Днес си регистрирах бравото в Кат. и на канала задно дясно колело показваше 0 на стенда- никакво спирачно усилие върху него, само като натисках педала и стрелката трепваше и се върщаше на 0.другото колел държи ама май слабо.Ръчната спирачка държи равномерно и на 2 те задни.Кажете от какво мислите че е?Цилиндърчето? или маркучи?Възможно ли да е от това че колата не е карана 2 месеца и е стояла? И защо само 1 то колело и то на 0 ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем със спирачките на браво 1.6
Collapse
X
-
Голям проблем със спирачките на браво 1.6
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
АА написал съм го грешно- не държи на задно дясно колело.Предните си държат в смисъл колата си спира де.На крачна и при загасен и при запален двигател задно дясно трепва и се връща на 0.Другото задно си спира, На ръчна и двете спират еднакво.Къде е проблема??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Блокирало цилиндърче, запушен спир. маркуч или тръбичка, разпределител на налягането за задните спирачки. Търси по този ред на мисли.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
Понеже на Браво не съм пипал погледнах в еРеr и той слага всичкото Браво (95-9 и (98-00) под общ знаменател, относно разпределителя. Именно с тази картинка.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
Колата няма АБС. Кажете след смяната им голяма хамалогия ли е обезвъздушаването че мисля да го правя с един причтел.А и друг въпрос за браво задните барабанни еднакви ли са на сичките модели?Има ли вероятност да е запушена тръбата дето отива до отзад?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
По принцип обезвъздушаването не е сложно, но като запече щифта на разпределителя се случва второ обезвъздушаване: тук може да прочетеш за него. Може да прочетеш и цялата тема.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
Днес разглобих задния барабан голям зор беше докато го извадя но се справих.Реших освен цилиндърче да сменя и накладките задни. Сега го карах фиата без накладки отзадМоже ли да ми опишете как точно се настройват накладките.Под цилиндърчето има една работа дето на нея има едно като винт. на каква дължина да го завъртя и за какво служи то.Да разглобя ли и другото задно колело да му сменя и на него цилиндърчето и накладки? То спира ама как мислитеОще едно питане бравото ми 1.6 има ли регулатор на задното спирачно усилие (кантарче) четох че понякога то клеясвало.Като сложа новите накладки как да си регулирам ръчната?На спирачния маркуч дето е към задния мост слагат ли се някакви уплътнения (дифтунги) че не ми дадоха към маркучаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колега сигурно имаш предвид това от снимката което е между двете накладки под цилиндърчето това е механизма за самореглаж (ограденото с червено). Той се навива докрай (да прибере максимално като се оставят 1-2 оборота ).Задължително си го снимай да не стане наякоя мизерия след това като тръгнеш да го слагаш сглоби челюстта на сухо тоест на земята за да видиш как е точно или си викни някой опитен да го направи .За дифтунгите не знам дали се слагат там още не ми се е налагало да пипам , но щом не са дали явно не се слагат ако те притеснява всеми си тефлонова лента за водопроводи и увии с 2-3 навивки само резбата като гледаш да не се забива тефлон в дупката на маркучето за да не се вкара в спирачната система и да запуши някъде .За регулатора на спирачното усилие не знам дали ще успееш да видиш дали го има в смисъл на неудобно място е . Най-лесно е гледаш спирачните магистрали отиващи към задния мост и те влизат в една джага като кутия която е единия край е хваната с пружина а другия карй на пружината е закачен за задната стабилизираща щанга .Ако се съмняваш че нямаш налягане на някое от колелетата вдигаш колата и караш някой да помпа на педала на спирачките отвиваш ги тези пробки и гледаш дали спирачната течност излиза под налягане . И след това да не забравиш да си долееш спирачна течност .Marea Weekende TD100
Коментар
-
Само един бърз отговор да дам за цените на цилиндърчетата и спирачните маркучи.Цилиндърчета 30 лв.броя,спирачни маркучи 15 лв броя.Това е най-евтиното от най-добрито което може да се намери.А за обезвъздушаването начина е този-разкачаш спирачния маркуч на едното колело и почваш да помпиш педала на спирачите докато от маркучето почне да излиза само спирачна течност,и така на всички останали колелета след което не забравяш да долееш спирачна течност естесвено!Но всичко това може да се направи в някой добър сервиз ако имаш възможност!Аз например дадох 50 лева за работа за смяната на всички накладки,две цилиндърчета,две спирачни маркучета и два амортисьора и всичко стана перфектно защото хората явно си разбираха от работата! :DП.С. За всички от Варна мога да кажа че сервиза се казва ПОЛИНИКС и се намира срещу бензиностанция ЛУКОЙЛ която пък се намира зад METRO по пътя към автосалоните!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар