Здравейте, някой знае ли как точно се сменя маншона на карето от дясно на Фиат Брава 2000 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на маншон на каре
Collapse
X
-
И аз знам за външното. По същия начин като отляво, само че е отдясно. А ако поразгледаш важните и интересните теми в раздела, както и раздела за Често Задавани Въпроси, ще намериш една тема отпреди 10-на години, в която съм писал разни неща. Ето я:
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32728
Разхлабваш гайката на главината, махаш гумата, освобождаваш накрайника, освобождаваш шарнира, вадиш шарнира от шенкела като напъваш носача надолу, биалетката също излиза, махаш гайката от карето, да разглобиш главината все едно, остава да виси полуоската с карето, махаш маншона, кълчиш карето на една страна, биеш го 10 минути с чука, след което се сещаш, че вътре има една зегерка, вадиш я и то пада без усилие. Почистваш, гресираш, слагаш нов маншон и сглобяваш.
Сглобяваш в обратен ред, горе-долу. Прочети и темата, доста помага. Имам и пресни спомени, ще подсказвам.
Коментар
-
Как става за вътрешно-дясно?Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоИ аз знам за външното. По същия начин като отляво, само че е отдясно. А ако поразгледаш важните и интересните теми в раздела, както и раздела за Често Задавани Въпроси, ще намериш една тема отпреди 10-на години, в която съм писал разни неща. Ето я:
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32728
Разхлабваш гайката на главината, махаш гумата, освобождаваш накрайника, освобождаваш шарнира, вадиш шарнира от шенкела като напъваш носача надолу, биалетката също излиза, махаш гайката от карето, да разглобиш главината все едно, остава да виси полуоската с карето, махаш маншона, кълчиш карето на една страна, биеш го 10 минути с чука, след което се сещаш, че вътре има една зегерка, вадиш я и то пада без усилие. Почистваш, гресираш, слагаш нов маншон и сглобяваш.
Сглобяваш в обратен ред, горе-долу. Прочети и темата, доста помага. Имам и пресни спомени, ще подсказвам.
При мен не успях да освободя кормилният накрайник. Блъскак, блъсках по тва каре и така и не успях да го извадя от полуоската както си беше на колата. Свалих цялата полуоска и на менгемето с големия чук го опънах два пъти и направо се изкърти уллея за тая зегерка... не знам това ли се цели поначало? Покрай маншона смених и носача (рециклиран, някъде в Тракия в Пловдив за 50лв) с биалетката и за кадем капачката на разширителния съд.
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар