Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя носач?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    batececo написа:
    На едно Пунто (около 96-та година) колко време му изкарват носачите след смяна? Колко често се сменят носачи на Фиат и има ли много случаи да се счупят на път? Може ли това да се предотврати, ако се сменят например на определен брой километри, например както се сменя ангренажен ремък и масло?
    Е, ти пък сега! Кой може да ти каже колко време ще ти изкара носача, ако ходиш на лозето с него може и една седмица да не изкара! Ако караш само по магистрали в Германия сигурно никога няма да го смениш. Естествено, че ще предотвратиш разтракването на шарнира или тампона ако сменяш носач на 10-15000км, ама ми се вижда доста радикален подход (от финансова гледна точка де). Не съм чувал някой да е "чупил" носач в движение, но си мисля че не е невъзможно. Ако има фабричен дефект или е докаран до състояние на разпад (при второто обаче тропането на предницата ще е нетърпимо дълго преди това да се случи).
    Fiat Stilo 1.8 16V

    Коментар


      #17
      Замислихте ме с тези носачи ,че аз вече карам 40000 км с носачи и биалетки на Ас Метал.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        spark написа:
        @Tornado: Е, да аз сменях тампоните на биалетката само отляво
        Е затова трябва и акъл малко преди да се започне да се прави нещо.Може да имаш обурудван с всичко сервиз/гараж/и пак да не можеш да извършиш даден ремонт.Какво пречи да се сменят и двете заедно или пък другата да се развие само да ти е по лесно.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          носач

          четири болта на тампоните маха6 ги и помниш кои от каде е отхлабва6 шарнира ако е към носача и с лост застопоряваш така че да го извадиш от скобата която го държипробвай не си заслужава да дадеш на някои 20 лв за 20 мин работа успех
          karam fiat 1992 tempra karburator
          0889340995

          Коментар


            #20
            носач

            ако смениш носача не ходи и на реглажако смениш накраиник тогавасменял съм си цялата предница сам направено е от хора за хора
            karam fiat 1992 tempra karburator
            0889340995

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              Замислихте ме с тези носачи ,че аз вече карам 40000 км с носачи и биалетки на Ас Метал.
              AS metal са турски, на които обаче пише, че са от турция и там инженерите и машините са немски и карат двойно повече от т. нар "немски" TRW и Lemforder, които пак се правят в съседката, само че в малки "гаражни" фирми в ориента и после - в контейнера, на кораба и право в Хамбург, където е пакетажната фирма и там всеки шарнир се слага в отделна опаковка и на нея има щампа Germany, а не Made in Germany, защото в този случай вече ще влязат под ударите на еврокомисията, а семплото Germany за тях означава и само опаковка на продукта, с което си измиват ръцете пред закона за контрол на качеството като само пакетажна фирма. :D
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #22
                колеги какво ще кажете за Fiorela?? има ли някой впечатления от тази марка щото аз си взех такива носачи но още не съм ги сложил ???
                TEMPRA 1.6 i.e. SX

                Коментар


                  #23
                  здравейте,вчера го смених този носач но голям тормоз ми хвърли ,старият излезе много лесно и тъкмо си помислих че неможе да е истина това толкова бързо и лесно да стане всичко изпуших една цигара и викам хайде да слагам новия.Да ама не бях прочел мнението на колегата че трябва да откача и другата биалетка и свободно да се движи тази щанга на горе-надолу,а то е доста близо до акъла и предполгам щеше да стане много по-лесно,а аз откачих само биалетката от страната на носача който сменях и беше адски трудно как ли не се мъчих може и неможе да мине тампона от тая щанга и да си застане на мястото и в крайна сметка стана но подложих едно трупче на щангата и свалих крика колкото да се повдигне малко щангата и с триста зора го нагласих ама аз си знам колко мъки беше и сега като прочетох че трябва да се разкачи и другата биалетка направо ме е е яд как не се сетих,ами се мъчих като грешен дявол толкова време,но нищо за другия път поне ще знам как става.Да питам още нещо днес ходих на работа с колата и забелязах,че когато гумите са изправени и колата се движи в права линия волана е леко завартян на дясно не е изправен,някои знае ли от какво може да е,накраиника не сам го пипал,може и така да си е било ама сега го забелязах и реших да питам дали може аз да съм направил нещо неправилно,макар че май няма какво да объркам.Носача е Текнорот някакъв турски,четох из нета че не били идеално лоши,но това ще си проличи по-нататък.Благодаря на всички които писаха по темата,помогнахте ми доста ,честно казано нямах си на представа от къде да започна,а така беше доста по-лесно,само дето трябваше да изчакам още малко да разбера, че се разкача и другата биалетка
                  FIAT MAREA 1,6 16V

                  Коментар


                    #24
                    А болтовете, при тампоните на носача не трябва ли да се затегнат при изцяло стъпила на земята кола??? Иначе ако се стегнат при вдигнато колело се късат тампони много бързо.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      ivailo_82 написа:
                      здравейте,вчера го смених този носач но голям тормоз ми хвърли ,старият излезе много лесно и тъкмо си помислих че неможе да е истина това толкова бързо и лесно да стане всичко изпуших една цигара и викам хайде да слагам новия.Да ама не бях прочел мнението на колегата че трябва да откача и другата биалетка и свободно да се движи тази щанга на горе-надолу,а то е доста близо до акъла и предполгам щеше да стане много по-лесно,а аз откачих само биалетката от страната на носача който сменях и беше адски трудно как ли не се мъчих може и неможе да мине тампона от тая щанга и да си застане на мястото и в крайна сметка стана но подложих едно трупче на щангата и свалих крика колкото да се повдигне малко щангата и с триста зора го нагласих ама аз си знам колко мъки беше и сега като прочетох че трябва да се разкачи и другата биалетка направо ме е е яд как не се сетих,ами се мъчих като грешен дявол толкова време,но нищо за другия път поне ще знам как става.Да питам още нещо днес ходих на работа с колата и забелязах,че когато гумите са изправени и колата се движи в права линия волана е леко завартян на дясно не е изправен,някои знае ли от какво може да е,накраиника не сам го пипал,може и така да си е било ама сега го забелязах и реших да питам дали може аз да съм направил нещо неправилно,макар че май няма какво да объркам.Носача е Текнорот някакъв турски,четох из нета че не били идеално лоши,но това ще си проличи по-нататък.Благодаря на всички които писаха по темата,помогнахте ми доста ,честно казано нямах си на представа от къде да започна,а така беше доста по-лесно,само дето трябваше да изчакам още малко да разбера, че се разкача и другата биалетка
                      Ами ако искайте ме слушайте като сменяте носачи или биалетки.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Скъсана биалетка браво 1.6

                        Tornado написа:
                        Ами ако искайте ме слушайте като сменяте носачи или биалетки.
                        Темата не е от вчера, но все има какво да се добави, гледам си аз колата отдолу и кво да видя- едната биалетка счупена от пръстена който обхваща стабилизиращата щанга. Шпилката си стърчи самотно, захваната чрез тампоните за носача и мигом ми9 стана ясно какво почуква напоследък. Какви пари са биалетките, комплект с тампоните ли ги дават и да развивам ли направо и другата, след като и сам се убедих как яко дърпа нагоре от носача? Тва всичкоте е за браво, 1.6 бензин.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                        Коментар


                          #27
                          еми по около 10-12 лв е едната в комлект с тампоните. аз лично си имам скоба за биалетите, но без скоба е малко напъване- просто намираш добър лост и натискаш стаб шанга надолу, пък някой завива гайката на 2-3 витки. ще видиш голям зор, защото ще махнеш тампони с дебелина наполовина отколкото на новите.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            става и без скоба просто се разпилва малко само върха на биалетката с углошлаиф за да може да излезе спокоино от леглото на носача.сащото се правии на новата биалетка.
                            типо 17d

                            Коментар


                              #29
                              pakumba написа:
                              еми по около 10-12 лв е едната в комлект с тампоните. аз лично си имам скоба за биалетите, но без скоба е малко напъване- просто намираш добър лост и натискаш стаб шанга надолу, пък някой завива гайката на 2-3 витки. ще видиш голям зор, защото ще махнеш тампони с дебелина наполовина отколкото на новите.
                              Днес се запретнах най-накрая, с идеята да свърша по нещо и на двете биалетки развих и другата, от мен да знаете, че да сменяш само тампони на биалетката не е добра идея- втулките в тампоните са като заварени за шпилката - нямат вадене. На канал се справих доста бързо, организацията отне време, скъсаната биалетка признава само ъглошлайф...
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                              Коментар

                              Working...
                              X