Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли разлика във возията на Стило след фейслифта?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли разлика във возията на Стило след фейслифта?

    Здравейте, Имам дизелово Стило комби преди фейслифта. Возията обаче му е доста странна. Мека и приятна е, но на завоите много се накланя и човек има чувството, че колата ще се обърне.
    Разглеждал съм и други теми, където хората също се оплакват от това и смяна на амортисьори и пружини с нови не помага, просто такова си му е окачването.
    Въпросът ми е след фейслифта 2004-та или след смяната на окачването с опелското(доколкото знам то върви с белите километражи) има ли разлика във возенето. Все така ли се накланя по завоите?
    Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

    #2
    Моето е 2006г.Не се накланя във завой,но е триврато което според мен е от значение.А не дали е от преди или след фейслифта.Казвам го от гледна точка на предходен опит със браво и марея.
    STILO 1.4 16v.

    Коментар


      #3
      Или има изпуснали амортисьори...

      Коментар


        #4
        Моето е двуврато 2001 година и няма проблем с наклон на завои.
        Даже е доста стабилно.

        Може би проблем се явява стабилността само при комбито заради повечкото килограми отзад?
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Така е комбито,пълен ужас в завои.
          Проблемът е в твърдият заден мост (гредичка), и никакъв фейслифт не е в състояние да го спаси.
          Не съм карал хечбек,може би е доста по-добре.
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #6
            Tempras написа: Преглед на мнението
            Така е комбито,пълен ужас в завои.
            Проблемът е в твърдият заден мост (гредичка), и никакъв фейслифт не е в състояние да го спаси.
            Не съм карал хечбек,може би е доста по-добре.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа: Преглед на мнението
              Tempras написа: Преглед на мнението
              Така е комбито,пълен ужас в завои.
              Проблемът е в твърдият заден мост (гредичка), и никакъв фейслифт не е в състояние да го спаси.
              Не съм карал хечбек,може би е доста по-добре.
              като им разправяхме за гредичката отзад, поведението им беше перфектно, сега искала да се обърне������
              Нямаш усещането, че ще поднесе или ще излетиш от пътя или нещо подобно, но просто толкова се накланя, че все едно си в кораб люшнат от поредната вълна и се чудиш кога ще се прекатури на една страна. Е, не й се е случвало, и на мен не ми пречи когато карам сам.
              Когато возя други хора обаче, почвам почти да спирам преди всеки завой за да не се чудят къде да се хванат, че да не изпаднат от седалките си.
              Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

              Коментар


                #8
                Нямаш усещането, че ще поднесе или ще излетиш от пътя или нещо подобно, но просто толкова се накланя, че все едно си в кораб люшнат от поредната вълна и се чудиш кога ще се прекатури на една страна. Е, не й се е случвало, и на мен не ми пречи когато карам сам.
                Когато возя други хора обаче, почвам почти да спирам преди всеки завой за да не се чудят къде да се хванат, че да не изпаднат от седалките си.
                Абе на Хемус като минеш със 140 реална скорост по гпс на завой и има неравност/бабунка, а то такива не съм виждал, работата е драма, иска да хване канавката. Има и друго, тези коли са леки, а двигателите са мощни за класа й, моята е 140 коня, предразполага към скорост, но ходовата част не е пригодена за това. Така е комбата, просто по-кротко караш. Либрата ми, която е в значително по-амортизирано състояние се държи къде-къде по-добре
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа: Преглед на мнението
                  Абе на Хемус като минеш със 140 реална скорост по гпс на завой и има неравност/бабунка, а то такива не съм виждал, работата е драма, иска да хване канавката. Има и друго, тези коли са леки, а двигателите са мощни за класа й, моята е 140 коня, предразполага към скорост, но ходовата част не е пригодена за това. Така е комбата, просто по-кротко караш. Либрата ми, която е в значително по-амортизирано състояние се държи къде-къде по-добре
                  140? Стило? Завой? Магистрала? Аз за градско говоря На магистралата завоите 120,130 макс. Сигурно ще ги вземе и с повече но май не съм се престрашавал да пробвам
                  Прибираш се от морето по Тракия, караш си по правата и си свиркаш. И стигаш до завоите след Пазарджик и искаш, не искаш, почваш да отпускаш газта
                  Последна редакция от hsf; 12.03.2019, 12:23.
                  Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                  Коментар


                    #10
                    140? Стило? Завой? Магистрала? Аз за градско говоря На магистралата завоите 120,130 макс. Сигурно ще ги вземе и с повече но май не съм се престрашавал да пробвам
                    Прибираш се от морето по Тракия, караш си по правата и си свиркаш. И стигаш до завоите след Пазарджик и искаш, не искаш, почваш да отпускаш газта
                    еее, не, чак толкова зле не е. И с доста повече съм карал. За 120-130 няюа грижи
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Да,малко прекали. Завоите на Вакарел за които говориш, ги взема със 150 без особени грижи и страхове. Но Алфата ми от 96г. ги взема с над 180 когато няма трафик.
                      Един път го бях засилил Стилото със 180 на темпомат по Струма, малко след Перник при завоите около Лукойл, ползвах и трите ленти, за да съм сигурен че няма да изпадна.
                      Последна редакция от Tempras; 12.03.2019, 23:04.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        Да ве, не е чааак толкова зле, просто му трябва двг 90 коня и е достатъчно стабилно
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          може и с повече, но границата на комфорта му е някъде докъм 130. Има ли начин задницата да се свали малко без да се губи от товара, който може да носи. Като е празна и като седна отзад като е отворена 5-тата врата сляга осезаемо надолу. И като не е натоварена хората отзад това слягане го усещат на всеки завой като наклон. По-твърди пружини или по-ниски, някой нещо да е правил?
                          Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                          Коментар


                            #14
                            Човек, има ти нещо на колата, карам редовно извънградско с повече и ти гарантирам, че или имаш проблем с колата, или с усещането й.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Има развитие по проблема с накланянето и ще го споделя, ако на някой може да му е от полза.
                              Стилото го имам от няколко години и през това време е било в 3 различни сервиза, всеки от които е проверявал ходовата част и е ремонтирано каквото са казали, че е за смяна.
                              Та при поредния преглед смениха тампоните на носачите и колата промени поведението си към по-добро. Вече го няма това осезателно накланяне в завоите, стои много по-стегнато и се кара по-приятно. Защо за толкова време никой не каза, че са за смяна, не знам, но поне най-накрая се оправи този проблем и се държи много по-добре.
                              Последна редакция от hsf; 22.02.2020, 01:17.
                              Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                              Коментар

                              Working...
                              X