Тук от два дни ми направи впечатление че педала на спирачката се втвардява и нямам спирачки , но като карам ако рядко натискам всичко е ок но почна ли по често се вдървява. Тук намерих един маркуч който се е сцепил и се върти околу штуцера можеби смуче въздух. А другия му краи е в менбраната на сергото за вакума та възможно ли е отам да ми идват ядовете и да неможе да направи вакум при по агресивна опотреба на спирачката а при по рядка да си прави ето и снимка на въпросния маркуч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Променлив педал на спирачката Мареа 2.4 -проблема решен
Collapse
X
-
Вакуум помпа, маркучи, серво.Всяко едно от трите може да откаже усилването на спирачното усилие:1. ако маркучето е скъсано- няма въобще да се натрупва нужния вакуум, но ако има мъничка цепнатинка- все пак ще има вакуум, но педала винаги ще е относително твърд...2. Ако е скъсано платното на сервото- пак няма да има спирачно усилие и педала ще е твърд.3. вакуум помпа- основния заподозрян :D - може да създава малък вакуум и при по- често натискане- в камерата на сервото да не може да се създаде вакуум.Трябва диагностика в сервиз- да се измери подналягането на мястото, където маркуча на сервото се завива на двигателя, за да се провери дали вакуумпомпата работи, ако работи- слага се манометър след маркуча- като се извади от гумичката на сервото, защото и той има възвратно клапанче едно и да се провери и той.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
-
Kimi_Raikonen написа:Вакуум помпа, маркучи, серво.Всяко едно от трите може да откаже усилването на спирачното усилие:1. ако маркучето е скъсано- няма въобще да се натрупва нужния вакуум, но ако има мъничка цепнатинка- все пак ще има вакуум, но педала винаги ще е относително твърд...2. Ако е скъсано платното на сервото- пак няма да има спирачно усилие и педала ще е твърд.3. вакуум помпа- основния заподозрян :D - може да създава малък вакуум и при по- често натискане- в камерата на сервото да не може да се създаде вакуум.Трябва диагностика в сервиз- да се измери подналягането на мястото, където маркуча на сервото се завива на двигателя, за да се провери дали вакуумпомпата работи, ако работи- слага се манометър след маркуча- като се извади от гумичката на сервото, защото и той има възвратно клапанче едно и да се провери и той.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар