нямам ръчна след смяна на задни накладки. В смисъл ръчната дръпната до горе и колата тръгва почти не усеща че е на ръчна.Предполагам че е от саморегулиращия механизъм на накладките понеже го бяхме завили докрай.Кажете какво да направя че да избута накладките по бързо до края за да хваща хубаво ръчната че в вторник трябва да минавам пак през канала в кат.На едното колело не смазаха механизма за регулиране възможно ли е от това да направи проблем??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почти нямам ръчна след смяна на задни накладки
Collapse
X
-
Почти нямам ръчна след смяна на задни накладки
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Имах подобен проблем при смяната на задни накладки, и при мен се оправи с натягане на ръчната(под лоста за ръчната има една гайка)Аз първо смъкнах колелетата да видя какво що и чак тогава се сетих за гайката на ръчнатаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
В сервизното ръководство е описан следния метод за обтягане на саморегулиращия механизъм след смяна на накладки на барабаните:Колата се пали да работи на място ( за да има серво на спирачките), натиска се крачната спирачка колкото се може най-силно и се дърпа ръчната максимално.Това се прави 2-3 пъти и би трябвало всичко да си дойде на мястото.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
FaceLess написа:Караш 2-3 дена с повече използване на спирачките и проблема ти е решен. Просто трябва самите накладки да им се поизтрие горния слой и да се напаснат с апаратаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Нерегулираните механизми са причина за увеличения ход и на ръчната и крачната! Не съм убеден, че до вторник (за прегледа) всичко ще е наред! По-добре иди да ти изрегулират механизмите и непременно да измият барабана с коресилин или друг обезмаслител! Да видиш тогава и педала ще се вдигне и ще си имаш "дрифтаджийска" ръчна!
Коментар
-
///// написа:Нерегулираните механизми са причина за увеличения ход и на ръчната и крачната! Не съм убеден, че до вторник (за прегледа) всичко ще е наред! По-добре иди да ти изрегулират механизмите и непременно да измият барабана с коресилин или друг обезмаслител!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Навиването на механизма не е регулиране, а по-скоро свиване на накладките!Няма как да го обясня във форума в писмен вид! Значи зъбчатото колелце се развива и се пробва барабана как влиза! Трябва плътно да се суркат накладките по барабана! Т.е. минимална хлабина, но без да блокира или да затяга!
Коментар
-
Aко не е регулирано зъбчатото колелце както е казал колегата ///// колкото и да натиска спирачката и дърпа ръчната нищо няма да се промени. Тоя "саморегулиращ" механизъм не помага ако накладките са много свити една към друга, когато се слага барабана. И сменяй майсторите, тези явно накладки не могат да сменят.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Aко не е регулирано зъбчатото колелце както е казал колегата ///// колкото и да натиска спирачката и дърпа ръчната нищо няма да се промени. Тоя "саморегулиращ" механизъм не помага ако накладките са много свити една към друга, когато се слага барабана. И сменяй майсторите, тези явно накладки не могат да сменят.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И аз мислех, че е саморегулиращ докато установих че почти нямам задни спирачки. Бях отдал това, че накладките и барабаните бяха нови и не са се напаснали, но след 1-2 месеца нямаше промяна и отворих барабана отново Чрез зъбното колелце разтваряш челюстите максимално колкото да влезе барабана без много усилие, т.е. без да го набиваш с трупче. Но и не трябва да хлопа.По жилото нищо не се регулира, като отвориш челюстите максимално както ти казах ръчната ще ти хваща още от 2-3 зъб.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Оправих го. Както казахте развих колелцето с 2-3 оборота, докато барабана влезе доста трудно варху накладките и сега на втория зъб влачи гумиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
я препоръка колегивзех си някви накладки ........ ся не ми се търси кутията супер гробница на половината са, ама хърка на дискове като натисна спирачкатаказаха ми, че феродо били най-добритрябва да си взимам и за отзад за барабаните и отпред, че с тия не издържам не съм сигурен в колицата ...дайте идеи и цени, ако може брава 1.6 16V2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар