Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да сваля ли ръчната? Колата не е палена две седмици.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да сваля ли ръчната? Колата не е палена две седмици.

    От известно време се движа с друга кола и моята е в гараж(студен като навън). Ръчната е вдигната от можеби 2 седмици. Като преглеждах другите теми гледам, че на някои даже замръзнали в движение, та въпроса ми е да я сваля ли сега предвид минусовите температури тези дни? Или първо да запаля малко да поработи да вдигне температурата? Благодаря.

    #2
    Ако не е била мокра отдолу при паркирането,едва ли ще замръзнат жилата.Между другото ако са и здрави маншончетата и покритията на жилата,няма да замръзне и зимата при температури под нулата.А и да запалиш двигателя,какво значение има това за задните спирачки.Свали я и ще се разбере.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      По принцип е желателно като не я караш да я припалваш в месеца поне веднъж за 1-2 минути но за ръчната това няма да ти помогне.А и в гаража едва ли са ти замръзнали жилата.И не забравяй като работи двигателя да отвориш вратата или прозореца на гаража за проветрение.

      Коментар


        #4
        Ако ще я пали за 1-2 минути по-добре да не я пали,а за ръчната,гаража ти сигурно не е стръмен.Защо ти е да я държиш дръпната,сложи си колата на скорост и толкова.

        Коментар


          #5
          riiid написа:
          И не забравяй като работи двигателя да отвориш вратата или прозореца на гаража за проветрение.
          Задължително го напраив ДА! Защото едно младо талантливо футболистче от моя град почина в гараж от натрявяне, защото колата му е била запалена, приятелката му се е оттървала на косъм по чудо, майка и й звъннала по телефона...излязла извън гаража и припаднала...Кофти случка...

          Коментар


            #6
            peho написа:
            Ако ще я пали за 1-2 минути по-добре да не я пали,а за ръчната,гаража ти сигурно не е стръмен.Защо ти е да я държиш дръпната,сложи си колата на скорост и толкова.
            Защо да не я пали за 1-2 минути?

            Коментар


              #7
              Имах намерение да я запаля за поне 20-30мин. Иначе има лек наклон и затова я държа на ръчна.

              Коментар


                #8
                vital написа:
                Имах намерение да я запаля за поне 20-30мин. Иначе има лек наклон и затова я държа на ръчна.
                Е вече ми се струва че няма да я държиш на ръчна туи с ръчните не мога да го възприема чесно типично американски номера ма що те карат автоматици там е разбираемо що ги дърпат тия ръчни! Колеги ние не караме Трабанти че да се притесняваме по склонове да се чудим с кволи аджеба да ги подпрем тия коли!!!Ся чесно казано не съм запознат със спирачната система на твоита колица НО ако си с барабани отзад пускаш лоста на ръчната надолу АКО може! Сваляш гумата ( едната задната без значение ) и леко с едно чукче Дин Дин Дин по барабана боииииииии и се опитваш с ръка да въртишшш . И те така!

                Коментар


                  #9
                  riiid написа:
                  peho написа:
                  Ако ще я пали за 1-2 минути по-добре да не я пали,а за ръчната,гаража ти сигурно не е стръмен.Защо ти е да я държиш дръпната,сложи си колата на скорост и толкова.
                  Защо да не я пали за 1-2 минути?
                  Ами като я запали за 1-2 минути какво ще постигне,дали акумулатора ще се възбуди за толкова,като се има на предвит че е поизразходен заради самото запалване.Или пък за тези минути ще успее да се затопли двигателя.Просто не виждам какво ще постигне с това толкова кратко препалване.

                  Коментар


                    #10
                    По добре си изкарай колата на равното запали и я остави без ръчна все пак колкото и да е е студено аз днеска видях, че жилата на ръчната са замръзнали и немога да я вдигна хубаво че не бях я опънал, че ще бягам с шишетата с топла вода.
                    Fiat punto 1,1
                    Fiat bravo 1,6 16v
                    Fiat bravo 2,0 20v
                    Honda civic 1,5
                    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                    Коментар


                      #11
                      peho написа:
                      riiid написа:
                      peho написа:
                      Ако ще я пали за 1-2 минути по-добре да не я пали,а за ръчната,гаража ти сигурно не е стръмен.Защо ти е да я държиш дръпната,сложи си колата на скорост и толкова.
                      Защо да не я пали за 1-2 минути?
                      Ами като я запали за 1-2 минути какво ще постигне,дали акумулатора ще се възбуди за толкова,като се има на предвит че е поизразходен заради самото запалване.Или пък за тези минути ще успее да се затопли двигателя.Просто не виждам какво ще постигне с това толкова кратко препалване.
                      Припалването се прави с цел да се раздвижи маслото из двигателя и да не запичат сегментите колега.А за да си зареди акумулатора по този начин ще му се наложи да работи поне няколко часа или да кара примерно до Пловдив и обратно. Но за щастие има и по-лесен начин-казва се зарядно за акумулатор.А и двигателя не е задължително да се загрява защото едва ли ще му ползва парното в момента след като не я кара колата.

                      Коментар


                        #12
                        И в крайна сметка да я паля ли, или да изчакам края на седмицата(стават три, от както не е палена) за да я разходя няколко км

                        Коментар


                          #13
                          Палиш, работи 1 минута на място при отворени врати на гаража, без да я форсираш, след това я вадиш навън и си правиш една 10-15 минутна разходка из града да загрее хубаво! Ако можеш, след като загрее да я понастъпиш малко да вдигне обороти и я прибираш! И зимата е желателно да не ползваш ръчна ако е много студено, особено аки си газил вода! Ще е добре да си провериш нивото на електролита в акумулатора, ако е обслужваем!Поздрави!
                          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                          Коментар


                            #14
                            Щом ще я караш няма смисъл да я палиш. Няма какво да и стане като не се пали. Ако ти е замръзнала ръчната има и по-лесен начин. Взимаш един вестник запалваш го и слагаш около барабана. Така става най-бързо, внимавай да не запалиш някой маркуч обаче. Другото е да я запалиш, подпираш с нещо гумата оставяш да работи 20-тина минути при затворен гараж да се стопли вътре и така става.
                            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                            Коментар


                              #15
                              [quote="nanio"]Щом ще я караш няма смисъл да я палиш.

                              Коментар

                              Working...
                              X