Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със спирачките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Оказа се точно както при теб найстина рязко като натисна и силно отпуска но пак не на цяло но поне мога да се педвижа иначе разхода и стана супер 14 на 100 така като задържа

    Коментар


      #17
      Поръчах си серво втора ръка понеже ново не се бара обаче сега като гледам то много работа ще падне понеже абс модула се пада отгоре просто няма как да извадя сервото без да го махна обаче се чудя главния цилиндър как ще махна и после няма ли да трябва обезвъздушаване на всичко
      Както писах по-горе, понеже помпата и сервоусилвателят бяха нови, за да важи гаранцията, трябваше да се сменят в оторизиран сервиз. При мен (по спомен) се сваля АК, АБС-модула и кутията с предпазители и релета пред него и излиза диагонално към предна лява гума.
      Бих казал, че при АБС-са ситуацията е по-сложна, защото при него обезвъздушаването ми се видя хитро, но по-сложно. Заради новата сп. помпа трябваше да се смени и спирачната течност с нова такава - БОШ. В сервиза имаха станция с резервоар, в който се налива необходимата нова сп. течност. Този резервоар се затваря с капачка с отбор за надуване с въздух. Резервоарът се свързва с шлаух с капачка поставена на мястото на капачката на резервоара на спирачната течност на автомобила. Запълва се резервоара на автомобила, а резервоара на станцията се надува, мисля че беше 2.5 bar. Съществува и друга ръчна софтуерна станция, включена в слота за диагностика. И с тези две станции се обезвъздуши цялата система мн. бързо. Започнаха с задна дясна, най-далечната и т.н до предна лява. Интересното е, че се използва помпата на ABS-а и се отварят -затварят управляемите вентили в ABS-module, като по този начин се обезвъздушава и самия АБС-модул. Така за всеки клон си има време за обезвъздушаване. Разбира се има един калфа, който ходи от колело на колело и по команда от горе отваря-затваря пробката за дрениране на старата течност.
      Мисля че този софтуер по стъпки го гледах описан в Ауто-скан програмата.
      А самата подмяна на помпата е нищо. Изтегляш течността със спринцовка, откачаш съответно, надяваш на резервоара другата помпа. Запълваш с течност, оставяш да видиш че помпата се запълва. Предварително се опитах да затапя двете тръбички на високото налягане с подготвени тапички, но то там ни изтича ни можеш да ги запушиш ефективно. Като текне от помпата, навиваш бързо тръбичките на високото налягане към ABS, помпиш няколко пъти и толкова.
      Последна редакция от Flow; 20.01.2020, 23:06.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        Значи смених сервото но както е описал колегата при тази кола найстина няма как да свалиш сервото без да отстраниш помпата и абс модула + стойката на абс модула и пак с триста зора се вади самото серво. Обаче има един тънак момент с педала на спирачката и откачането му които по принцип се прави с специален инструмент. Аз направих друго нагрях с сешоар тази пластмасова скоба която държи върха на сервото и с лек опън освободи без щети по нея. Сега ми предстои цялостно обезвъздушаване и се надявам делфито да ми помогне доста.

        Коментар


          #19
          Значи смених сервото но както е описал колегата при тази кола найстина няма как да свалиш сервото без да отстраниш помпата и абс модула + стойката на абс модула и пак с триста зора се вади самото серво. Обаче има един тънак момент с педала на спирачката и откачането му които по принцип се прави с специален инструмент. Аз направих друго нагрях с сешоар тази пластмасова скоба която държи върха на сервото и с лек опън освободи без щети по нея. Сега ми предстои цялостно обезвъздушаване и се надявам делфито да ми помогне доста.
          Тънкият момент с откачането на спирачния педал за мен е "Х". Само искам да напомня - много е важно как ще се паснат новото серво със старата помпа - и тук момента е тънък.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #20
            Защо какво имаш в предвид монтирах всичко по обратния ред и нямаше проблем. Обаче се оказа сега друго незнам имали разлика в сервотата обаче сега ми светят стоповете постоянно педала си е на място но пак светят

            Коментар


              #21
              Регулирай си стоп машинката, на педала е.

              Каква е колата, освен че е с JTD 115 двигател?
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #22
                Имах в предвид, че е възможно да не се синхронизира работата на новия куплиран агрегат (ново серво - съществуваща помпа - писах го по-горе)
                Стоповете ги остави сега, трябва да се регулира стоп-машинката. Кажи как са спирачките? Задържат ли, държат ли, не държат ли, свободен ход на педала .......?
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #23
                  Имах в предвид, че е възможно да не се синхронизира работата на новия куплиран агрегат (ново серво - съществуваща помпа - писах го по-горе)
                  Стоповете ги остави сега, трябва да се регулира стоп-машинката. Кажи как са спирачките? Задържат ли, държат ли, не държат ли, свободен ход на педала .......?
                  Ами пак задържат и вече не мога се занимавам тая кола ми скъса нервите значи обезвъздуих системата спира идеално но като по караш и стяга

                  Коментар


                    #24
                    Ами пак задържат и вече не мога се занимавам тая кола ми скъса нервите значи обезвъздуих системата спира идеално но като по караш и стяга

                    Пробвал ли си да покараш с изваден бушон на АБС-а?

                    Коментар


                      #25
                      Ако случайно има hil.... той работи при натисната спирачка и съединител,т.е. на съединителя има ключ ,като на спирачката. Дали не е това? Само теория тогава няма да записва грешка защото решава че трябва да задържи. На диагностика би трябвало да може да се види.

                      Коментар


                        #26
                        Hilholder-a вярно блокира спирачките за определено време и ако през това време подадеш газ за потегляне ги освобождава, но това става при спиране на наклон и то при определен ъгъл на наклона.
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #27
                          Как ще има такава система
                          Тя е по нова система при ФИАТ
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            По назад пише че е с точно с тази комбинация esp abs ebd asr мисля че има hilholder.Може и да греша,но ми прилича на задържане от него. И освен наклона ако не си натиснал съединител не работи,поне при мен е така. Изобщо не държа да съм прав,просто предположение.
                            Последна редакция от kiriluz1; 28.01.2020, 14:10.

                            Коментар


                              #29
                              Като дава на контакт дали има индикация кола в наклон.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #30
                                kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                                По назад пише че е с точно с тази комбинация esp abs ebd asr мисля че има hilholder.Може и да греша,но ми прилича на задържане от него. И освен наклона ако не си натиснал съединител не работи,поне при мен е така. Изобщо не държа да съм прав,просто предположение.
                                Съгласен съм Колега, идеята на hilholder-a е да те "държи" на наклона когато си спрял и си готов за тръгнеш с натиснат съединител - това е факт.
                                При първото ми осъзнаване, че спирачките ми задържат, направих диагностика - нямах никакви, ама никакви записани грешки, което ме вкара в 5-та глуха, за която писах по-горе. Ако има някакъв проблем с модули-системи, които съобщават за проблеми, диагностиката ги "хваща" и ще подскаже.
                                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X