Колега аз имах същия проблем на ритмото.Наистина дрънкането е много ама много гадно,само че аз на самите накладки имам едни като скоби поизкревих ги малко и вече го няма това дрънкане.Смисъл тия скоби дето са, мисля че тяхната работа е да притискат накладките а като ги притискат ,притисакат и апарата
Не опъвайте ръчни !!! Това само прецаква колата ви!!!
При мен този метод не сработи! Слоя тефлонова лента бе възможно най-тънък, защото иначе не мога да вкарам водачите! Утихна за 2 дни, но не на цяло и до там беше. Накрая си направих нови водачи с увеличен диаметър, които влизат доволно плътно, но въпреки това пак има леко дрънчене, но нищо общо със симфонията преди!
При мен "тефлон мода" не е мръднал, откакто последно съм писал в темата. Но и слоя тефлонова лента не беше никак тънък.
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Towa stawa w dwijenie i 4uka na jelqzo malko?Ako e towa e naisitina mnogo drazni1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. "Модераторски екип на fiat-bg.org"
И аз в момента работя точно над този проблем.Идеята с тефлоновата лента може да я пробвам ама съм малко резервиран...По-скоро си мисля за високо-температурна грес - то самия луфт не е проблем.Важното е да не дрънчи...И като стана въпрос за грес - освен 4 нови водача исках да сменя и маншоноте.Ударих на камък - При Христо ги няма а в Т&N Car са на поръчка.Води се ремонтен комплект, включва само 4 броя маншони и струва... Чудя се дали да го напиша направо - около 70лв! Естествено не ги поръчах - това е поредния ценови абсурд свързан с италианските марки.В една редица с термостатите, машинката за измиване на стъклата и доста други от моите наблюдения.Намерих в Перник алтернатива - същия този "ремонтен комплект" за 12лв.То не, че 12 лв за 4 гумички е евтино...Ако някой се интересува от това - да свирка.И за протокола - тези маншончета и водачите са доста разпорстранени и изобщо не са специфични за фиат.Например при Audi 80 са на 100% еднакви.И гарантирам, че ако се обадя в Юнитрейд примерно ще бъдат минимум на 1/2 от цената.Да не говорим, че и при най-добро желание от моя страна по мерцедеса няма да намеря нито едно гумено уплътнение маншон или каквото и да било гумено, което да се доближава до такива ценови рекорди.При това говоря само за авто-части от дилърите.Видях да се коментират и втулки.Това би било едно прекрасно решение ако апаратите са конструктивно предвидени да им бъдат набивани втулки там.На моите няма такава възможност.Разпробиването на отворите и набиването на втулки беше първото нещо, което ми дойде на ум като решение.Обаче категорично не смея да го направя.Това означава автоматично изтъняване на стената на апарата с поне 3мм и респективно ослабването му.Да не говорим, че нямам идея с какъв луфт да ги направя.Все пак това след кормилната система е най-важния възел в един автомобил и не съм склонен на експерименти точно там.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Esper, само да ти кажа, че за шкода има ремонтни комплекти водачи, които са точно същите като за фиат. Шкодата мисля се води октавиа. И ремонтния комплект водачи са с 0.5мм по-голямо Фи.
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
Esper, само да ти кажа, че за шкода има ремонтни комплекти водачи, които са точно същите като за фиат. Шкодата мисля се води октавиа. И ремонтния комплект водачи са с 0.5мм по-голямо Фи.
Да колега само че тези 0,5мм могат да те прецакат.Аз бях при един стругар преди време да ми прави водачи,с по голямо ф.Мери с един уред стария водач и ми каза,че няма никакво износване по него-износването е по дупката на апарата.Предложи ми да ми ги разпробие наново с по широко ф и да ми направи други водачи,ама това с разпробиването неми хареса като идея и минах на варианта хубава грес+тефлонова лента.Година и полвина вече нямам проблеми.Зависи от износването-тези водачи с 0.5 по голямо ф могат да затягат .
щом хората са предвидили ремонтен комплект... аз нямам какво да кажа. Иначе е трябвало да се съгласиш стругаря да ти разпробие отворите и да ти направи нови водачи. Това е едно от най-добрите решения, след закупуването на нови(водачи и супорти) разбира се.
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
Момчета,не се занимаваите с глупости.Даите новите водачи и апарата на стругар.Тои на фрезата си знае работата.От вас се иска след това да намажете водачите със специалната медна грес.
А хубаво че пуснахте темата, че и на мен ми светна лампичката.Бях писал за моя проблем-глухо тропане от предно дясно колело на фиат пунто 1,7тд.Действително като свалих преди дни дяснотоколело спирачния апарат го разклатих и се усещаше хлабина но не предположих че може да е от там .....Ще пробвам след работа......Дано да стане
Коментар