Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем със спирачките на браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям проблем със спирачките на браво 1.6

    Днес си регистрирах бравото в Кат. и на канала задно дясно колело показваше 0 на стенда- никакво спирачно усилие върху него, само като натисках педала и стрелката трепваше и се върщаше на 0.другото колел държи ама май слабо.Ръчната спирачка държи равномерно и на 2 те задни.Кажете от какво мислите че е?Цилиндърчето? или маркучи?Възможно ли да е от това че колата не е карана 2 месеца и е стояла? И защо само 1 то колело и то на 0 ????
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Re: Голям проблем с спирачките на браво 1.6

    infineon написа:
    ...Ръчната спирачка държи равномерно и на 2 те задни....
    А крачната? И тя ли държи слабо на задните, или както предните- въобще не държи?
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      АА написал съм го грешно- не държи на задно дясно колело.Предните си държат в смисъл колата си спира де.На крачна и при загасен и при запален двигател задно дясно трепва и се връща на 0.Другото задно си спира, На ръчна и двете спират еднакво.Къде е проблема??
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Блокирало цилиндърче, запушен спир. маркуч или тръбичка, разпределител на налягането за задните спирачки. Търси по този ред на мисли.
        AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
        AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

        Коментар


          #5
          Май разпределител на налягането нямат, така че или цилиндърче за 10-15лв или маркуч за 6-7лв. Най-добре сменяй и двете
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Понеже на Браво не съм пипал погледнах в еРеr и той слага всичкото Браво (95-9 и (98-00) под общ знаменател, относно разпределителя. Именно с тази картинка.
            AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
            AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

            Коментар


              #7
              Ако колата е с АБС + ЕБД, това от горната картинка го няма като механизъм, в смисъл извадено е от употреба и работата му е заменена от ЕБД

              Коментар


                #8
                Колата няма АБС. Кажете след смяната им голяма хамалогия ли е обезвъздушаването че мисля да го правя с един причтел.А и друг въпрос за браво задните барабанни еднакви ли са на сичките модели?Има ли вероятност да е запушена тръбата дето отива до отзад?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  По принцип обезвъздушаването не е сложно, но като запече щифта на разпределителя се случва второ обезвъздушаване: тук може да прочетеш за него. Може да прочетеш и цялата тема.
                  AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
                  AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
                  FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...

                  Коментар


                    #10
                    Днес разглобих задния барабан голям зор беше докато го извадя но се справих.Реших освен цилиндърче да сменя и накладките задни. Сега го карах фиата без накладки отзадМоже ли да ми опишете как точно се настройват накладките.Под цилиндърчето има една работа дето на нея има едно като винт. на каква дължина да го завъртя и за какво служи то.Да разглобя ли и другото задно колело да му сменя и на него цилиндърчето и накладки? То спира ама как мислитеОще едно питане бравото ми 1.6 има ли регулатор на задното спирачно усилие (кантарче) четох че понякога то клеясвало.Като сложа новите накладки как да си регулирам ръчната?На спирачния маркуч дето е към задния мост слагат ли се някакви уплътнения (дифтунги) че не ми дадоха към маркуча
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Колега сигурно имаш предвид това от снимката което е между двете накладки под цилиндърчето това е механизма за самореглаж (ограденото с червено). Той се навива докрай (да прибере максимално като се оставят 1-2 оборота ).Задължително си го снимай да не стане наякоя мизерия след това като тръгнеш да го слагаш сглоби челюстта на сухо тоест на земята за да видиш как е точно или си викни някой опитен да го направи .За дифтунгите не знам дали се слагат там още не ми се е налагало да пипам , но щом не са дали явно не се слагат ако те притеснява всеми си тефлонова лента за водопроводи и увии с 2-3 навивки само резбата като гледаш да не се забива тефлон в дупката на маркучето за да не се вкара в спирачната система и да запуши някъде .За регулатора на спирачното усилие не знам дали ще успееш да видиш дали го има в смисъл на неудобно място е . Най-лесно е гледаш спирачните магистрали отиващи към задния мост и те влизат в една джага като кутия която е единия край е хваната с пружина а другия карй на пружината е закачен за задната стабилизираща щанга .Ако се съмняваш че нямаш налягане на някое от колелетата вдигаш колата и караш някой да помпа на педала на спирачките отвиваш ги тези пробки и гледаш дали спирачната течност излиза под налягане . И след това да не забравиш да си долееш спирачна течност .
                      Прикачени файлове
                      Marea Weekende TD100

                      Коментар


                        #12
                        Обезвъздушаване ??
                        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          Само един бърз отговор да дам за цените на цилиндърчетата и спирачните маркучи.Цилиндърчета 30 лв.броя,спирачни маркучи 15 лв броя.Това е най-евтиното от най-добрито което може да се намери.А за обезвъздушаването начина е този-разкачаш спирачния маркуч на едното колело и почваш да помпиш педала на спирачите докато от маркучето почне да излиза само спирачна течност,и така на всички останали колелета след което не забравяш да долееш спирачна течност естесвено!Но всичко това може да се направи в някой добър сервиз ако имаш възможност!Аз например дадох 50 лева за работа за смяната на всички накладки,две цилиндърчета,две спирачни маркучета и два амортисьора и всичко стана перфектно защото хората явно си разбираха от работата! :DП.С. За всички от Варна мога да кажа че сервиза се казва ПОЛИНИКС и се намира срещу бензиностанция ЛУКОЙЛ която пък се намира зад METRO по пътя към автосалоните!

                          Коментар


                            #14
                            infineon написа:
                            Сега го карах фиата без накладки отзад
                            Ей това нещо не мога да го разбера как успя да направиш това Сега го карах фиата без накладки отзад
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар

                            Working...
                            X