Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava ремонт на окачването...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava ремонт на окачването...

    Колегата SEV , докара Brava-та за ремонт на ходовата част. И твърдо беше решил да сменя всичко( носачи , биелетки , къси и дълги кормилни накраиници)+ масло на мотора и ск.кутияЕто малко снимки от днешната работа...Старите части Новите части Гъзарския номерБиелеткишен капутишен ...
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    #2
    интересно ми е вътрешните накрайници разбити ли са? както и тампоните отзад на носчача в какво състояние са
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Браво Насе, така се прави
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #4
        Само аз ли не виждам снимки?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          dudulia написа:
          Само аз ли не виждам снимки?
          Сигурно, аз ги виждам
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            dudulia написа:
            Само аз ли не виждам снимки?
            май май си само ти

            Коментар


              #7
              ще ми се и аз да докарам Мареята - за профилактичен преглед и за смяна евентуално на дискове и накладки. (снимките и аз не ги виждам). Р.
              Тойота Приус

              Коментар


                #8
                искам да изкажа благодарност на Наскосега колата е съвсем различнаотпред тропаше десния носача се оказа че и другия е покойник, както е едниния външен накрайник и биалеткитесега возията е друга, а ако и таблото не беше от този гадна пластмаса :D надявам се скоро да нямам проблеми с окачването, все пак сложихме Delphiносачите, които Наско свали от колата се оказа че са оригиналните - 215 000 км :D (от тях 35 000 в мен като през този перод е сменян единия външен накрайник, който не беше мръднал но Наско го смени и него)
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Sev написа:
                    iносачите, които Наско свали от колата се оказа че са оригиналните - 215 000 км
                    От това повече няма какво да се иска ми се струва. Хубав отговор на твърдението за слабата ходова част на леките коли
                    FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                    Коментар


                      #11
                      А аз мога ли да попитам колко е стувала тази пълна профилактика на ходовата час?И ако не ти представлява трудност да кажеш цена на всяка част отделно.Че и мене скоро ме чака такова чудо.Да зн ам колко голяма бала да приготвя за разходи
                      кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

                      Коментар


                        #12
                        за 1,6 частите са 260 лева2 носача, 4 накрайника, 2 биалеткиносачите и накрайниците са Делфи, биалетките не помнятруд 60-70 леваако частите са АС Метал цената им е около 180 лева
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          след 11 000 км се оказа че единия накрайник е тръгналманшона е пукнат на две места греста още не е изтекла, но и това ще се случи вероятновтория не съм го гледал скоро ще последва смяназначи и Делфи са проблемнии явно не е единичен случай, защото сега говорих със Slavi_Lancia - и той е имал същия проблем със същата марка
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            Ами тръгват си.Не случайно руските автомобили имаха гресьорки на шарнирите.Бях си наумил да направя разрез на шарнира за да разбера има ли място за пробиване и монтиране на гресьорки ,но скоро ще е.Темата е свързана с окачване и ще я преместя в раздела който събира тази информация.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Ами то някой от маншоните замине ли - пиши го бегало! Колкото и да се гресира - като се натъпче с прахоляци и пясъци (а те са като шмиргелов прах в греста)... се разхлопва, пък дори да е изработено от най-здравата стомана!

                              Коментар

                              Working...
                              X