Колеги, изпаднах в трудна ситуация - Брава-та остана без спирачки.
Лампата почна да свети преди седмица, долях малко спирачна течност и угасна. На другия ден отново светна и не изгасна повече. Случи се на една пешеходна пътека да давам предимство на хората, и едва спрях с напомпване на педала. По-късно при опит да спра, педала потъна до дъно... спрях с ръчна.
Закарах я при майстор, гледа има налягане в цилиндърчетата, но педала все така потъва. Оказа се проблем с този регулатор на спирачната сила (кантар) който беше омаслен доста. Дотук добре, че открихме проблема, но се оказа че тоя чарк струва луди пари - между 200 и 400 лв. нов, като дори го няма по магазините в Добрич. Същото положение и по моргите в Добрич и региона.
Звънях по няколко частни обяви - никой го няма това....
Майстора предложи вариант да го изолира това кантарче - като по-евтин вариант, и в случая единствен вариант, след като не мога да намеря такъв чарк.
Четох тук из форума обширно описание какво представлява и за какво служи, като имаше и съвет да не се изолира защото можело да предизвика поднасяне на задницата.
Въпросът ми е: Доколко е опасно ако се изолира това кантарче? Някой правил ли го е, и имал ли е проблеми? (с уточнението че ползвам колата 95% градско каране, не съм джигит, в сняг и поледици рядко карам)
Лампата почна да свети преди седмица, долях малко спирачна течност и угасна. На другия ден отново светна и не изгасна повече. Случи се на една пешеходна пътека да давам предимство на хората, и едва спрях с напомпване на педала. По-късно при опит да спра, педала потъна до дъно... спрях с ръчна.
Закарах я при майстор, гледа има налягане в цилиндърчетата, но педала все така потъва. Оказа се проблем с този регулатор на спирачната сила (кантар) който беше омаслен доста. Дотук добре, че открихме проблема, но се оказа че тоя чарк струва луди пари - между 200 и 400 лв. нов, като дори го няма по магазините в Добрич. Същото положение и по моргите в Добрич и региона.
Звънях по няколко частни обяви - никой го няма това....
Майстора предложи вариант да го изолира това кантарче - като по-евтин вариант, и в случая единствен вариант, след като не мога да намеря такъв чарк.
Четох тук из форума обширно описание какво представлява и за какво служи, като имаше и съвет да не се изолира защото можело да предизвика поднасяне на задницата.
Въпросът ми е: Доколко е опасно ако се изолира това кантарче? Някой правил ли го е, и имал ли е проблеми? (с уточнението че ползвам колата 95% градско каране, не съм джигит, в сняг и поледици рядко карам)
Коментар