Здравейте, колеги. Като бях на технически преглед и човека беше вдигнал да огледа видя, че задното ляво колело няма свободен ход голям. Днес ходих при едни познати, вдигнаха я и се оказа, че задържа механизмът на ръчната, има едно уше, където влиза жилото на ръчната, както и една пружина, след като се освободи ръчната не се връща до отпуснато напълно положение. Пръскаха го с различни смазки, бутаха го напред-назад и засега тръгна, ама казаха, че това не е сигурна работа, малко е, да карам така, ще го проверим по-натам пак. Какво е решението на проблема, ако пак така задържа трябва да се сменя целият спирачен апарат ли, гледам, че тази част с цилиндърчето се продава отделно и е някъде към 100тина лв? Нямам други проблеми, не скърца, не задържа толкова, има си инерция.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задържа механизмът на ръчната спирачка на задно ляво колело
Collapse
X
-
Не е ли малко скъпо? При положение, че заден апарат цял е под 200лв. Трябва да се определи, къде се случва затягането: дали е пружината (омекнала), дали е самия механизъм, който мести буталото, или пък жилото затяга в леглото си и задържа.По мое мнение, най-добре да се свали целия апарат и да се почисти. Тогава ще се види къде е проблема.
-
Сигурен съм, че се продава ремонтен комплект с всичките гумички, Опръстени и т.н. и предполагам няма да е скъп https://www.avtochastionline24.bg/la...0%5D%5B0%5D=HA . Сваляш апарата, разглабяш, почиствш и т.н. За разглабянето ще ти трябва един инструмент https://www.promechtools.com/bg/prod...tools-kit.htmlFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
VALIO_RACING написа: Преглед на мнениетоГледах го, ама казаха, че не е от тях, ето го това точно, аз съм направил снимката.[ATTACH=CONFIG]109166[/ATTACH]
Ремонтният комплект гумички е за водачите на накладките.
Коментар
-
Разбира се че има, но някой тряба да скролне по-надолу и ще види например това https://www.avtochastionline24.bg/frenkit/7817898FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Брат ми на тойотата си смени уплътнението на цилиндъра ползвайки ключ за ъглошлайф. Буталото излизаше с въртене, иначе колкото и да напъваш - йок. Но си е пипкава работа. Един приятел с Опел и той така, задържа му ръчната.. правят му я за към 150лв, 2-3г и пак на сервиз.
Ей то на какво беше станал маншона: https://www.youtube.com/watch?v=A_oWA3E6lcQFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Още нещо трябва да имаш впредвид. На Стилото се оказа, че лявото цилиндърче е с обратна резба, например на Алафа 156 и Голф и двете са с права резба, на твоята незнам какви ще са резбите, но да го знаеш, че има и такъв вариант. Лятото ги правихме едновремено на 3-те коли. Ето ти един пример как става ремонта, принципа е еднакъв за почти всички дискови спирачки. https://www.youtube.com/watch?v=Y_qV9dGU8nY
ПС И още нещо, ако ремонтираш цилиндъра, на първо време не се занимавай с регулирането на ръчната, нали е саморегулираща сама ще се нагласи до някава степен с натискането на педала и дърпането на ръчната. В последствие, ако не ти харесва, може да се занимаеш с донастройката й.Последна редакция от NikMar; 02.12.2021, 15:25.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар