Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачната помпа ли е развалена?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачната помпа ли е развалена?

    Когато намалявам с двигателя, като вкарам по-ниска предавка и педала на спирачката леко ми потъва.Вчера я водих на сервиз колата и там доста се мъчиха с обезвъздушаването на задно дясно колело, че не държешеНакрая майстора нещо спомена за спирачната помпа, че можело от нея да е проблема. Как да разбера дали е износена и какви са симтомите ?Педала при загасен мотор колко ход трябва да е след напомпване? преди сервиза беше по мек сега потъва по малко, но пак не е съвсем твърд. На какво се дължи и как трябва да е нормално.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Изобщо не се занимавай с глупости да търсиш под вола теле. Естествено, че те ще си измислят проблем, нали трябва нещо ядат и те. Направи следното карай си на 4-та примерно и натисни лекичко спирачката без да я заковаваш и върни 3-та и ще усетиш спирачката как още минъчко слиза надолу. Абсолютно нормално си е това, при положение, че при рязкото покачване на оборотите, помпата заработва също с по-високи обороти... За да си сигурен в това, което ти казвам накарай някой друг, който не ти е карал колата ( или не е карал често твоята кола ) да направи това и ще видиш, че няма да усети разлика ама никаква без да му казваш за какво иде реч... Гледай си количката и не се хващай за такива дребни неща.
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      Това леко потъване на педала причина ли е след по продъжително натискане педала да е в края на хода си?Ако е така явно гумичките на помпата с заминават.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        crush написа:
        Направи следното карай си на 4-та примерно и натисни лекичко спирачката без да я заковаваш и върни 3-та и ще усетиш спирачката как още минъчко слиза надолу. Абсолютно нормално си е това, при положение, че при рязкото покачване на оборотите, помпата заработва също с по-високи обороти... За да си сигурен в това, което ти казвам накарай някой друг, който не ти е карал колата ( или не е карал често твоята кола ) да направи това и ще видиш, че няма да усети разлика ама никаква без да му казваш за какво иде реч... Гледай си количката и не се хващай за такива дребни неща.
        Точно това потъване усещам когато спирам с спирчка и двигател.А иначе Предно ляво държи мн здраво а задно дясно не много добре. Задно ляво също държи здраво.Нали системата е на кръст и ако единия кръг изпуска би трябвало и предно ляво да не държи?Единия барабан се беше напълнил яко с спирачна течност . трябва ли да го чистя с нещо или след време от триенете сам ще се изчисти??? Тоя в сервиза само го обърса с един парцал.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Спирачната система не е на кръст,а на два кръга-преден и заден.Основното усилие при спиране се поема от предните спирачки,а на задните действието се определя от регулатор който отчита колко е товара на задния мост.А барабана е желателно да го измиеш с бензин или някакъв разредител.Не е лошо да отидеш и до някой друг сервиз,защото спирачките са много важни и шега с тях не бива.Успех.

          Коментар


            #6
            Аз съм 99.9% сигурен, че проблемът ти е само и единствено въздух в системата. Моят съвет е като за начало да се проверят цилиндърчетата на задните колела за пропуски и след това едно добро обезвъздушаване с подмяна на спирачната течност. Лекото потъване на педала ( лекото, не докрай да потъне ) е абсолютно нормално при използването на двигателя като допълнителна спирачка ( вече обесних защо ). Смени сервиза !!
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #7
              Колега, виждам, че си пуснал две теми, едната за ръчната и едната за крачната, а двете са свързани! Забелязвам доста пропуски в работата на "майстора"! Имай на предвид, че мекия педал на крачната и високохващащата ръчна са един проблем!

              Коментар


                #8
                crush написа:
                Изобщо не се занимавай с глупости да търсиш под вола теле. Естествено, че те ще си измислят проблем, нали трябва нещо ядат и те. Направи следното карай си на 4-та примерно и натисни лекичко спирачката без да я заковаваш и върни 3-та и ще усетиш спирачката как още минъчко слиза надолу. Абсолютно нормално си е това, при положение, че при рязкото покачване на оборотите, помпата заработва също с по-високи обороти... За да си сигурен в това, което ти казвам накарай някой друг, който не ти е карал колата ( или не е карал често твоята кола ) да направи това и ще видиш, че няма да усети разлика ама никаква без да му казваш за какво иде реч... Гледай си количката и не се хващай за такива дребни неща.
                Не бъркайте човека. Т.нар. помпа, или най-правилно главен спирачен цилиндър няма нищо общо с оборотите на двигателя. Нищо в нея не се върти! Представлява две бутала, които се движат заедно в две отделни камери ако мога така да се изразя. Така се получават два отделни кръга, независими един от друг, ако единият изпуска другият ще си работи.Спирачките са разделени по ДИАГОНАЛ, не на предни и задни. Проследете как вървят тръбичките от главният спирачен цилиндър и ще видите че е така. При правилно "извършване" на процедурата по обезвъздушаването много добре се вижда дали се изтластква достатъчно течност към всяко едно колело. След това при напълно обезвъздушена система като натиснеш няколко пъти педала на загасен двигател трябва да стане твърд и колкото и продължително да го държиш натиснат не трябва да потъва, ако потъва значи вече са започнали да изпускат уплътненията на помпата.Казваш колега, че единият барабан е бил пълен със спирачна течност, "майстора" видя ли от къде е текло и отстрани ли причината или само избърса течността и това е?
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #9
                  Колега infineon не знам какъв е бил тоз майстор щом ти е забърсал изтеклата спирачна течност от барабана . Щом има теч има предало се спирачно цилиндърче лесно се сменява не се лъжи да си купуваш гумички купи си ново цилиндърче . Аз имах същия проблем с протекло задно дясно цилиндърче целия барабан беше в спирачна течност , идикацията за ръчната светеше постоянно (загуба на спирачна течност) . Огледай колата хубаво от долу за други течове .Ето и снимка какво беше положението при мен .
                  Прикачени файлове
                  Marea Weekende TD100

                  Коментар

                  Working...
                  X