Sedici m16a, 4x4
Напоследък разследвам стържещо-тракащ шум при ляв завой.
Явява се на първа предавка, при обратен, кръгово или потегляне с цел включване на Т-образно - тоест при бавно движение със силно навит волан.
Надясно и направо не се чува шум.
Няма тресене на волана, вибрации или друго.
Съмняват ме неща като раздатка, шарнири или външни карета. Или сбрицания съединител, защото И ТОЙ е на края на живота си, но според малкото информация, която събрах не би трябвало той да е причината.
До момента са сменени:
- дискове и накладки предни
- семеринг на полуоска
- лагери на макферсон
- тампони на амортисьори
- тампони на носачи
- маншон на ляво външно каре
- тампони на стаб. щанга
НЕ СА сменени амортисьорите и каретата.
Съединителят е за смяна, но го отлагам.
Маслото на дифа е сменяно пред 15к км., но нямам идея какво е сипано.
В сервиза, текущия, не можаха 3 пъти да чуят дори шума, но го има и аз го "докарвам" всеки път. Според тях всичко е топ-да се качвам и да карам.
Звучи като оня ръждясалия военен кораб, гниещ от години на пристанището в Созопол - тежко металическо резониращо стържене, а понякога се чува като скорости на велосипед, когато веригата не нацелва венеца. Тоест шумът варира.
Ако "караш като по яйца" не се чува изобщо.
И най-тъпото е че въобще не отбелязах кога се е появил, просто един ден го отчетох, че не ми се сткрува нормален.
В понеделник имам час за реглаж, понеже смених гумите скоро, а днес вече и супер убер мега кривата задна дясна джанта - те ще я прегледат също и се надявам да е безобидно каре.
Ще помоля и да сменят маслото на задния диф, понеже се носят слухове, че ако е калпаво или липсва е възможна причина за такива шумове.
Пускам темата с информативна цел, като разбера какво е, ще съобщя, в случай, че някой нещастен човечец някога има подобен проблем.
Напоследък разследвам стържещо-тракащ шум при ляв завой.
Явява се на първа предавка, при обратен, кръгово или потегляне с цел включване на Т-образно - тоест при бавно движение със силно навит волан.
Надясно и направо не се чува шум.
Няма тресене на волана, вибрации или друго.
Съмняват ме неща като раздатка, шарнири или външни карета. Или сбрицания съединител, защото И ТОЙ е на края на живота си, но според малкото информация, която събрах не би трябвало той да е причината.
До момента са сменени:
- дискове и накладки предни
- семеринг на полуоска
- лагери на макферсон
- тампони на амортисьори
- тампони на носачи
- маншон на ляво външно каре
- тампони на стаб. щанга
НЕ СА сменени амортисьорите и каретата.
Съединителят е за смяна, но го отлагам.
Маслото на дифа е сменяно пред 15к км., но нямам идея какво е сипано.
В сервиза, текущия, не можаха 3 пъти да чуят дори шума, но го има и аз го "докарвам" всеки път. Според тях всичко е топ-да се качвам и да карам.
Звучи като оня ръждясалия военен кораб, гниещ от години на пристанището в Созопол - тежко металическо резониращо стържене, а понякога се чува като скорости на велосипед, когато веригата не нацелва венеца. Тоест шумът варира.
Ако "караш като по яйца" не се чува изобщо.
И най-тъпото е че въобще не отбелязах кога се е появил, просто един ден го отчетох, че не ми се сткрува нормален.
В понеделник имам час за реглаж, понеже смених гумите скоро, а днес вече и супер убер мега кривата задна дясна джанта - те ще я прегледат също и се надявам да е безобидно каре.
Ще помоля и да сменят маслото на задния диф, понеже се носят слухове, че ако е калпаво или липсва е възможна причина за такива шумове.
Пускам темата с информативна цел, като разбера какво е, ще съобщя, в случай, че някой нещастен човечец някога има подобен проблем.
Коментар