Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задържа предно ляво колело .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задържа предно ляво колело .

    :ролл: Ако на някой му се е случвало го моля за съвет. Става въпрос за предно ляво колело с което до скоро нямаше проблем, но от както започнаха ниските температури при използване на спирачки и изминаване на около 3-4 км. същото колело загрява страхотно. Не споменах, че колата е Фиат мареа 1.9 ТД 100 кс. също така от както съм я купил не и работи АБС, но не вярвам това да е причина за загряването. Направих следното: Пробвах да раздвижа цилиндърчето, но не успявах да го върна навътре ако не отвия пробката за обезвъздушаване. Смятам, че маркучето не е запушено тъй като при обезвъздушаване от пробката излиза нормално и под налягане спирачна течност. Благодаря ви предварително!!! НА ЗОР СЪМММ!!!Ще помагаме ама заглавието поне малко да насочва какво да помагаме.Модераторски екип на фиат-бг.орг

    #2
    Това са типични симптоми на запушен маркуч.Изобщо да не те успокоява това ,че при обезвъздушаване стига течност без проблеми до въпросния цилиндър.Спирачните маркучи се запушват така ,че стават като все едно в тях има клапан който пропуска течността само в едната посока а обратно не.Защо така да кажат тех.консултантите.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: Kолеги помагайте!!!

      sandino написа:
      Ако на някой му се е случвало го моля за съвет. Става въпрос за предно ляво колело с което до скоро нямаше проблем, но от както започнаха ниските температури при използване на спирачки и изминаване на около 3-4 км. същото колело загрява страхотно. Не споменах, че колата е Fiat marea 1.9 TD 100 кс. също така от както съм я купил не и работи ABS, но не вярвам това да е причина за загряването. Направих следното: Пробвах да раздвижа цилиндърчето, но не успявах да го върна навътре ако не отвия пробката за обезвъздушаване. Смятам, че маркучето не е запушено тъй като при обезвъздушаване от пробката излиза нормално и под налягане спирачна течност. Благодаря ви предварително!!! НА ЗОР СЪМММ!!!
      Tornado е напълно прав, а причината, че тече само в едната посока е значително по-високото налягане при натискане на педала, което преодолява отчасти запушването!

      Коментар


        #4
        Сменяй маркуча и това е.Но не забравяй че е най-добре да смениш и двата - щом при единия го има този проболем, вероятно и другия скоро ще го направи.А ако съм на твое място ще си сменя и спирачната течност - пуска се да изтече от всички колела, налива се новата и се започва обезвъздушаване от най отдалеченото.Но е хубаво да се минат поне по 2-3 пъти всички колела за да е сигурно - после няма да си познаеш спирачките.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Отговор за загряване на предно колело на Мареа.

          Здравейте!!! Първо да благодаря на всички за полезните съвети. Смених двата маркуча и спирачките са на шест!! Наистина се оказа запушен левият маркуч.

          Коментар


            #6
            Re: Отговор за загряване на предно колело на Мареа.

            sandino написа:
            Здравейте!!! Първо да благодаря на всички за полезните съвети. Смених двата маркуча и спирачките са на шест!! Наистина се оказа запушен левият маркуч.
            Ми то добре ,че сме помогнали ама ако беше си оправил заглавието на темата следващия път някой като теб темата ще му помогне като ползва търсачката и напише примерно "Спирачките на предно дясно колело задържат"
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар

            Working...
            X