Вчера ходих до сервиза на колегата Stenli - диагнозата беше два носача и една биалета. След това попаднах на подробното описание за смяна от колегата phoenix. Всичко е така, както го описва, обаче имам две въпросчета. Три от четирите болта на носача са ясни - имат достъп и сигурно лесно ще паднат, но четвъртият - задният вътрешен, откъм двигателя, ми се видя, че отгоре, където е гайката, няма отникъде достъп, той как се сваля. И петия, откъм шенкела, гайката, която го стяга отстрани ли се развива, защото самият шарнир отгоре няма гайка. Нямам снимки в момента, ама той колегата, както го е обяснил, вярвам, и насън да го бутнеш, ще се сети за местата. Питам, понеже ми се очертава едно пътуване и възможност да се съберем двама-трима ентусиасти, които да пробваме да ги сменим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предстоящ ремонт на предница, мнения, съвети, коментари?
Collapse
X
-
pakumba написа:а биалетите ще те измъчат и с канал и без, и с лост и без лост. имам скоба/стяга. трябва ти повече от 1 крик. иначе ще ти се наложи да сложиш шайбите обратно, няма д аможеш да навиеш гайката. за сефте ще ти отнеме час. на мен 10 мин за двете. обади се ако искаш ще ти дам скобата, която не е нещо уникално, а стяга от някъв стенд за циркуляр или нещо такова.
Коментар
-
Е то аз още в първия си пост казах, че става лесно с щанга, може и по-втори метод, като се спусне колата да си легне на гумите, тогаваболта си щръква достатъчно за да се завие гайката. Ако е завито кормилото в крайно положение мисля че има достъп от подкалника, както е с гумата. Това последното не е баш сигурно, понеже аз си имам канал и винаги пускам колата и това е последното нещо което стягам преди да изкарам колата.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Задължително само разбитото.каретата не се сменят през ден. най-вероятно си с оригиналните карета, на незнайно колко хиляди километри... та карето само това което е за смяна. Между другото как разбра, че е за смяна?Иначе за да свалиш карето, ще трябва камък 32(не знам дали не беше и 34), а той не се намира лесно.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Задължително само разбитото.каретата не се сменят през ден. най-вероятно си с оригиналните карета, на незнайно колко хиляди километри... та карето само това което е за смяна. Между другото как разбра, че е за смяна?Иначе за да свалиш карето, ще трябва камък 32(не знам дали не беше и 34), а той не се намира лесно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
phoenix написа:Между другото как разбра, че е за смяна?
Коментар
-
Оги, щракане или тракане чуваш, защото звука от карето си е точно като щракане. Между другото, колкото пъти ми се е чупило каре (или на приятели), никога не съм могъл да преценя дали щракането е по-силно от ляво или от дясно, щрака си ми еднакво. Освен това, което каза КИМИ някой знае ли и друг начин за проверка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар