Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Променлив педал на спирачката Мареа 2.4 -проблема решен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Променлив педал на спирачката Мареа 2.4 -проблема решен

    Тук от два дни ми направи впечатление че педала на спирачката се втвардява и нямам спирачки , но като карам ако рядко натискам всичко е ок но почна ли по често се вдървява. Тук намерих един маркуч който се е сцепил и се върти околу штуцера можеби смуче въздух. А другия му краи е в менбраната на сергото за вакума та възможно ли е отам да ми идват ядовете и да неможе да направи вакум при по агресивна опотреба на спирачката а при по рядка да си прави ето и снимка на въпросния маркуч.


    r_osen@yahoo.com

    #2
    Вакуум помпа, маркучи, серво.Всяко едно от трите може да откаже усилването на спирачното усилие:1. ако маркучето е скъсано- няма въобще да се натрупва нужния вакуум, но ако има мъничка цепнатинка- все пак ще има вакуум, но педала винаги ще е относително твърд...2. Ако е скъсано платното на сервото- пак няма да има спирачно усилие и педала ще е твърд.3. вакуум помпа- основния заподозрян :D - може да създава малък вакуум и при по- често натискане- в камерата на сервото да не може да се създаде вакуум.Трябва диагностика в сервиз- да се измери подналягането на мястото, където маркуча на сервото се завива на двигателя, за да се провери дали вакуумпомпата работи, ако работи- слага се манометър след маркуча- като се извади от гумичката на сервото, защото и той има възвратно клапанче едно и да се провери и той.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Kimi_Raikonen написа:
      Вакуум помпа, маркучи, серво.Всяко едно от трите може да откаже усилването на спирачното усилие:1. ако маркучето е скъсано- няма въобще да се натрупва нужния вакуум, но ако има мъничка цепнатинка- все пак ще има вакуум, но педала винаги ще е относително твърд...2. Ако е скъсано платното на сервото- пак няма да има спирачно усилие и педала ще е твърд.3. вакуум помпа- основния заподозрян :D - може да създава малък вакуум и при по- често натискане- в камерата на сервото да не може да се създаде вакуум.Трябва диагностика в сервиз- да се измери подналягането на мястото, където маркуча на сервото се завива на двигателя, за да се провери дали вакуумпомпата работи, ако работи- слага се манометър след маркуча- като се извади от гумичката на сервото, защото и той има възвратно клапанче едно и да се провери и той.
      Ако съм те разбрал правилно онова желязното кръглото можебие въпросната ваком помпа .Значи маркуча е сжепен в долния си краи зепнатината жлиза под скобата която го затяга и незнам до каде стига , но не излиза нагоре ( това със сигорност) Притеснява ме въртенето на маркуча с лекота се пак при стегната скоба не би трябвало да го има а е факт че до вчера си спирах добре, ще пробвам при първа възможност да отрежа 1 см от маркуча и да сложа българска скоба за да го стегна данеби от там да смуче и да няма достатачно подналягане при по голяма консумация.Ако имате други идеи за диагностика пред блока свиркате преди да съм намерил време за сервиз.И навсякаде ли могат да ми го измерят.


      r_osen@yahoo.com

      Коментар


        #4
        Опитай първо със маркуча който е сцепен.Още един съвет намали си охладителната течност в разширителния казан защото си доста над максимума.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Внимавай с маркуча- на не е одървен :D от студ и да се доцепи повече при ваденето, иначе режи смело 2-3 см. идо здраво и стягай здраво- в тая скоба въртене не трябва да има, и изхвърли старата скоба- може да е зацепила и да не стяга достатъчно.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Утре сутрин ще го оправя и ще напиша какъв е бил резултата тъкмо ще сменя и термостата


            r_osen@yahoo.com

            Коментар


              #7
              След стягането на въпросната скоба всичко си доиде относително на мястото нямам този проблем вече, наистина спирачката не е ацкичувствителна както на други на който съм се качвал можеби вакум помпата е тръгнала по пътя си .


              r_osen@yahoo.com

              Коментар

              Working...
              X