Здравейте колеги! Имам следния проблем: при спиране педала на спирачката хлътва леко и едва забележимо - но е факт!!! При по-продължително спиране и съответно ползване на педала имам чувството че крака ми ще "излезне" извън купето и колата няма да може да спре навреме т.е. хлътва почти до края. При по "малки спирания" т.е. от първа или втора скорост - спирачките сработват първоначално и след спирането педала пак омеква. Сега да кажа какво е правено по колата напоследък: предни и задни накладки са сменени /предни преди 1.5 месеца, задни преди 1 седмица/. Имаше малък проблем при смяната на задните и печеше барабана /засен десен/ - но да приемеме че е в рамките на нормалното - докато се напаснат новите накладки /или греша?!?/ Майстора каза че е прегледал цилиндърчетата и не е имало следи от теч, така че да си мислиме че там всичко е изправно и още каза че системата е обезвъздушена хубаво - дано е прав - аз лично няма как да знам 100% дали е така докато не облека работните дрехи и не направя манупулацията обезвъздушаване сам. Но все пак ако му се има вяра - какво ще ме посъветвате да направя и има ли някой да се е сблъсквал със подобен проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със спирачната система - Мареа ТД100
Collapse
X
-
Ако хлътването на педала както казваш е постепенно си за смяна на помпа.След повторно напомпване педала е отново в горно положение и ако продължиш да упражняваш усилие върху него си потъва отново нали?Спрачната течност в този случаи преминава между гумичките и корпуса на помпата.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
за съжаление е точно така - напомпвам и педала се нормализира... , но /както винаги има едно НО / и пак започва на спада надолу. има ли вариант да не е помпа, защото хич не съм очарован от тая идея? - не казвам че не си прав. а и още нещо ме човърка - колко изправна е колата и може ли да чака до събота? в смисъл - да не се окаже че при някое по-голямо усилие в/у педала и да откаже да спре и да омачкаме ламарините.FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Първо със спирачките шега не бива и не искам да ти давам съвети да отлагаш ремонта.Другия вариант ако не е помпа да имаш изтичане на спирачна течност от някой цилиндър ,но не мсятам ,че е това.Ако системата не е обезвъздушена както трябва ще ти бъде мек педала ,а не както при теб да има постепенно потъване и след напомпване отново да е 6 точки.Ето я и самата помпа.Метели примерно от тук http://axm-auto.com/ с доставка по куриерска фирма за ден и половина е при теб.Име на продукта: Спирачна помпа Производител: METELLIОписание на продукта: ф22.20Каталожен номер: 05-0208Оригинален номер: 9945760, 60608676, 9950677Цена на продукта: 63,70 лв.(Цената е с включен ДДС)Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
П.С. не става дума за отлагане на ремонта - ми съкровената ми мисъл е че през седмицата няма как да отделя време за ремонта - излизам в 8 и се прибирам в 19 часа. затова питах дали ще изкара още три дена до петък.... ама ще гледам да измисля нещо по върпоса!10х за коректния и бърз отговорFIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
сагата продължава - епизод 3идвам от т.нар. сервиз в младост1 - VIP Service. Хора не ходете там!!! Аз ужким отивам с връзки и познат... хе хе хе - тия хора нямат скрупули - нямаш ли някой майстор твой човек дори и човек с висока длъжност да познаваш - пак не предеш.та значи отивам да си взема колата - била готова ми твърди неква патка и аз чинно си се разплащам - 108 лв. за ремонта - добър е господ си казвам аз и ги прежалвам в името на безпроблемното шофиране. сменили наште любимци две цилиндърчета задни по 20 лв. и другото труд и ддс. както и да е - паля колата и решавам да тръгвам, но какво усеща чувствителното ми краче - педала пак потъва навътре... напомпвам няколко пъти и пак същото усещане. отивам при "майстора" най-велик и оня има наглостта да ми каже че при т.дизелите било така и след като му казвам че преди не е било така и че педала пак хлътва навътре той ме пита съвсем сериозно - е ти колко време си държиш крака на педала - постоянно ли? идваше ми да го обеся - но единствената мисъл че мога да навредя на познатия там ме възпря.. и така аман от майстори ...хора кажете някой читав сервиз - поне да свършат работа като така и така ще ми дерат кожатаFIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Само едно не разбрах.Защо след като си остави автомобила за ремонт в сервиз не им каза искам да ми подмените спирачната помпа с нова.Какъв беше тогава смисъла от чепкането на вълна в темата да те убеждаваме ,че помпата ти е за смяна.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
виж сега - това не е по мое желание т.е. като оставях колата ми казаха помпа - както и звучи логично и както и много хора се изказаха - и аз я оставих с тая нагласа че ще сменят помпата. но като отивам ми казват че едното цилиндърче било заяло, а другото протекло и какво мога аз да кажа - не съм се завирал да видя какво е лично ми разчитам на честността на хората, а и няма как да стоя след като цял ден я правиха тая кола и ме поставят пред свършен факт - разбираш ли? ти как ще реагираш ако ти кажат че колата е оправена и сичко е наред - за мен е безразлично /до момента в който си я взех/ дали е помпа или цилиндърче при положение че ми казват че е имало проблем в някое от тях и са го сменилиFIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Е поне сега си с нови цилиндърчета отзад лошо няма в това.Лошото е ,че трябва да посетиш сервиза отново.Аз честно да ви кажа не си оставям колата в сервиз или ако се наложи си избирам такъв в който мога да им стоя на главата и да им наливам акъл защото се мислят за богове ама не са.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар