Здравейте, колеги. Смених шарнири на фиат браво 2, които бяха нитовани. След като разпробих нитовете и сложих новите шарнири, болтовете които вървяха с тях бяха по-малки от дупките в шарнира и носача и шарнирите се движеха в носача. Възможно ли е при влизане в дупка шарнирите да се разместят и да избяга геометрията, или просто да стягам и да карам така ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос след смяна на шарнири.
Collapse
X
-
Разбира се, че може да шавнат, намери правилните болтове, с окачването шега не бива. Ако караш така в един момент шарнира и носача може да станат като ножица за болта и да го скъсат.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоРазбира се, че може да шавнат, намери правилните болтове, с окачването шега не бива. Ако караш така в един момент шарнира и носача може да станат като ножица за болта и да го скъсат.
Коментар
-
bsks написа: Преглед на мнениетоЗдравейте, колеги. Смених шарнири на фиат браво 2, които бяха нитовани. След като разпробих нитовете и сложих новите шарнири, болтовете които вървяха с тях бяха по-малки от дупките в шарнира и носача и шарнирите се движеха в носача. Възможно ли е при влизане в дупка шарнирите да се разместят и да избяга геометрията, или просто да стягам и да карам така ?Последна редакция от GeletoFIATbravo; 05.04.2022, 21:26.198mjet Bravo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар