Здравейте,днес реших да си включа сити режима,е ми разлика почти няма да не кажа че направо си няма.При вас така ли е?При натискане на бутона на дисплея си свети че е активен. Електро усилвателя със сигурност си работи,защото като е загася няма въртене волана.Възможно ли е да ми е изгорял или развалил само сити режима.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сити режим при стило.
Collapse
X
-
Не е нормално да няма разлика. Това сити буквално с един пръст си въртиш волана и много пристрастява ако работи и после на каквато и кола да се качиш волана ти се струва тежък като камък. Аз карах няколко месеца с пуснато сити и преди няколко дни го изключих... имам чувството, че въртя на жигулата геврека. :DFiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Сити режима е самия усилвател, аз не разбирам какво значи "Или по скоро питането ми е възможно ли е да не работи само сити режима,или отказва като цяло електро усилвателя."
Сити режима е активиране на електромоторчето на рейката- пуснато сити, моторчето помага с въртенето, спряно сити, моторчето не помага и имаш чисто механична рейкаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Няма как да имаш чисто механична рейка при изключено сити. Чисто механична рейка имаш само когато колата е с угасен двигател, или когато електроусилвателят се е повредил. Случи ми се веднъж преди години. Такива мускули направих докато карах без електроусилвател. После се оправи някак сам и карам само със сити. Както казва angels, със сити въртиш волана с един пръст, а при изключено става малко по-твърд.
Щом сити не работи, търси проблема някъде из връзките - не дава хубав контакт вероятно.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Работи винаги, защото рейката е "суха" - не се движи с хидравлично масло и налягане от двигателя, а помоща при завиване идва единствено от ел. мотора, който върти кормилния прът.
Ако той се прецака нещо, усилието за въртене на волана става като на москвич
Горе-долу така изглежда цялата схема, с малки разлики при различните модели и марки>"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Dualdrive системата на Fiat Stilo:
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
-
Сити режим при стило
Явно не ти работи второ стъпало за усилване на волана ,респективно сити режим , и затова свети червеното воланче при включването на бутона.При натискането му се включва втора двойка транзистори полеви мощни и от там се получава по голямата мощност на мотора върху волана . Така работи в сити режим волана при Стило . Демонтирай си кутията усилвател на волана и ще видиш вътре двойките транзистори които правят усилването , или са дали на късо някои транзистори , или са с лоши спойки .Дано си ме разбрал правилно,ако искаш повече инфо на лични .УСПЕХ .Стило 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар