Обективно погледнато по-добре е да ги сменим заедно, и да дам парите вместо за майстор - за път и за гориво, пък почерпката си е ясна, но за момента изпитвам леки финансови затруднения, и нещата са леко отложени - бях се засилил на носачи делфи по 90 лв единия, ама ... и карета гло..... ама само тея носачи и карета са 400 лева... Пък и като се замисля - потропването започна да ме кефи, така като го има, повече избягвам дупките, а ако няма - минавам през тях
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предстоящ ремонт на предница, мнения, съвети, коментари?
Collapse
X
-
абе колега колко пари даде общо горе доло и какво си набави за тези пари защото ми предстои тука да права предница и аз че .. 3 седмици от както купих Marea-та и почна да лупа като барабанист :D та .. да знам какво ме чака ;(Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
На мен в движение ми се счупиха и други неща... засега само кормилни накрайници външни, и биалети съм взел, по 20 лева парчето средно, делфи. мисля да взема някакви карета евтини, и някакви носачи не много скъпи, щото за кво да наливам пари за скъпи части , като утре може да ми гръмне маховика, и честитутка.... тия дена ще гледам да си набавя всичко, и да се стягам, че и при мене вече и на равното, и при спирачки си тропа за здрасти.
Коментар
-
колега, от опит бих те посъветвал: евтиното излиза скъпо по-добре си вземи нещо със добро качество да ти е мирна главата .. не като мен през 10 000 да се чудя откъде да вадя пари за амортисьори .. Успех с оправянето п.с. колкото до маховика , недей разсъждава така, ами ако не замине, тогава евтините части могат да излязат солено . направи неотложното пък като събереш пари , по маловажните нещаRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Оги, в началото на август е феста, който доколкото разбрах ще е в София, ако няма да идваш на море, Може да сменим това онова на място като дойдем. Кормилен накрайник се сменя за 5 мин. Ако искаш звънни и ще ти кажа как ставасъвсем точно и лесно. А биалетките се сменят за още 15мин. И за двете не ти трябва канал. А носача...айде за него 30 мин. щото другите се държат с по 1 гайка, а носача с цели 5 болта(17мм)На кратко:Сваляш гумата.(примерно лява-пред шофьора)Завиваш пълен десен. Така кормилния накрайник излиза навън. Той се държи с една гайка-17мм. Развиваш гайката и след това НЕ биеш по кормилния накрайник отдолу, понеже там сглобката е конус. Тука ми звъниш (съвсем сериозно)след което с 2 ключа 17 с единия държиш контра, на накрайника, с другия леко разхлабваш гайката(Примерно 10градуса), до която е навит накрайника. След което развиваш накрайника и навиваш новия докато опре до гайкатаи ги стягаш. Туй то. С другия накрайник, същата раота.За биалетките:Тя се държи с една гайка към носача-17мм и една гайка пак 17мм към успокоителната щанга. Развиваш гайката от долу, и внимаваш че е малко под напрежение докато е вдигнато колелото, след като развиеш долната гайка развиваш и горната и я изваждаш по най естествения начин. После по същия начин монтираш новата. Голямята мизерия е, че трудно се навива долната гайка, с новите тампони, докато е вдигнато колелото. За това е добре да имаш щанга под ръка и якой наоколо да натисне, докато хванеш гайката.За носача.... развиваш 4-те блта отдолу и единия който е хванат за шенкела...и носача е долу.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
е ти все едно нищо не си разбрал значи накрайниците делфи ги взех по 20 лева парчето, 2 броя. Биалетите комплект ги взех също делфи по 20 лева парчето, НО има и по-евтини, по 11-12 лева. Шарнирния болт е част от носача, и се сменя целия носач, но не го твърдя 100%. Носачи делфи бяха по 90 лева парчето, но има и по-евтини - по 55-60 лева. друго какво може да смениш... вътрешни накрайници, но те са малко вероятни като проблем. Тампони на стабилизиращата щанга, не знам по колко пари са, но тампони - по колко да са... Карета външни - както казах - ГЛО по 115 лева, холцер - по 63 лева. За един брой. Амортисьори сега нямам възможност да сменя, но предни по 100-на лева, и задни по 45-50 лева се намират. за всико изброено в горния абзац, съм разговарял с няколко "майстори" като цените са от 80 до 200 лева за накрайници, носачи и биалети. Ама по-вероятно е да се очертае 1 солидна почерпка с phoenix
Коментар
-
phoenix написа:Оги, в началото на август е феста, който доколкото разбрах ще е в София, ако няма да идваш на море, Може да сменим това онова на място като дойдем. Кормилен накрайник се сменя за 5 мин. Ако искаш звънни и ще ти кажа как ставасъвсем точно и лесно. А биалетките се сменят за още 15мин. И за двете не ти трябва канал. А носача...айде за него 30 мин. щото другите се държат с по 1 гайка, а носача с цели 5 болта(17мм)На кратко:Сваляш гумата.(примерно лява-пред шофьора)Завиваш пълен десен. Така кормилния накрайник излиза навън. Той се държи с една гайка-17мм. Развиваш гайката и след това НЕ биеш по кормилния накрайник отдолу, понеже там сглобката е конус. Тука ми звъниш (съвсем сериозно)след което с 2 ключа 17 с единия държиш контра, на накрайника, с другия леко разхлабваш гайката(Примерно 10градуса), до която е навит накрайника. След което развиваш накрайника и навиваш новия докато опре до гайкатаи ги стягаш. Туй то. С другия накрайник, същата раота.За биалетките:Тя се държи с една гайка към носача-17мм и една гайка пак 17мм към успокоителната щанга. Развиваш гайката от долу, и внимаваш че е малко под напрежение докато е вдигнато колелото, след като развиеш долната гайка развиваш и горната и я изваждаш по най естествения начин. После по същия начин монтираш новата. Голямята мизерия е, че трудно се навива долната гайка, с новите тампони, докато е вдигнато колелото. За това е добре да имаш щанга под ръка и якой наоколо да натисне, докато хванеш гайката.За носача.... развиваш 4-те блта отдолу и единия който е хванат за шенкела...и носача е долу.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
нещо подобно, но е двойна, тази е много слаба http://www.thispay.com/catalog/image...ads/m90400.jpgLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ок, ще издам тайната.... За сваляне на кормилния накрайник, без скоба... се ползва Партийният секретар с кодово название ЧУК!!!!Понеже сглобката там е Конус. Сглобката там е невъзможно да се раздели, ако нямаш скоба или знания и чук. Нанася се един-два удара върху шарнира в правилната посока и болта сам излиза. После не се стяга с голяма сила. Важното е удара да е точен и силен, при получената вибрация конусната сглобка се разхлабва. Абе за няма и пет минути и си го свалил. Важно!!! По болта на кормилния накрайник не се удря никога.Относно биалетките... Най лесно става ако сложиш обратно гумата, с примерно един или 2 болта и спуснеш колата да си падне на цяло, след което биалетката се подава достатъчно от долу за да хванеш гайката. Иначе е добре да ползваш 2 крика и... абе както го е обяснил Сашо/Пакумба.п.п.Тиии сега какво, искаш да ми вземеш бирата ли... хубу и тебе ща черпя една айде от мен да мине.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ей иззехте ми и бирата и почерпката.Глоба и на двама ви.... каса бира.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар