Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокирал спирачен апарат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Блокирал спирачен апарат

    Става въпрос за колата от подписа. Вчера усещам нещо не върви като хората. Отзад задържа нещо. Спирам джантата на задно ляво не може да се пипне. Явно апарата задържа. С дискови съм навсякъде. Днес го разглобих апарата и видях, че буталото леко е раждясало щото гумичката май нещо не е за него. Разглобих го пазачистих го ама пак задържа. Кажете моля какво да правя. Ориентиръл съм се към смяна на апарата с втора ръка, че това не знам как да го оправя
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    Виж си и спирачните маркучи, ако са стари ги смени. Може и от тях да задържа
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #3
      tonov написа:
      Виж си и спирачните маркучи, ако са стари ги смени. Може и от тях да задържа
      По този въпрос не съм се замислял. Наистина не съм ги гледал как са, но не съм и ги сменял от както я имам колата над година и половина. А и колата ми май е била подводница в Германия, така че може да са заминали.
      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
      Совалката средно на LPG
      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

      Коментар


        #4
        ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
          Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.
          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
          Совалката средно на LPG
          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

          Коментар


            #6
            Fiat 127 написа:
            pakumba написа:
            ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
            Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.
            ми щото нямам стяга затова се налага да махам от маркуча. иначе няма лошо и така да стане. пак за жената и аз сам така, а на бас, че моята разбира повече за коли от твоята
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              Fiat 127 написа:
              pakumba написа:
              ми аз мога да ти кажа как да го почистиш ефективно и лесно- махаш апарата от диска, да виси на маркуча, напомпваш докато изпадне цилиндърчето, махаш апарата от маркуча/имай някакъв съд за изтичащата спир. течност/ и след като си почистил цилиндърчето на изваден маркуч много лесно се набива. за задържането от маркучите колегата е прав
              Да ти кажа таа процедура дето я предлагаш я направих ама без да свалям апарата от маркуча. Гаджето помпа на спирачката /малее таз девойка само за коли и говоря/ и цилиндъра излезе почити до край. Развих го с помоща на клещи и го зачистих. После го завих и го вкарах навътре с дърводелска стяга /струва 3 лева/. Само ме притеснява че маншона се е удървил яката работа. И не знам дали трябва да влезе вътре в апарата част от гумата. То нали вътре има едно гумено пръстенче то си седи ама част от маншона не знам дали трябва да е вътре да не влизат боклуци? И трябва да си сменя връгките за обезвъздушаване че ми се струва скоро ще се прецакат и няма да мога да ги отвивам с ключ.
              ми щото нямам стяга затова се налага да махам от маркуча. иначе няма лошо и така да стане. пак за жената и аз сам така, а на бас, че моята разбира повече за коли от твоята
              Не съм сигурен. Може да ги пробваме някой ден те ше бачкат ние ще пиеме бира и ще даваме наставления и после ще има оценки.
              Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
              Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
              Совалката средно на LPG
              Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

              Коментар


                #8
                пък ако ни хареса ефекта напрао може и занапред да си продължим така, само ще викаме "алей уп"
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  пък ако ни хареса ефекта напрао може и занапред да си продължим така, само ще викаме "алей уп"
                  То тва най-лесно да ги накараме да работи. Ама аз още не съм накарал апарата да проработи. Сега ще сменям маркучите, че така или иначе не знам кога са сменяни
                  Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                  Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                  Совалката средно на LPG
                  Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                  Коментар


                    #10
                    Колега, развий пробката за обезвъздушаване и пробвай да набуташ буталото навътре.ако при това положение буталото се движи, тогава е марку4а.С ейбиес ли са ти спира4ките? А маншона трябва да е навън и да е здрав.Ина4е вътре пак ще се напълни с прах, боклуци и корозия.

                    Коментар


                      #11
                      //// написа:
                      Колега, развий пробката за обезвъздушаване и пробвай да набуташ буталото навътре.ако при това положение буталото се движи, тогава е марку4а.С ейбиес ли са ти спира4ките? А маншона трябва да е навън и да е здрав.Ина4е вътре пак ще се напълни с прах, боклуци и корозия.
                      Оправих ги нещата. Щях и тема със снимки да пусна ама се не остава време. Тия дни ще я пусна. Мерси все пак за отговора
                      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                      Совалката средно на LPG
                      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                      Коментар


                        #12
                        Хайде пускай снимките тия дни минаха.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Хайде пускай снимките тия дни минаха.
                          Ок виновен съм. Утре ще се опитам да направя нещо по въпроса, че сега съм на работа и нямам под ръка доказателствата
                          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                          Совалката средно на LPG
                          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                          Коментар

                          Working...
                          X