Някой знае ли , кога регулатора подава повече спирачно усилие - когато пружината повече дръпне лоста на регулатора или , когато го поосвободи. Освен това живо ме вълнува другия край на пружината, където се закача на стабилизиращата щанга има една ламаринка с ухо за пружината - в какво положение трябва да е , защото на мен ми се вижда някак неестествено. Въпросната ламаринка се захваща с болт за щангата и ми се струва, че може да се е завъртяла. Причината да се загледам в регулатора е че нямам задни спирачки - оказа се лоста зверски ръждясал и се мести само с чук, а пружината счупена. Лоста го раздвижих, а пружината и извих ново ухо с клещите, обаче съответно трябва да се настрои цялата работа и не знам точно как! Спирачките имат ABS. Самия лост натиска някакъв пластмасов изглежда, кокто влиза вътре в регулатора - той си се мести свободно на ръка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулатор на задните колела.
Collapse
X
-
http://www.doomshell.net/~stoma/?p=17Според мен трябва да имаш товар на задния мост - около 70 кг. След това регулиращата пластина я опъваш назад да обтегне пружината и завиваш болта, който я фиксира. А иначе системата работи на опън на тази пружина.Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Реклама
Collapse
Коментар