Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предстоящ ремонт на предница, мнения, съвети, коментари?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Обективно погледнато по-добре е да ги сменим заедно, и да дам парите вместо за майстор - за път и за гориво, пък почерпката си е ясна, но за момента изпитвам леки финансови затруднения, и нещата са леко отложени - бях се засилил на носачи делфи по 90 лв единия, ама ... и карета гло..... ама само тея носачи и карета са 400 лева... Пък и като се замисля - потропването започна да ме кефи, така като го има, повече избягвам дупките, а ако няма - минавам през тях

    Коментар


      #32
      абе колега колко пари даде общо горе доло и какво си набави за тези пари защото ми предстои тука да права предница и аз че .. 3 седмици от както купих Marea-та и почна да лупа като барабанист :D та .. да знам какво ме чака ;(
      Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
      Fiat Marea 1.6 16v

      Коментар


        #33
        На мен в движение ми се счупиха и други неща... засега само кормилни накрайници външни, и биалети съм взел, по 20 лева парчето средно, делфи. мисля да взема някакви карета евтини, и някакви носачи не много скъпи, щото за кво да наливам пари за скъпи части , като утре може да ми гръмне маховика, и честитутка.... тия дена ще гледам да си набавя всичко, и да се стягам, че и при мене вече и на равното, и при спирачки си тропа за здрасти.

        Коментар


          #34
          колега, от опит бих те посъветвал: евтиното излиза скъпо по-добре си вземи нещо със добро качество да ти е мирна главата .. не като мен през 10 000 да се чудя откъде да вадя пари за амортисьори .. Успех с оправянето п.с. колкото до маховика , недей разсъждава така, ами ако не замине, тогава евтините части могат да излязат солено . направи неотложното пък като събереш пари , по маловажните неща
          Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
          Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #35
            Оги, в началото на август е феста, който доколкото разбрах ще е в София, ако няма да идваш на море, Може да сменим това онова на място като дойдем. Кормилен накрайник се сменя за 5 мин. Ако искаш звънни и ще ти кажа как ставасъвсем точно и лесно. А биалетките се сменят за още 15мин. И за двете не ти трябва канал. А носача...айде за него 30 мин. щото другите се държат с по 1 гайка, а носача с цели 5 болта(17мм)На кратко:Сваляш гумата.(примерно лява-пред шофьора)Завиваш пълен десен. Така кормилния накрайник излиза навън. Той се държи с една гайка-17мм. Развиваш гайката и след това НЕ биеш по кормилния накрайник отдолу, понеже там сглобката е конус. Тука ми звъниш (съвсем сериозно)след което с 2 ключа 17 с единия държиш контра, на накрайника, с другия леко разхлабваш гайката(Примерно 10градуса), до която е навит накрайника. След което развиваш накрайника и навиваш новия докато опре до гайкатаи ги стягаш. Туй то. С другия накрайник, същата раота.За биалетките:Тя се държи с една гайка към носача-17мм и една гайка пак 17мм към успокоителната щанга. Развиваш гайката от долу, и внимаваш че е малко под напрежение докато е вдигнато колелото, след като развиеш долната гайка развиваш и горната и я изваждаш по най естествения начин. После по същия начин монтираш новата. Голямята мизерия е, че трудно се навива долната гайка, с новите тампони, докато е вдигнато колелото. За това е добре да имаш щанга под ръка и якой наоколо да натисне, докато хванеш гайката.За носача.... развиваш 4-те блта отдолу и единия който е хванат за шенкела...и носача е долу.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #36
              Добре...разбрах почти всичко от горе написаното , но неразбрах само едно?Колко пари ще струва горе доло смяна на предица на Браво 1.6 (накрайници, биалети , шарнири и др. .....) ?

              Коментар


                #37
                е ти все едно нищо не си разбрал значи накрайниците делфи ги взех по 20 лева парчето, 2 броя. Биалетите комплект ги взех също делфи по 20 лева парчето, НО има и по-евтини, по 11-12 лева. Шарнирния болт е част от носача, и се сменя целия носач, но не го твърдя 100%. Носачи делфи бяха по 90 лева парчето, но има и по-евтини - по 55-60 лева. друго какво може да смениш... вътрешни накрайници, но те са малко вероятни като проблем. Тампони на стабилизиращата щанга, не знам по колко пари са, но тампони - по колко да са... Карета външни - както казах - ГЛО по 115 лева, холцер - по 63 лева. За един брой. Амортисьори сега нямам възможност да сменя, но предни по 100-на лева, и задни по 45-50 лева се намират. за всико изброено в горния абзац, съм разговарял с няколко "майстори" като цените са от 80 до 200 лева за накрайници, носачи и биалети. Ама по-вероятно е да се очертае 1 солидна почерпка с phoenix

                Коментар


                  #38
                  абе незнам ама ще взимам и аз носачи биалетки тампони и амортесиори
                  Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
                  Fiat Marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #39
                    phoenix написа:
                    Оги, в началото на август е феста, който доколкото разбрах ще е в София, ако няма да идваш на море, Може да сменим това онова на място като дойдем. Кормилен накрайник се сменя за 5 мин. Ако искаш звънни и ще ти кажа как ставасъвсем точно и лесно. А биалетките се сменят за още 15мин. И за двете не ти трябва канал. А носача...айде за него 30 мин. щото другите се държат с по 1 гайка, а носача с цели 5 болта(17мм)На кратко:Сваляш гумата.(примерно лява-пред шофьора)Завиваш пълен десен. Така кормилния накрайник излиза навън. Той се държи с една гайка-17мм. Развиваш гайката и след това НЕ биеш по кормилния накрайник отдолу, понеже там сглобката е конус. Тука ми звъниш (съвсем сериозно)след което с 2 ключа 17 с единия държиш контра, на накрайника, с другия леко разхлабваш гайката(Примерно 10градуса), до която е навит накрайника. След което развиваш накрайника и навиваш новия докато опре до гайкатаи ги стягаш. Туй то. С другия накрайник, същата раота.За биалетките:Тя се държи с една гайка към носача-17мм и една гайка пак 17мм към успокоителната щанга. Развиваш гайката от долу, и внимаваш че е малко под напрежение докато е вдигнато колелото, след като развиеш долната гайка развиваш и горната и я изваждаш по най естествения начин. После по същия начин монтираш новата. Голямята мизерия е, че трудно се навива долната гайка, с новите тампони, докато е вдигнато колелото. За това е добре да имаш щанга под ръка и якой наоколо да натисне, докато хванеш гайката.За носача.... развиваш 4-те блта отдолу и единия който е хванат за шенкела...и носача е долу.
                    ако финикс ще иска 2 бири аз за 1 съм готов да ти ги сменя има по-лесни начини- накрайника се подпира с крик ЛЕКО или трупче и отпускаш малко на него от тежестта на колата. той сам излиза за не повече от 10 сек . а биалетите ще те измъчат и с канал и без, и с лост и без лост. имам скоба/стяга. трябва ти повече от 1 крик. иначе ще ти се наложи да сложиш шайбите обратно, няма д аможеш да навиеш гайката. за сефте ще ти отнеме час. на мен 10 мин за двете. обади се ако искаш ще ти дам скобата, която не е нещо уникално, а стяга от някъв стенд за циркуляр или нещо такова.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #40
                      нещо подобно, но е двойна, тази е много слаба http://www.thispay.com/catalog/image...ads/m90400.jpg
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #41
                        ок, ще издам тайната.... За сваляне на кормилния накрайник, без скоба... се ползва Партийният секретар с кодово название ЧУК!!!!Понеже сглобката там е Конус. Сглобката там е невъзможно да се раздели, ако нямаш скоба или знания и чук. Нанася се един-два удара върху шарнира в правилната посока и болта сам излиза. После не се стяга с голяма сила. Важното е удара да е точен и силен, при получената вибрация конусната сглобка се разхлабва. Абе за няма и пет минути и си го свалил. Важно!!! По болта на кормилния накрайник не се удря никога.Относно биалетките... Най лесно става ако сложиш обратно гумата, с примерно един или 2 болта и спуснеш колата да си падне на цяло, след което биалетката се подава достатъчно от долу за да хванеш гайката. Иначе е добре да ползваш 2 крика и... абе както го е обяснил Сашо/Пакумба.п.п.Тиии сега какво, искаш да ми вземеш бирата ли... хубу и тебе ща черпя една айде от мен да мине.
                        Прикачени файлове
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #42
                          Аз пък имам скоба за тия конусните и съм готов да услужа на тия дето ще ремонтират в Пловдив.

                          Коментар


                            #43
                            ааа и мойта скоба е за биалетите. за корм накрайник даже не знам как изглежда. няма и смисъл при нашите коли даже шарнира се вади с поглед. ако намерите една бира мога да ви казвам къда да блъскате с чука :D
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #44
                              Шарнира на външния накрайник е с конус. На б(и/е)алетата незнам как е, че аз съм с едни щангички.

                              Коментар


                                #45
                                Ей иззехте ми и бирата и почерпката.Глоба и на двама ви.... каса бира.
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X