Преди година ми задържаше въпросния апарат, тогава смених спирачен маркуч, всички гумички и хубаво почистване... ефект нулев, задържаше дори повече. Намерих си втора употреба в много добро състояние и нямах проблем до преди две седмици, когато пак започна да задържа. Поръчах си пак ремонтен комплект, но този път с буталото направо. Свалих го, изчистих всичко, смених всички гумички, буталцето и пробката, сега не задържа, но пак грее малко повече от другите.... на какво може да се дължи това? Стило 1,8.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със заден ляв спирачен апарат - задържа - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Снощи го откачих от тази планка, но тази сутрин пак грееше повече. След работа ще сваля колелото да видя какво е положението, може наистина да се е закъсало и да не отпуска хубаво накладките. Макар, че сега като се замисля по-резултатно би било да го откача от спирачния апарат...Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Аз имах подобен проблем, от централна гара до дружба задно ляво колело се беше почти запалило (като спрях пушеше) - проблема беше изгнил кожух на жилото на ръчната, съответно парченца от жилото влизат в дупката и жилото не се връща... Най - добре, колегата да намери някъде да влезе под колата и да огледа много добре жилата да види дали не задържат...
Коментар
-
Малко развитие... жилото е за смяна, но не то задържа, кожуха му е скъсан на едно място, но явно е прясно защото се вижда жилото в идеално състояние, както и да е ще го сменя. Петата която задвижва от ръчната на самия апарат се движи идеално, връща се до край, буталцето съответно и то се връща (тествахме на свален апарат).... разковничето май се оказа в накладките, които бяха нови... и които след сваляне, вътрешната имаше този вид.
След кратко умуване как аджеба е възможно това да се случи видяхме, че тези накладки имат някакви стърчащи пъпки в долната част от към буталото на спирачния апарат... и тогава се сетих, че предния път доста трудно го монтирах към водачите на спирачния апарат (едната дупка винаги ми бягаше)... та след кратък размисъл решихме, че тази пъпка явно застава някъде между буталото и нкладката и то започва да я натиска само от едната страна, което беше и видимо по накладката имаше следи от буталото не по цялата повърхност а само в отсрещната страна на накладката, срещу пъпката. С малкия флекс махнах пъпката, първо апарата си пасна на водачите от раз, дойдоха си и двете дупки, и о чудо ... колелото спря да задържа. Утре ще се тества, но мисля че се реши проблема. Ако всичко е наред следват ново жило и нови накладки пак. Ето снимката и на вътрешната накладка как е износена. На външната накладка се вижда въпросната пъпка.
П.с На първо каране от тази сутрин всичко е наред. Колелото спря да грее и спирането вече е равномерно.Последна редакция от angels; 12.09.2018, 11:02.Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Колега, добавих в заглавието, че си решил проблема, но е важно да се отбележи, че си създал нов. Пъпката не е там случайно и тя има за цел да влезе в буталото, като така го блокира и на него му се ограничава възможността за въртене, което е в основата на саморегулиращия механизъм на апарата и ръчната спирачка.
Съветвам те да намериш чисто нов комплект накладки и не да махаш пъпката, а да ги монтираш правилно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар