател се обезвъздошава.Спирачките са с серво.Отзад спирачките ми хващат много слабо,то и преди си беше така.Накладките са нови.Барабаните имат ръб 1мм.Отзад като натисна спира,ама слабо,неможе да повлече.Като бях махнал барабана отвих малко едната от гумичките на цилиндърчето,одолу имаше една кафеникава гняс,незнам какво да направя и си затворих барабана.Мисля да сменя отзад двете цилиндърчета,защото според мен не се отварят достатъчно,щом не спира,но проблема с правилното обезвъздошаване си остава.Дайте някъкви съвети и препоръки какво и как да го направя.П.П.Какво представлява това "саморегулиращ се механизъм" (става въпрос за задните спирачки,чета го по другите теми но не вдявам какво е и как изглежда)TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Щом не текат нищо им няма освен да са блокирали ама това е малко вероятно. Иначе за обезвъздушаването най-правилният начин за мен е с маркуче, прозрачно се слага на пробката, потапяш го в буркан със спирачна течност да не може да засмуче въздух и развиваш леко пробката. На загасен двигател някой започва да помпи и ти гледаш как се пълни буркана, в началото излизат мехури въздух, за това е добре да е прозрачен маркуча да ги гледаш. Като прецениш, че вече излиза плътна струя течност, без въздух казваш на колегата дето помпи да задържи педала натиснат до долу и без да го пуска ти затваряш пробката. Най-важното е да следите казанчето да е винаги пълно с течност. Това го правите за всички колела като започвате задно дясно - предно ляво и задно ляво - предно дясно. В тази последователност, спирачките са на кръст.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Щом не текат нищо им няма освен да са блокирали ама това е малко вероятно. Иначе за обезвъздушаването най-правилният начин за мен е с маркуче, прозрачно се слага на пробката, потапяш го в буркан със спирачна течност да не може да засмуче въздух и развиваш леко пробката. На загасен двигател някой започва да помпи и ти гледаш как се пълни буркана, в началото излизат мехури въздух, за това е добре да е прозрачен маркуча да ги гледаш. Като прецениш, че вече излиза плътна струя течност, без въздух казваш на колегата дето помпи да задържи педала натиснат до долу и без да го пуска ти затваряш пробката. Най-важното е да следите казанчето да е винаги пълно с течност. Това го правите за всички колела като започвате задно дясно - предно ляво и задно ляво - предно дясно. В тази последователност, спирачките са на кръст.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар