Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ABS свети постоянно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ABS свети постоянно

    Здравейте!След смяната на предните наладки лампата на ABS-а ми свети постоянно!На какво се дължи,някаква грешка или....Колата е Пунто,1.2 2001г

    #2
    Има един кабел на накладките- на мен е на предно ляво колело и той дава инфо за износването, ако е скъсан- пак прави проблем.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Имай предвид че щом свети - значи не работи, да внимаваш на мокро и хлъзгаво

      Коментар


        #4
        И не е от кабела, за който ти говори Кими.Мини на една диагностика и ще си каже.

        Коментар


          #5
          Индикацията която ти свети за ABS-а значи че имаш авария с ABS системата не е проблем да се кара без нея просто ,ако наковеш яко спирачките ще ти блокират колелетата . За целта си провери предпазителите(бушоните) за ABS-a свали гумите и погледни да не е счупен някой от датчиците за ABS-а да уточня не подлежат на ремонт , ако са счупени се сменяват с нови . Ако се разровиш в менюъла можеш да видиш и какво съпротивление дават като се замерят за да се убедиш че са наред . Може и да е проблем с електрическата част или с хидравличната в което се надявам да не е че там е сложно.
          Marea Weekende TD100

          Коментар


            #6
            Имам сходен проблем но колата е Фиат Пунто 2001.Преди около 3-4 месеца сменях накладки и десния лагер на главината,но великите майстори сложили лагер който не е пригоден за ABS.Пробвахме първо с тестер да изчистим грешката,но веднага след като тръгнах лампата пак светава.Както и да е,оня ден смених лагера,сложихме такъв който е с четец за ABS,пак чистим грешката,тръгвам,лампата на ABS светва.Остана проблема в датчика,но при замерване и двата датчика работят,дават еднакви стойности.Има ли някой идея къде да се търси проблема?В сервиза където сменяха лагра ме уверяват че е сложен така както трябва.Възможно ли е проблема да е нещо в главината?И ако всичко е наред трябва ли да се трие грешката или сама се изчиства?Как мога да разбера какви стойности трябва да показват ако работят датчиците?БлагодаряПоздрави

            Коментар


              #7
              За да не отварям нова тема ще попитам тук.Досега на други коли не ми беше правило впечатление, но като сложих преди няколко дена зимни гуми и на Ситроена и на Мареата в дисковете някъде отгоре отиват едни кабели.Това за ABS-а ли е или за лампичаката, която сигнализира за износени накладки?
              '01 Fiat Marea HLX Weekend JTD 110
              '01 Citroen Xsara Break 1.6i 16V 109 hp

              Коментар


                #8
                Понеже joro09 ме попита на ЛС, отговарям доколкото мога:Като пишеш, че лампата светва след като тръгнеш, приемам че минава статичният тест (т.е. около 2 секунди след подаване на контакт лампата гасне). От това следва, че е доста малка вероятността причината да е в датчика или в прекъснат кабел например. Все пак не е изключен и такъв вариант (предполагам, че си прочел моя случай с хлътналото перо на буксата).Пишеш, че са мерени показанията от датчиците, но не уточняваш какво и как е мерено - само съпротивление ли, сигнал от тях в движение, с мултицет или осцилоскоп?...Както и да е, все си мисля, че причината не е в датчика. По-логично ми се струва да обърнеш внимание на това, което е пипано - в случая лагера: дали е точно за твоя модел и дали е монтиран правилно (съответно датчика спрямо лагера). Иначе другата вероятност за която се сещам, няма да ти хареса - проблем с контролера на ABS. Обикновено са в един блок с помпата и трудно се намират и ремонтират (според ФИАТ - не се ремонтират - при проблем трябва да се смени целия блок ).За изтриването на грешките: не знам твоя какъв модел е и на кой производител, чел съм че при TEVES MK20 при възникване на грешка освен кода на грешката се записва и брояч със стойност 31. При всяко следващо успешно стартиране на автомобила и движение със скорост над 20 км/ч броячът намалява с единица. Грешката се изтрива, когато броячът достигне стойност 0.
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  #9
                  Pecho написа:
                  Понеже joro09 ме попита на ЛС, отговарям доколкото мога:Като пишеш, че лампата светва след като тръгнеш, приемам че минава статичният тест (т.е. около 2 секунди след подаване на контакт лампата гасне). От това следва, че е доста малка вероятността причината да е в датчика или в прекъснат кабел например. Все пак не е изключен и такъв вариант (предполагам, че си прочел моя случай с хлътналото перо на буксата).Пишеш, че са мерени показанията от датчиците, но не уточняваш какво и как е мерено - само съпротивление ли, сигнал от тях в движение, с мултицет или осцилоскоп?...Както и да е, все си мисля, че причината не е в датчика. По-логично ми се струва да обърнеш внимание на това, което е пипано - в случая лагера: дали е точно за твоя модел и дали е монтиран правилно (съответно датчика спрямо лагера). Иначе другата вероятност за която се сещам, няма да ти хареса - проблем с контролера на ABS. Обикновено са в един блок с помпата и трудно се намират и ремонтират (според ФИАТ - не се ремонтират - при проблем трябва да се смени целия блок ).За изтриването на грешките: не знам твоя какъв модел е и на кой производител, чел съм че при TEVES MK20 при възникване на грешка освен кода на грешката се записва и брояч със стойност 31. При всяко следващо успешно стартиране на автомобила и движение със скорост над 20 км/ч броячът намалява с единица. Грешката се изтрива, когато броячът достигне стойност 0.
                  Лампата светва след няколко секунди като тръгна след като се изчисти грешката.Датчиците са мерени с осцилоскоп.За това което казваш-контролера,възможно ли е проблема да е там,при положение че вс си работеше нормалнои след смяна на лагера и замяната му с такъв без "четец"за ABS и карането на колата така доста време?Благодаря!

                  Коментар


                    #10
                    Не ми се струва много вероятно проблемът да има връзка с карането известно време с грешния лагер. Нали като не получи коректен сигнал от датчика, цялата система се изключва (което се съобщава със светването на лампата). За контролера - не твърдя, че там е ключът от палатката, само го споменавам като възможност. Все още смятам, че трябва да търсиш първо там, където има някаква промяна (вж. подчертаното в предния пост).
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      Pecho написа:
                      Не ми се струва много вероятно проблемът да има връзка с карането известно време с грешния лагер. Нали като не получи коректен сигнал от датчика, цялата система се изключва (което се съобщава със светването на лампата). За контролера - не твърдя, че там е ключът от палатката, само го споменавам като възможност. Все още смятам, че трябва да търсиш първо там, където има някаква промяна (вж. подчертаното в предния пост).
                      Да,точно това смятам да направя в понеделник-дори мисля да свалим и др лагер да ги сравним дали са еднакви!Поздрави

                      Коментар


                        #12
                        Колата с АБС трябва да се покара малко за да се обучи - това което ти казва Пешо с 31 .2...3 километра. Все пак предполагам може да са обърнали лагера и магнитната гривна да е в другата посока.

                        Коментар


                          #13
                          1115 написа:
                          Колата с АБС трябва да се покара малко за да се обучи - това което ти казва Пешо с 31 .2...3 километра. Все пак предполагам може да са обърнали лагера и магнитната гривна да е в другата посока.
                          Питах 2 пъти тоя дето го сменя каза че го е сложил както трябва,въреки всичко ще ги накарам пак да го свалят,ако трябва и другия,да ги сравним.

                          Коментар


                            #14
                            Залагам за неправилно монтирана лагер според обясненията в предните постове.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #15
                              lov написа:
                              Залагам за неправилно монтирана лагер според обясненията в предните постове.
                              Днес свалихме целия шенкел,лагера е както трябва,за да се убедя взех шенкела с датчика и отидох при специалис,врътна няколко пъти лагера,а към датчика закачи мултицет,който показваше че работи,така каза и човека.В сряда ще карам колата там,сервиза е на Бош,на Цоков,какво и къде може да се очаква да е проблема?Поздрави!

                              Коментар

                              Working...
                              X