Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-добри спирачки на Tipo 1.6 DOHC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По-добри спирачки на Tipo 1.6 DOHC

    Задните могат да блокират само ако ти е пълна колата - със сигурност знаеш че има клапан на спирачното усилие отзад с цел избягване на поднасянето, който според товара в колат пуска малко или много налягане.Аз пък си харесвам спирачките - те точно като при тебе, ако искаш спираш бавно , ако искаш - бързо - с по-силен натиск. Мисля че вероятно спирачките са така заради сервоусилвателя.Ама ти май като се пребори с мотора, реши да захванеш спирачките ,а
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    По мое мнение, спирачките на типото са добри.Предполагам че са ни еднакъв спирачен апарат.Като съм карал много служебни коли, всичките са били с АБС и хода на педала е голям и лесно се регулира спирачното усилие. При типото ми хода е също голям, само дето накрая колелетата блокират ако прекалиш. Преди 1 месец бях на ГТП, и пича ми каза че спирачките ми са перфектни и предни и задни. На стенда не усетих да блокират задните колела но въпреки това човека каза че усилието на спиране си е добро.Аз лично съм доволен, на обичам малък ход на спирачката, а да ми блокират задните колела, хич няма да ми хареса, освен през зимата, когато товае търсен ефект на безлюден паркинг.
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    Коментар


      #3
      Кейн написа:
      ... когато товае търсен ефект на безлюден паркинг.
      Е те затуй си требе яка ръчна
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Митко, най-вероятно те притеснява по-голямото усилие с което натискаш педала? А при други автомобили, с леко докосване-получаваш сьщия ефект? Мисля, че за това става вьпрос или не ?

          Коментар


            #6
            Mitko написа:
            hit-ko написа:
            Митко, най-вероятно те притеснява по-голямото усилие с което натискаш педала? А при други автомобили, с леко докосване-получаваш сьщия ефект? Мисля, че за това става вьпрос или не ?
            Разбрал си ме напълно правилно.
            Абе спирачките са си важни,ама преди тва требва големи гуми...Аз като си сложих 15ки на 195/50 усетих че ми требват нови спирачки...Намерих си жестоки задни който са големи колкото сегашните ми предни ,ама сега си търса предни спирачки от купе или крома турбо
            _______________________________________
            0885261834

            Коментар


              #7
              Selqatin написа:
              Mitko написа:
              hit-ko написа:
              Митко, най-вероятно те притеснява по-голямото усилие с което натискаш педала? А при други автомобили, с леко докосване-получаваш сьщия ефект? Мисля, че за това става вьпрос или не ?
              Разбрал си ме напълно правилно.
              Абе спирачките са си важни,ама преди тва требва големи гуми...Аз като си сложих 15ки на 195/50 усетих че ми требват нови спирачки...Намерих си жестоки задни който са големи колкото сегашните ми предни ,ама сега си търса предни спирачки от купе или крома турбо
              от купе или крома сигурен ли си че ще станат да не купиш и после да се чудиш какво да ги правиш
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                Митко,може би трябва да провериш дали дали предните спирачни цилинди не са клеясали и дали водачите на спирачките са в добро положение-без ръжда,луфтове и т.н.Успех
                Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                Коментар


                  #9
                  stef написа:
                  Selqatin написа:
                  Mitko написа:
                  hit-ko написа:
                  Митко, най-вероятно те притеснява по-голямото усилие с което натискаш педала? А при други автомобили, с леко докосване-получаваш сьщия ефект? Мисля, че за това става вьпрос или не ?
                  Разбрал си ме напълно правилно.
                  Абе спирачките са си важни,ама преди тва требва големи гуми...Аз като си сложих 15ки на 195/50 усетих че ми требват нови спирачки...Намерих си жестоки задни който са големи колкото сегашните ми предни ,ама сега си търса предни спирачки от купе или крома турбо
                  от купе или крома сигурен ли си че ще станат да не купиш и после да се чудиш какво да ги правиш
                  Абе щом хората са направили Пунто 4х4 2,0 16В турбо 700коня,аз ли нема да мога да сложа едни дискове
                  _______________________________________
                  0885261834

                  Коментар


                    #10
                    Аз сьм сигурен , че това Типо е спирало перфектно, но когато е било по-ново. Така ,че спирачната с-ма е пресметната и за да се вьзстанови доброто и сьстояние е необходимо да се раздвижат/ремонтират/ спир. механизми и то най-вече отпред! Буталцата трябва да могат да се движат без задьржане, на рька! Нови спир. дискове/ако са износени/, накладки и всичко си идва на мястото.

                    Коментар


                      #11
                      Ами като каза изскърцване ....При моето всеки път почти скръцва задно ляво, вътре в барабана.Понеже съм си патил от мандрахерцащи се предмети в барабаните, веднага го отворих. Вътре е като ново. Ниаккви следи от износване, изобщо не рзбрах какво скърца. Такаси го и оставих. НА стенда се оказва че си бачкат перфектно.
                      Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                      Коментар


                        #12
                        Относно факта че се чудиш дали ти работи задния регулатор на спирачките ( кантара): Ако не си го поддържал редовно почти сигурно е че не работи. От него излиза едно лостче хванато с пружина са дъното на купето. Лостчето е обвито с една гума (маншон) за да не се замързява механизма. Та ако дръпнеш гумата и покледнеш вътре - майко свят че ти се завие. Поне при мен всичко беше клеясало от ръжда!!! И колко ми е акъла - още не съм направил нищо по въпроса!!!
                        Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                        Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                        BlueStorm transforms . . .
                        . . . !!!

                        Коментар


                          #13
                          Мале колеги, като Ви слушам и разбирам, че аз въобще няма спирачки! Тоест както и да натискам педала не иска да закове предните! Като наближа кръстовище и започвам да спирам 300 метра по-рано.Барабана ми е почти нов, сменял съм накладки, тръбички, спирачна течност, но ако ще и да скоча върху педала спира, но не кове на място. Да се захващам ли със сервото или не?
                          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                          Коментар


                            #14
                            Mitko написа:
                            Forsaken написа:
                            Мале колеги, като Ви слушам и разбирам, че аз въобще няма спирачки! Тоест както и да натискам педала не иска да закове предните! Като наближа кръстовище и започвам да спирам 300 метра по-рано.Барабана ми е почти нов, сменял съм накладки, тръбички, спирачна течност, но ако ще и да скоча върху педала спира, но не кове на място. Да се захващам ли със сервото или не?
                            И аз съм склонен да обвиня сервото, защото няма кой знае какво хлътване като запаля при натиснат педал на спирачката.
                            При мене има огромна разлика м/у запалена и загасена кола на педала на спирачката
                            _______________________________________
                            0885261834

                            Коментар


                              #15
                              Re: Още нещо по темата

                              Mitko написа:
                              Разглобих отново предните спирачни апарати. Буталата извадих много, много трудно и сега не мога и да ги върна. Знам, че е редно да се върнат на ръка, а те не искат дори при силен натиск. Какво ще ме посъветвате? Да се мъча ли още или да минавам на варианта нови?
                              Провери спирачните маркучи. Описаните от теб симптоми се проявяват точно при запушени маркучи (или тръби, знам ли). Колата спира защото усилието от сервото е голямо и спирачната течност минава в едната посока, но не се връща, защото няма налягане, което да я върне. Само като идея...Едит: правопис
                              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                              Коментар

                              Working...