Колегата SEV , докара Brava-та за ремонт на ходовата част. И твърдо беше решил да сменя всичко( носачи , биелетки , къси и дълги кормилни накраиници)+ масло на мотора и ск.кутияЕто малко снимки от днешната работа...Старите части Новите части Гъзарския номерБиелеткишен капутишен ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava ремонт на окачването...
Collapse
X
-
u_bo
-
искам да изкажа благодарност на Наскосега колата е съвсем различнаотпред тропаше десния носача се оказа че и другия е покойник, както е едниния външен накрайник и биалеткитесега возията е друга, а ако и таблото не беше от този гадна пластмаса :D надявам се скоро да нямам проблеми с окачването, все пак сложихме Delphiносачите, които Наско свали от колата се оказа че са оригиналните - 215 000 км :D (от тях 35 000 в мен като през този перод е сменян единия външен накрайник, който не беше мръднал но Наско го смени и него)
Коментар
-
А аз мога ли да попитам колко е стувала тази пълна профилактика на ходовата час?И ако не ти представлява трудност да кажеш цена на всяка част отделно.Че и мене скоро ме чака такова чудо.Да зн ам колко голяма бала да приготвя за разходикола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Коментар
-
след 11 000 км се оказа че единия накрайник е тръгналманшона е пукнат на две места греста още не е изтекла, но и това ще се случи вероятновтория не съм го гледал скоро ще последва смяназначи и Делфи са проблемнии явно не е единичен случай, защото сега говорих със Slavi_Lancia - и той е имал същия проблем със същата марка
Коментар
-
Ами тръгват си.Не случайно руските автомобили имаха гресьорки на шарнирите.Бях си наумил да направя разрез на шарнира за да разбера има ли място за пробиване и монтиране на гресьорки ,но скоро ще е.Темата е свързана с окачване и ще я преместя в раздела който събира тази информация.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар