Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с задна дясна гума на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с задна дясна гума на Пунто

    Скоро смених накладките отзад , и след тfва , лявата почна да кове и на спирачка и на ръчна, дясната не.... онзи ден смених жилото на дясната, ръчната се подобри...но спирачката не.... Взел съм ново цилиндър, ако не стане и с него ме посъветваха да изолирам кантарите ? До колко е удачно това и един кантар е 50лв не ми се купува на сляпо как да разбера дали работи?

    Става въпрос за пунтото
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Преди години имах едно Уно, дето един "майстор" му изолира кантара и веднъж отивайки към Варна ми се наложи да намаля малко по-екстремно а не се движих с повече от 80 и така зверски се завъртях, добре, че се разминахме с насрещната кола и нямаше други коли в този момент... Пробвай с цилиндър ама моя съвет е ако е кантара да го смениш, че голяма беля може да стане. А за проба - накарай някой да седне отзад и виж дали ще почне да хваща... ако почне да хваща значи кантара работи.
    Последна редакция от angels; 16.10.2018, 09:26.
    Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

    Коментар


      #3
      Регулатора в барабана не сработва. Пробвай да го накиснеш.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Да не е омаслен барабана . При смяната на накладките почистихте ли с обезмаслител
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          Регулатора в барабана не сработва. Пробвай да го накиснеш.
          при мене регулатора и статичен/регулира се от зъбчатка при челюстта, а барабана не е омаслен не сме му пускали "кръв вътре". при свален барабан като натисна спирачка цилиндъра трябва ли да отваря? При мене изобщо буталцата не помръдват., иначе течност ходи, като обезвъздушавам? при вдигане на ръчна, лявата част пропада, дясната изхвърча навън , все едно двете движат заедно!?!? Но като накарах да натиснат спирачката двете бутала не помръдват
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Ти си открил отговора значи - ново спирачно цилиндърче е решението
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Първо огледай кантара,трябва да има възможност за регулиране.
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                На пунтото не се регулират. Така днеска действах, и отвъртам тръбичката на цилиндъра и изненада.... сухооо не тече нищо, оказа се блокирал кантар, оставих оргиналния цилиндър и изолирах двата кантара до преди малко. Сега ще вида как е и ще пиша
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  днес я тествах, мисля че спира добре и без кантари, вече не носи на ляво. Малко се притеснявам че колеги са писали че без кантари мога да се завъртя..........
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    днес я тествах, мисля че спира добре и без кантари, вече не носи на ляво. Малко се притеснявам че колеги са писали че без кантари мога да се завъртя..........
                    Намери си някое втора употреба. Мисля, че не трябва да се кара така. Опасно е. И не само за шофьора.

                    Коментар


                      #11
                      МИ те ще са същата работа, това с изолирането ми го каза механик с дългогодишен опит на който му имам пълно доверие, сподели че е правено десетки пъти и не е имало проблем. Според мен завъртане може да се получи несъобразена скорост на кола без абс дори и да си има кантари
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        За да не се повтарям, моля прочети тази тема:

                        http://www.fiatforum.bg/showthread.p...82%D0%B0%D1%80

                        След това сам прецени дали майсторът или физиката. Така ще го кажа, майсторът може да има и 100-годишен опит, но физиката е физика и не се променя. Ако нямаше нужда от този кантар, в завода със сигурност щяха да го махнат. В голяма част от случаите при спокойно и нормално шофиране, никога няма да усетиш нуждата или липсата на кантар. Но веднъж ако е нужен и го няма - лошо.

                        Коментар


                          #13
                          Да не правя нова тема ще питам тук, та: става дума за Пунто 1.1
                          Сменях на едното задно колело цилиндъра + накладки след това обезвъздуших след това се прехвърлих на предните там смених само накладките. Започнах да сменям накладките на другото задно но ми се видя че и там целиндъра е за смяна ама нямах и реших да я сглобя и като взема но веднъж всичко. Но преди да сложа гумата реших да обезвъздуша защото бая течност бях загубил и мислих че и там може да има въздух. Започнах но на 3-4ят път спря да излиза спирачна течност и колкото и пъти да пробвах след това не тръгна .
                          Казанчето е пълно а пък не идва течност до колелото, какъв може да е проблема? В момента изобщо няма спирачка на това колело.

                          Коментар


                            #14
                            Гълта въздух, сигурно и тече вътре в барабана. Смени цилиндърчето.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Отварях барабана и не тече (в смисъл не изтърва течност и не е омазнено), започнах да обезвъздушавам и на 3-4 път спря да излиза спирачна течност от пробката. Помпих поне още 10-тина пъти ни въздух излизаше ни спирачна течност, а казанчето е пълно до горе.

                              Коментар

                              Working...
                              X