Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачките на Типото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачките на Типото

    Здравейте колеги!Изчетох раздела, но не намерих категоричен отговор на въпроса си, така че да попитам...Днес от чисто любопитство минах на стенд за спирачките и се оказа, че задните почти никакви ги няма. 2600 приблизително отпред и около 500 отзад. Та, понеже явно има много мнения по въпроса, можете ли да ме посъветвате за сервиз, където да си разбират от работата и да кажат какъв точно е проблема, а не директно да ме засилят на най-скъпия ремонт.
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    не мога да те посъветвам за такъв сервиз, ама ако саморегулиращия механизъм отзад си бачка, ако накладките са добри/при мен всичко ок, накладките ментак и не спираше/ то остава кантара. 30 леа 2 ръка. най-евтиния и качествен сервиз си ти
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Ами, честно казано, нямам идея в какво състояние са накладките. Сега в събота живот и здраве ще ги погледна. Много вероятно е да са позаминали, че са на поне 35 хиляди км. Не че имам представа за колко се изхабяват де.
      Shit happens, sometimes...
      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

      Коментар


        #4
        ivjordan написа:
        Ами, честно казано, нямам идея в какво състояние са накладките. Сега в събота живот и здраве ще ги погледна. Много вероятно е да са позаминали, че са на поне 35 хиляди км. Не че имам представа за колко се изхабяват де.
        ми ако не ти хващат можеш и 100 000 км да караш така ако са свършили пък ще стържеи би трябвало да чуеш. ти смени ли й двг на типото
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Така ще ти греят предните дискове и ще ти се изтъркат бързо накладките, пък и лоши спирачки...Погледни накладките и кантарчето, мога да ти дам телефона на един майстор на Хладилника, ако искаш пиши на лични. На мен малко ми взе, но е познат. Сега съм без кантарче и спирачките са супер.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            смени ли й двг на типото
            Не, най накрая ме убедиха, че по-добре да си ремонтирам този, а и изпаднаха малко пари, така че сега съм след основен ремонт, но смятам да довърша започнатото и да си постегна и ходовата част.
            Shit happens, sometimes...
            Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
            Marea 1.8 HLX - червена като аватара

            Коментар


              #7
              ivjordan написа:
              смени ли й двг на типото
              Не, най накрая ме убедиха, че по-добре да си ремонтирам този, а и изпаднаха малко пари, така че сега съм след основен ремонт, но смятам да довърша започнатото и да си постегна и ходовата част.
              правилно. не махай кантарчето, не си заслужава струва 30 или 35 кинта
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Re: Спирачките на Типото

                ivjordan написа:
                Здравейте колеги!Изчетох раздела, но не намерих категоричен отговор на въпроса си, така че да попитам...Днес от чисто любопитство минах на стенд за спирачките и се оказа, че задните почти никакви ги няма. 2600 приблизително отпред и около 500 отзад. Та, понеже явно има много мнения по въпроса, можете ли да ме посъветвате за сервиз, където да си разбират от работата и да кажат какъв точно е проблема, а не директно да ме засилят на най-скъпия ремонт.
                Хм, а може да е така именно заради работещо кантарче. Празен ли беше багажника? Ако имаш възможност тури 100-ина кила отзад и мини пак. Ако има осезаема разлика, значи нещата са наред. Май 500 верно е малко ама...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  Има ли възможност това кантарче да се настройва ? На какъв принцип е ?Искам да го "засиля" малко.
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Executor написа:
                    Има ли възможност това кантарче да се настройва ? На какъв принцип е ?Искам да го "засиля" малко.
                    единствения начин да го засилиш е към кофата. има едно рамо, което пък е закачено с пружина къл купето и съответно казва на кантара да отваря пътя на течността. аз не знам случай да се е повредило и да е намаляло, знам само за случай да е блокирало това рамо и съвсем да не пуска
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      Executor написа:
                      Има ли възможност това кантарче да се настройва ? На какъв принцип е ?Искам да го "засиля" малко.
                      единствения начин да го засилиш е към кофата. има едно рамо, което пък е закачено с пружина къл купето и съответно казва на кантара да отваря пътя на течността. аз не знам случай да се е повредило и да е намаляло, знам само за случай да е блокирало това рамо и съвсем да не пуска
                      Не си прав, регулира се а освен това принципа му да действие не е такъв, какъвто го описваш.Ако работи, разбира се.Ето ТУК има картинка на "кантара", както и импровизиран превод от швабски Става въпрос за типо/темпра.Бях взел да пиша една комплексна темичка по въпроса но си остана недовършена. Все някога ще я довърша :DСамо да кажа че така настроих моя след смяната на регулатора и сега дори имам задни спирачки!Щях да я карам на валци за да видя цифри, обаче прецених че е излишно. Определено е важна тая джаджа, убедих се съвсем наскоро!П.С: Не си прав и за цената Т&N - 115лв, на Стамболийски 155 - около 130лв с доставка.Моето го взех от Т&N на пазара в Красно Село. Старото се оказа идеално, без ръжда, здрав маншон и т.н.Оказа се че не работи защото беше запекло паразитното бутало заради смазката в комбинация с малко ръждица.Пък и не се знае колко е висяло на моста по стелажите на талянеца...Това обаче го установих след като го демонтирах.Сега е смазано и изглежда по-добре от новото.Ама така е като се прибързва с покупките
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        На типото ми едно време не бачкаше кантара и направо го махнаха и съединиха тръбичките.Супер си е без кантарче. Е, задните колела спират малко повече ама ко пък...

                        Коментар


                          #13
                          имах предвид 2 ръка- взех го за 30 лв от арабите долу. аз лично не можах да го засиля, даже и не видях как се засилва
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            И аз съм без кантарче отзад на Темпрата и нямам проблеми. При мен не мога да развия старите тръбички. И за това новите ги свързах директно.
                            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                            Совалката средно на LPG
                            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                            Коментар


                              #15
                              Не знам, всеки си преценява.Аз реших че едва ли са сложили нещо излишно и то точно в спирачната система Както и да е, майстора каза че до сега винаги е демонтирал такива регулатори и никога не е монтирал Аз само си го настройвах че тея тръбички наистина се свалят адски трудно.
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X