ефект няма щото са разширени отворите. и точно затова разпитвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на спирачни апарати/втулки ??? добавих снимки :)
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
и аз имах проблем с водачите и ги водих на стругар ,човека направи по две каналчета на самия водач и сложи по едно О-пръстенче във канала, за сега половин година никви ядове, каза че е правил и на други коли така и няма оплаквания дано и аз да нямам, ама и на годината 1 път да сменям О-пръстенчетата пак съм на далавера :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
идета си е много якаи веднага ще пробвам със старите водачи.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Re: спирачки
kluchar написа:реклама :D УС :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
решението:Намотах тефлонова лента от левче около водачите ама доста, омазах прилично с грес и ги напъхах с въртеливо движение, (иначе не може да влезе понеже се получава въздушен джоб зад водача). След което монтирах спирачния апарат и си свиркам и нищо не трака повече. След една година ако пак се разтропат слагам наново тефлон и си свиркам. п.п.Малко късно, ама гледам че хората питат как да се справят с този проблем. Реших че е редно да си довърша темата, въпреки че колата отдавна не е в мен. Поне има и снимки в темата.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
На мен също по паваж като карам ми дрънкат много апаратите,при висока скорост над 80км,като спирам ми тресе даже (но и дисковете са ми криви).Та и при мен го има проблема с хлопането на водачите.От цялата тема не разбрах за типо става ли ако се сложи ремонтен коплект от шкода,и ако да за кой модел шкода да търся.Според мен едва ли ще стане защото те самите втулки са се прее*али.Друго което ме интересува е като се намаже водача с силикон и се пъхне няма ли като стегне силикона и системата да се фиксира,той силикона като стегне кво става.И другия ми въпрос е къде се продава тази тефлонова лента,в какви магазини.И в крайна сметка как да решим проблема.Някой ще се наеме ли с изчерпателен извод от всичко.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
тефлоновата лента се продава във всяко магазинче за ВиК части. струва стотинки. Решава проблема за доста време. Навива се тефлона на водача. Според мен не си прави експерименти със силикон, понеже, много лошо действа на метала. Относно другия въпрос.... мисля че от Октавия, най добре отиди със единия водач. Разликата в диаметъра е 0.5мм, което е много малко, и вероятно обира луфта, но поради елиптичното износване на отвора, мисля че ефекта ще е много съмнителен и краткотраен. За сметка на това доколкото си спомням комплекта за едно колело струваше около 15лв. което си е доста сума за 2-та апарата. Стругарите също вземат по около 25лв на апарат. Така, че навивай тефлон яко и не се бой.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:тефлоновата лента се продава във всяко магазинче за ВиК части. струва стотинки. Решава проблема за доста време. Навива се тефлона на водача. Според мен не си прави експерименти със силикон, понеже, много лошо действа на метала. Относно другия въпрос.... мисля че от Октавия, най добре отиди със единия водач. Разликата в диаметъра е 0.5мм, което е много малко, и вероятно обира луфта, но поради елиптичното износване на отвора, мисля че ефекта ще е много съмнителен и краткотраен. За сметка на това доколкото си спомням комплекта за едно колело струваше около 15лв. което си е доста сума за 2-та апарата. Стругарите също вземат по около 25лв на апарат. Така, че навивай тефлон яко и не се бой.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Колега, след като развиеш 2-та болта и махнеш спирачния апарат. Диска се държи на 2-те фиксиращи болчета на които се фиксира джантата. Мисля бяха 10-ки. Не се пробвай да ги развиваш с гаечен ключ, или със звезда или със лула или с дълбок камък, понеже като се замажат ръбовете и става супер гадно. След което диска пада. За да стане правилен монтажа, изчисти мястото където ляга новия диск с телена четка.Успех със спирачките и дисковете. Сложи доста тефлон, понеже се смачква невероятно много и запомни монтира се с въртеливо движение и грес по водача, не във отвора.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ай честито, бирата ще почерпиш като дойдем в СофиятаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ауууууу, `б@ти и тишината настана .... Перфектно решение за 50 ст (в моя случай) и 20-30 мин. автомонтьорщина в битови условия. Само ме предупреди на ЛС предварително (в някой от 2-та форума), когато имаш път насам и нямаш грижи .AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар