Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реглаж на заден мост на Крома 1,9 MJET

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реглаж на заден мост на Крома 1,9 MJET

    Здравейте колеги,
    Регулира ли се задния мост на Крома?Питам защото ми прави впечатление че като мина през неравност или по съединение между две части на мост например,задницата на колата е като"пияна".
    Ако се регулира,моля някой да даде градусите по който да регулираме задният мост .
    Ланча Капа 2,0 VIS
    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

    #2
    Принципно моста подлежи на реглаж, но ако не е пипан досега не го пипайте. Неговия реглаж няма нищо общо с този на предницата. Проблема ти е в друго, може да са тампони или амортисьори.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Здравейте колеги,
      Регулира ли се задния мост на Крома?Питам защото ми прави впечатление че като мина през неравност или по съединение между две части на мост например,задницата на колата е като"пияна".
      Ако се регулира,моля някой да даде градусите по който да регулираме задният мост .
      Такова нещо съм срещал на Витара и на Мондео до момента. Тотално различни коли от към... всичко. Това, което забелязах, е че и при двете коли има връзка със... скоростната кутия. На Форда нямаше такъв проблем, смених съединител и се появи... кой какво не зави или не затегна по тампоните не знам, но се появи. Обратното - на Витарата, отново след смяна на съединител и сваляне на скоростната кутия, подобно "сеене" на задницата изчезна. Нямам представа какво е, защото Витарата се оправи, а Форда го продадох, но за мен това е отправна точка.

      Коментар


        #4
        Съединител комплект и двата задни амортисьора са сменени преди 10-15 хиляди км.До преди да купя Кромата карах Ланча Капа.Тя беше като залепена за пътя.Понеже Кромата е по-висока с по-висок център на тежеста може да усещам някаква нестабилност.Нека колегите с Крома кажат дали и при тях има такова странично залюляване при преминаване през неравности.Чувставам го за 1-2 секунди след преминаване през неравност.
        Ланча Капа 2,0 VIS
        Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

        Коментар


          #5
          Ако мостът не е регулиран, по-скоро ще тегли в някоя посока постоянно. Ако имаш моментно залюляване само по неравности, по-вероятно е амортисьорът да не успокоява вибрациите и колелото да подскача неконтролируемо по пътя, като така губи сцепление и когато е във въздуха, колата не се движи по пътя, а накъдето я бутне инерционната сила.

          Кажи на някой да кара колата ти със 70-80-90 км/ч, а ти от друга кола наблюдавай задните колела дали подскачат или не. Няма значение, че амортисьорите са сменени скоро, риск от дефект има винаги.

          Някои коли возят много по-меко, което създава усещане за клатушкане. Височината на гумите има голямо значение също. Според мен между 100 и 120 мм е оптималната височина. Над 120 мм допълнително засилва усещането за клатушкане.

          Коментар


            #6
            Можеш да се ориентираш и по гумите. Аз като млад шофьор взимам колата и карам някъде 1 година. Не съм и чувал какво е реглаж :D Отивам да сменям гумите и от вътрешната страна никакъв грайфер, а от външната са идеални. Да по грайфера също може да познаеш дали си за реглаж. Ето тук също има полезна информация ако още ти трябва https://motoexpert.bg/bg/pages/regla...-zaden-most-79

            Коментар

            Working...
            X