Вчера малко бях позасилил фиатчето с около 110 и реших да видя как реагира на бързо спиране и да ви кажа малко се уплаших. Педала на спирачката има един ход който се натиска с доста малко усилие обаче колата доста бавно спираше и трябваше да го натисна силно в зоната дето вече е твърд за да спре по осезаемо.Карал съм и друг фиат и на него не беше така и си спираше добре с по леко натискане на спирачката.Възможно ли това да е поради причината че накладките са доста износени?Помпата работи при загасен двигател след няколко напомпванич педала става твърд и като запаля потъва.дали е само за смяна на накладки?Добре ли е да сменя и спирачната течност че италианците май не са я сменявали откакто е е била новаТемата е поместена в неправилен раздел.Раздела в който трябва да бъде е "Спирачна система"Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачки Въпрос
Collapse
X
-
Спирачки Въпрос
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
колега прегледай от тук надолу, същите симптоми имаше , може при теб да е нещо подобноhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...6#183626абе цялата тема я виж, няма да изгубиш.
-
Прочетох я но при мен при загасена кола след няколко натискания педала става твърд- следователно спирачния цилиндър не изпуска.Проблема ми е че спирачката при работещ двигател почва да хваща здраво вече след зоната на лесното натискане.Може ли това да се дължи на това че са изтънели накладките и трябва да се избутва повече спирачна течност?.нивото в казанчето е наред не намаляваhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
не, би трябвало да хваща еднакво силно както с нови така и с почти загинали накладки, допълнителната тенчност нужна за компенсацията си слиза сама от казанчето. Да уточня - на ланчеята натискам спирачка, педала е съвсем мек, но не спира, няма усилие в/у накладките. като натисна яко, тогава започва да спира, но пак не е чак толкова значително, и вече "извън зоната налесното натискане" тогава си хваща що годе добре, но задните колелета почват да блокират. при изгасен двг педала е мек, след 2-3 натискания е твърд и не потъва , колкото и да натискам.
Коментар
-
Е при мен е точно както си го описал в последния пост.Какво да правя искам да спира по лесно щот ще я кара приятелката ми колата а тя е доста слабичка и не знам как ще се оправиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами най-лесно сменяш и най-ефективно сменяш предни дискове и накладки с нови от една марка (за предпочитане нещо доказано и по-скъпо) и колата започва да спира осезаемо по-добре с по-малко усилие. За по-добър ефект профилктика и на задните спирачки, проверка и почистване на саморегулиращия механизъм и регулиране и натягане на ръчната и няма да имаш проблеми.
Коментар
-
препоръчвам смяна на спирачната течност (по принцип на 2 години се прави)..с времето абсорбира влага, която освен въздушните мехурчета, прави и други мизерии, като да по-прецака спирачните маркучета...спомага и за раздуването, което е навътре, т.е. намаля диаметъра през който минава спирачната течност
Коментар
-
съветите на колегите са абсолютно точни НО не решават проблема! На дедъра смениха ВСИЧКИ дискове , всички накладки, цялата течност, абе всичко дето се вика, и разликата в спирането в никакъв случай не беше осезаемо по-добре! Виж в онази тема какво ме посъветва илко: да сменя главния спирачен цилиндър, и е описал какво точно става когато е износен, и защо ми прави тази мизерия. както и да е, цилиндъра не е сменен, колата спира по-добре, но в никакъв случай не е това което бих желал! не знам изобщо как минава технически Съветът ми е : Пазете се ако зад вас видите тъмно синьо комби дедра! НЕ спирайте рязко! btw не съм сигурен че ръчната има някакво влияние в/у процеса, но не пречи да се регулира. Тя държи ли добре всъщност?
Коментар
-
ogi28b написа:btw не съм сигурен че ръчната има някакво влияние в/у процеса, но не пречи да се регулира. Тя държи ли добре всъщност?
Коментар
-
знаеш ли колко си прав, Heruvim..... значи за описаните симптоми, възможно ли е проблем в този "саморегулиращ механизъм" да води до описаната ситуация? Поне по някакви разсъжедния дотам го измислих - липса на течност, и цялата сила която прилагаме, отива за да сгъсти евентуалния въздух, или доколкото разбрах - луфта от изтъняването на накладките? В допълнение - течността на дедъра не е сменяна, сбъркал съм. а откакто е купена, също не е сменяна! това прави почти 4-та година... мисля че проблемът е компллексен и се дължи на няколко неща, дребни, които заедно постигат по-голям ефект. Дали е нещо такова, или почнах да си измислям вече....
Коментар
-
Аз имах същият проблем..Как се оправи? мене проблема ми беще троен но няма значени.Беше ми се спукало задно ляво барабанно цилиндърче.Много износени накладки и самореголиращ се механизъм. На механизма му нямаше нищо, но той беше изпуснал..Ако задните ти спирачки са барабанни точно в това е проблема.Самореголиращия се механизъм се беше отпуснал и имаше прекалено голям луфт между барабана и накладката и като натисна спирачката накладката съвсем леко докосва барабана и по голямото усилие на спирачките утива кум предните колела и колата нещеше да спира.Отидох при сервиза на дани в дружба и тои ми смени цилинддарчета накладките и ми управи самореголиращия се механизам обезваздуши и сега като натисна спирачката..колата застава на едно място като по анимационните филмчета. :D Ако си от СФ Пиши едно лично съобщение ще ти дам телаПродавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D
Коментар
-
Регулиране и на оста между сервото и спирачната помпа Има си точно разстоянието, което трябва да излиза оста от сервото и да натиска спирачната помпа. Ако тази ос е по-навътре, то сервото излиза от максималния си работен капацитет.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар