Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предстоящ ремонт на предница, мнения, съвети, коментари?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    phoenix написа:
    Задължително само разбитото.каретата не се сменят през ден. най-вероятно си с оригиналните карета, на незнайно колко хиляди километри... та карето само това което е за смяна. Между другото как разбра, че е за смяна?Иначе за да свалиш карето, ще трябва камък 32(не знам дали не беше и 34), а той не се намира лесно.
    на браво 1,6 на главината предполагам за там говориш е камък 32 ама трябва да е дълбок. това е проблема, иначе намирах навсякъде камъни, но все плитки. възможно е да стане и с лула в краен случай, но лично аз не бих го правил, щото ако прецакам гайката голям зор
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #62
      Ако на колата на Оги е като при мен, значи е 36 камъка. Мисля, че ще намеря камък.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #63
        Като твоята е. Не знаех, че на ЖТД-тата е толкова голям. То има логика де. Значи разбрахме нещо полезно, камъка е 36. И щом щрака... туй то, за смяна е.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #64
          36 камъка трябва да се изтъни значително, иначе не влиза в главината.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #65
            ici написа:
            36 камъка трябва да се изтъни значително, иначе не влиза в главината.
            Определено. Бях го обяснявал до сега, ама ето потвърждението Явно и ти си се сблъсквал като мене с този проблем.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #66
              BO написа:
              ici написа:
              36 камъка трябва да се изтъни значително, иначе не влиза в главината.
              Определено. Бях го обяснявал до сега, ама ето потвърждението Явно и ти си се сблъсквал като мене с този проблем.
              Ами няма как, и при двулитровите бензинки е с 36
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #67
                Точно изтънен ще намеря. Един стругар го беше минал, така че да пасва идеално.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #68
                  Една консултация искам да ви питам, отосно темата "причини за тропане отпред".Дали има такава или подобна тема , само че за тропане отзад? Понякога отзад на колата се чува много гадно тропане, на какво може да се дължи? Ще сваля всички видове неща от багажника, и ще следя за тропането, но май е от окачването. Та какво отзад се разбива, какво се сменя? Сега отпред ще сменя носачите биалетктие и накрайниците, но ще остана с фабричните амортисьори, и ще събирам пари за амортисьори. А отзад - тампони, носачи, какви неща има които се разбиват? Също така нещо много странно: понякога амортисьорите ми са като замръзнали, колата подскача, тресе се, вибрира, кърти ми бъбреците. Друг път возенето е супер меко, съвсем гладко, дори 1 приятел с нов автомобил казва че фиата вози по-меко от неговата кола. Сигурен съм защото редовно минавам по 1 и същи път и през точно определени неравности веднъж минавам и колата подскача, чуват се удари и тропане отпред и отзад, но на другия ден да речем е точно обратното - неравността се поема супер мекичко, изобщо не се усеща, дори и тропане няма. Защо така се получава? Не мога да хвана никаква логика, прави го когато си иска. Понякога за няколко метра може да се случи да вози супер твърдо, а след това супер меко.

                  Коментар


                    #69
                    Имам наблюдения в/у втората част на горния пост - когато колата загрее хубаво, после като поседи на място, като че ли топлината от мотора някак влияе и вози по този мекия начин. Оня ден на слизане от бояна имах чувството че се движа по стъкло, супер мекичко возене, никакво тропане! Това по булевард черни връх, в онази част от околомръсното, до хладилника , колегите от софия се сещат за къде иде реч. А като се качвах преди това, по същия път - вс еедно бях на тестер за амортисьори, ама не в кола, а като че ли бях вързан директно за него за ръцете. много тресеше, много тропаха и носачи, и всичко. Вчера ходих в 1 магазинче, и попаднах на ТсТ - носачи. Отзиви за тях, инфо, впечатления? някой нещо знае ли ? Носач по 60 лева единия, амортисьори - предни - по 90 лева, марели, задни - 45 лева, пак марели. Ще взимам задни.

                    Коментар


                      #70
                      А погледна ли тампоните на задния мост. Че при мен имам тропане точно отзад. Оказа се че външния вид само лъже, като ги понапънах с една щангичка целия мост се мръдна. На Тъпото и то е със същата диагноза, само дето е на 17 години кола.

                      Коментар


                        #71
                        Току-що взех карето, гло - 115 лева. Остават 2 носача за понеделник или вторник.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #72
                          ogi28b написа:
                          Понякога отзад на колата се чува много гадно тропане, на какво може да се дължи?
                          Тропането е открито от какво е - резервната гума ми подскача, защото не е хваната с нищо, просто си лежи там, и като мина през дупка - скок-подскок-троп-потроп....

                          Коментар


                            #73
                            С вещата помощ на phoenix , всичко е готово, подменени са носачи - 2 броя, биалети - 2 броя, кормилни накрайници - 2 броя, външно каре - 1 брой, дясно. Очаквайте подробно ръководство за подобен ремонт, със снимки.

                            Коментар


                              #74
                              По някаква причина маншоните на новите носачи, И ДВАТА, вече са скъсани, няма и 100 км от смяната. Скъсани са по същия начин както и старите.

                              Коментар


                                #75
                                Какви са тези маншони на носачите, че нещо не загрявам?

                                Коментар

                                Working...
                                X