Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почти нямам ръчна след смяна на задни накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Почти нямам ръчна след смяна на задни накладки

    нямам ръчна след смяна на задни накладки. В смисъл ръчната дръпната до горе и колата тръгва почти не усеща че е на ръчна.Предполагам че е от саморегулиращия механизъм на накладките понеже го бяхме завили докрай.Кажете какво да направя че да избута накладките по бързо до края за да хваща хубаво ръчната че в вторник трябва да минавам пак през канала в кат.На едното колело не смазаха механизма за регулиране възможно ли е от това да направи проблем??
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Караш 2-3 дена с повече използване на спирачките и проблема ти е решен. Просто трябва самите накладки да им се поизтрие горния слой и да се напаснат с апарата
    Fiat Punto 1.7TD
    Mazda 626 2.0
    Fiat Croma 2.4 Multijet

    Коментар


      #3
      Имах подобен проблем при смяната на задни накладки, и при мен се оправи с натягане на ръчната(под лоста за ръчната има една гайка)Аз първо смъкнах колелетата да видя какво що и чак тогава се сетих за гайката на ръчната
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        В сервизното ръководство е описан следния метод за обтягане на саморегулиращия механизъм след смяна на накладки на барабаните:Колата се пали да работи на място ( за да има серво на спирачките), натиска се крачната спирачка колкото се може най-силно и се дърпа ръчната максимално.Това се прави 2-3 пъти и би трябвало всичко да си дойде на мястото.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Първо кажи за дискови или за барабанни спирачки става въпрос! ’Щото две коли имка в подписа!

          Коментар


            #6
            ///// написа:
            Първо кажи за дискови или за барабанни спирачки става въпрос! ’Щото две коли имка в подписа!
            Те и двете са с барабанчета
            BMW E90 320D
            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

            Коментар


              #7
              FaceLess написа:
              Караш 2-3 дена с повече използване на спирачките и проблема ти е решен. Просто трябва самите накладки да им се поизтрие горния слой и да се напаснат с апарата
              Точно.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Нерегулираните механизми са причина за увеличения ход и на ръчната и крачната! Не съм убеден, че до вторник (за прегледа) всичко ще е наред! По-добре иди да ти изрегулират механизмите и непременно да измият барабана с коресилин или друг обезмаслител! Да видиш тогава и педала ще се вдигне и ще си имаш "дрифтаджийска" ръчна!

                Коментар


                  #9
                  ///// написа:
                  Нерегулираните механизми са причина за увеличения ход и на ръчната и крачната! Не съм убеден, че до вторник (за прегледа) всичко ще е наред! По-добре иди да ти изрегулират механизмите и непременно да измият барабана с коресилин или друг обезмаслител!
                  Ми те ги регулираха демек навиха механизма.Правих го това с силна спирачка и ръчна но не едновременно - на ръчната хода и е толкова голям че лоста се дигна много нагоре и ми излезе гумения маншон дето е под нея.На мен ми е интересно друго едното колело го правих аз другото в сервиз че не можах да отвия цилиндърчето.и когато бях смененил само на едното колело, ръчна си имаше перфектна и на двете колела.Когато го закарах в сервиза да му оправят и другото и е...а майката на ръчната. Хора плаша се от тия сервизи дадох му там новите накладки да ги слага и той след малко идва и ми вика нестава и гледам турил лоста за ръчната на челюста с по дебелото феродо.и накрая идва да ме пита коя пружинка от къде е.Освен това като ми дигаха колата с подемника отпред я подпря на ръба на прага и ми го огъна
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Навиването на механизма не е регулиране, а по-скоро свиване на накладките!Няма как да го обясня във форума в писмен вид! Значи зъбчатото колелце се развива и се пробва барабана как влиза! Трябва плътно да се суркат накладките по барабана! Т.е. минимална хлабина, но без да блокира или да затяга!

                    Коментар


                      #11
                      Aко не е регулирано зъбчатото колелце както е казал колегата ///// колкото и да натиска спирачката и дърпа ръчната нищо няма да се промени. Тоя "саморегулиращ" механизъм не помага ако накладките са много свити една към друга, когато се слага барабана. И сменяй майсторите, тези явно накладки не могат да сменят.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Aко не е регулирано зъбчатото колелце както е казал колегата ///// колкото и да натиска спирачката и дърпа ръчната нищо няма да се промени. Тоя "саморегулиращ" механизъм не помага ако накладките са много свити една към друга, когато се слага барабана. И сменяй майсторите, тези явно накладки не могат да сменят.
                        Aма нали е саморегулиращ? В форума имаше едно ръководство как се сменят и там пишеше да се навият?когато ги разпъвах с рука накладките и има една ламаринка дето прескачаше по 1 зъбче на колелцето.По жилото на ръчната нещо има ли да регулирам или единствено от тоя механизъм зависи??
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          И аз мислех, че е саморегулиращ докато установих че почти нямам задни спирачки. Бях отдал това, че накладките и барабаните бяха нови и не са се напаснали, но след 1-2 месеца нямаше промяна и отворих барабана отново Чрез зъбното колелце разтваряш челюстите максимално колкото да влезе барабана без много усилие, т.е. без да го набиваш с трупче. Но и не трябва да хлопа.По жилото нищо не се регулира, като отвориш челюстите максимално както ти казах ръчната ще ти хваща още от 2-3 зъб.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Оправих го. Както казахте развих колелцето с 2-3 оборота, докато барабана влезе доста трудно варху накладките и сега на втория зъб влачи гуми
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              я препоръка колегивзех си някви накладки ........ ся не ми се търси кутията супер гробница на половината са, ама хърка на дискове като натисна спирачкатаказаха ми, че феродо били най-добритрябва да си взимам и за отзад за барабаните и отпред, че с тия не издържам не съм сигурен в колицата ...дайте идеи и цени, ако може брава 1.6 16V2000 г.
                              Fiat Brava 1.6 16V 2001

                              Не на войната по пътищата !
                              http://media.causes.com/ribbon/478500

                              Коментар

                              Working...
                              X