По принцип на опаковките пише да не се смесва с други типове, т.е. да не се долива примерно ДОТ5 в казанчето с ДОТ4. Но ако всичко се източи и промие 1 път с ДОТ5 не виждам какъв е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на спирачна течност
Collapse
X
-
emillio написа:Roko, виж тази лепенка е притснителна, особенно ако е истинска и Сложена в германия или италия а не в някое Сервизче тука. Не зная какво да ти препоръчам но Мисля си ако имам твоя проблем бих източил 2 епруветки от резервоарчето, И в едната ще досипа DOT 4 а в другата DOT 5.1 ако се пресече епруветката с DOT 4 -> имаш DOT 5.1 и обратното. Все пак питай някой Сервизен Майстор дали има по-лесен начин примерно по цвят или прочие.Space Star 1.9 DID
Коментар
-
u_bo
Roko написа:......Вече ако реша да сменям спир. течност, ще промием системата, защото както казва колегата излизат всякакви чернилки!
Коментар
-
Промиването става по следният начин. Това се отнася за всяка кола. На загасен двигател отваряте една по една пробките за обезвъздушаване първо на задните колела после на предните и някой помпи докато изтече всичко от казанчето и тръбичките. След това сипвате нова течност в казанчето и започвате да обезвъздушавате по диагонал - задна дясна, предна лява и задна лява, предна дясна точно в тази последователност. Обезвъздушават се като на щуцера на спирачното цилиндърче поставите желателно е прозрачен маркуч и го потопите в прозрачен буркан със спирачна течност (може да използвате старата за буркана). Това се прави за да не може от къде да засмуче въздух, докато е потопен маркуча в буркана с течността няма от къде да влезе в него въздух.След това единият развива леко щуцера, а другият започва да помпи, съответно в буркана започват първо да излизат балончета въздух и постепенно само спирачна течност. Тук идва момента защо ни е прозрачен маркуча - когато единият помпи, другият е при колелото и гледа какъв цвят течност излиза през маркуча. В началото ще бъде мръсна въпреки, че преди това сте източили цялата спирачна система и постепенно ще стане чиста. В този момент ако вече не излизат балончета този дето помпи задържа педала в долно положение, а другият завива щуцера и чак тогава може да се пусне педала. Тази процедура се повтаря за всичките колела по този начин, като непрекъснато трябва да се следи да има винаги течност в казанчето, да не засмуче пак въздух и айде всичко от начало.Ако колата има АБС всичко с източването е същото, но обезвъздушаването става малко по различно. Пак с буркана, прозрачният маркуч, леко се развива щуцера, гледа се за балончета и чистотата на течността, НО НЕ СЕ ПОМПИ.Този, който е в колата при запален двигател само натиска педала до долу и през щуцера ще започне да тече постоянно течност, която ще се изпомпва от самият АБС. Предполагам ще стане и по обикновеният начин с помпене на загасен двигател.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар