Става въпрос за колата от подписа. Вчера усещам нещо не върви като хората. Отзад задържа нещо. Спирам джантата на задно ляво не може да се пипне. Явно апарата задържа. С дискови съм навсякъде. Днес го разглобих апарата и видях, че буталото леко е раждясало щото гумичката май нещо не е за него. Разглобих го пазачистих го ама пак задържа. Кажете моля какво да правя. Ориентиръл съм се към смяна на апарата с втора ръка, че това не знам как да го оправя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокирал спирачен апарат
Collapse
X
-
tonov написа:Виж си и спирачните маркучи, ако са стари ги смени. Може и от тях да задържа
Коментар
-
ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е правLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
Коментар
-
Fiat 127 написа:pakumba написа:ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е правLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Fiat 127 написа:pakumba написа:ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
Коментар
-
//// написа:Колега, развий пробката за обезвъздушаване и пробвай да набуташ буталото навътре.ако при това положение буталото се движи, тогава е марку4а.С ейбиес ли са ти спира4ките? А маншона трябва да е навън и да е здрав.Ина4е вътре пак ще се напълни с прах, боклуци и корозия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар