Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за накладки

    малко е тъп въпроса но да питам- комплект накладки -за колко колела се отнася? аз например искам за предни ляво и дясно.цената за страна ли е или и за двете колела?

    #2
    Вървят комплект за двете колела. Няма логика да смениш само на едното, тогава ще занася като натиснеш спирачка.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      благодаря за отговора

      Коментар


        #4
        Светна ми датчика за износени предни накладки, и сега трябва да се сменят .
        Въпросите са ми колко може да се кара след светването на датчика ,и какви предни накладки сте слагали и сте доволни от тях.
        Цена, качество някой предлага ли във форума,всякакава информация ще ми е полезна.Автомобила е Фиат Крома 2009 г.1.9 Мджет 150 кс.,ръчна ск.
        Fiat CROMA 1.9 MJet 2009-150 hp.
        Ex:Alfa Romeo CROSSWAGON Q4 2007-16V 150 hp.

        Коментар


          #5
          Твърде е относително да се каже колко км може да се кара със светнала лампа за накладки.
          Зависи от много фактори, износването на диска дали е равномерно, какъв ти е датчика.
          За накладки се обърни към Митака от форума /mitaka_71/ в тази тема цък.
          Аз съм доволен от цена-качество и бързодействие от негова страна.
          Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

          Коментар


            #6
            Ето какво ще те посъветвам.
            Като марка търси Галфер, около 60 80 лв. Са. А за датчика провери дали не е замасил някъде а да имаш накладки. Светне ли лампата от свършила реално накладка ги сменяш веднага. На практика си на желязо.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Бих искал да не се съглася с това мнение, Банков. Чак на желязо не е, самият "датчик" представлява един кабел, който ляга на планката и около него е налепено феродото. Той е дебел около 1 - 1.5 мм и в момента, в който феродото се изтърка до достигане на кабела - започва да преминава ток към диска. Та в общи линии колкото е дебел кабелът - толкова е дебело и феродото, което е останало.

              Разбира се, препоръката е за незабавна смяна, но е предвидено, че от светване на лампата, колата трябва да може да се придвижи на самоход при определени условия за да достигне до сервиз. Ето картинка, показваща нагледно какво имам на във впредвид:

              - черното е планката
              - червеното е феродото
              - жълтата точка е изглед на кабела в профил
              - размерите са съвсем примерни

              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	1
Size:	5,5 KB
ID:	2098245

              Назад из темите има АНКЕТА за накладките, ама дали е в тоя раздел, или в онзи за консумативи - не помня. Аз лично накладките ги разделям на АТЕ и другите. Всичките ми коли са с АТЕ. (Всичките 2)

              АНКЕТА: С каква марка накладки карате колата си?

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговорите .От калегата митака 71 си взех предни накладки ATE и задни GALFER .
                Fiat CROMA 1.9 MJet 2009-150 hp.
                Ex:Alfa Romeo CROSSWAGON Q4 2007-16V 150 hp.

                Коментар


                  #9
                  Галфер и Ате са едни същи накладки под различни търговски марки
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                    Галфер и Ате са едни същи накладки под различни търговски марки
                    Взе ми думите от устата... Иначе компромисен вариант, щяха да са и Текстар или ТРВ...
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      А каква е причината за това? Все пак някак по-истинско ми изглежда синята кутия с надпис АТЕ. Не, че няма и ментета, най-вероятно...

                      Коментар


                        #12
                        А нормално ли е чисто нови АТЕ да скърцат по същия начин, както и старите накладки, преди да бъдат сменени?

                        Коментар


                          #13
                          Само мога да споделя мнение за трв-вече никога не слагам такива.Стържат като на метал вече на няколко коли,а вече и на моята.Изминатите километри бяха около 5к.За сега нямам оплаквания от текстара.

                          Коментар


                            #14
                            Още едно много добро мнение за текстар, няколко години съм вече с такива, спира много добре.

                            Коментар


                              #15
                              todorakiggg написа: Преглед на мнението
                              Още едно много добро мнение за текстар, няколко години съм вече с такива, спира много добре.


                              И нито стържат, нито скърцат.
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X