Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане от карета Пунто (188) 2?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане от карета Пунто (188) 2?

    Здравейте! При напълно навит наляво или надясно волан и подаване на газ започва да тропа постоянно. Като отпусна газта или поизправя волана спира. При пълно завиване по инерция не тропа. Веднага си помислих, че са карета. Вдигнахме колата и единствено лек луфт в рейката, каретата и всичко друго бетон. Възможно ли е каретата да тропат без да имат луфт?
    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

    #2
    Вие кой карета гледахте?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Вътрешни и външни.
      Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
      Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

      Коментар


        #4
        Я опиши "ТРОПА"
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          По-скоро "чукане" метал в метал насечено с равни интервали "та-та-та-та" и темпо отговарящо на скоростта на колата, по-добре от това не мога да го опиша Ето намерих и примерен клип - https://www.youtube.com/watch?v=2c1nxR7aq1o

          Май трябва да ги сменям
          Последна редакция от stockbroker; 11.07.2018, 12:12.
          Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
          Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

          Коментар


            #6
            Съчмите на външните карета с времето се вкопават в средата на канала(движение направо), защото там работят в 90% от времето,
            но при навит волан, те излизат от тези легълца принудително с чукване и от там се чува тропането.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Външно каре.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Временно решение е,да ги размениш ляво и дясно.
                Fiat Punto 1.1 6Speed

                Коментар


                  #9
                  Да бе. Нови карета са по 30 40 лв. не мисля че си струва.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Да, най-добре смяна с нови. Тези сегашните колко може да карат още така?
                    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Хм, ако някой ти каже питай и числата от тотото.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        stockbroker написа: Преглед на мнението
                        Тези сегашните колко може да карат още така?
                        Ако започнат да чукат при тръгване и при движение направо, значи са готови да се разпаднат(това е момента, когато си ги сменят бакшишите).
                        Аз на Темпрата карах половин година с чукащо каре, но само при пълен завой.
                        Моя съвет е да ги смениш, даже и само заради дразненето от чаткането по кръстовищата.
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          КИМИ написа: Преглед на мнението
                          Ако започнат да чукат при тръгване и при движение направо, значи са готови да се разпаднат(това е момента, когато си ги сменят бакшишите).
                          Аз на Темпрата карах половин година с чукащо каре, но само при пълен завой.
                          Моя съвет е да ги смениш, даже и само заради дразненето от чаткането по кръстовищата.
                          Моите тракат само при пълен завой и то невинаги, малко като изправя волана и спира, така че ще покарам още малко и на следващото обслужване ще ги сменя.
                          Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                          Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                          Коментар


                            #14
                            Е колко да изкарат ? Докато не изтропа за последно.
                            П.п
                            Мога да ти изпратя снимка да видиш как изкача мотора през коша от строшено каре.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #15
                              Стига плаши човека, мотора няма да излезе ако са му здрави тампоните, ама кво обръщане ще сътвори.
                              Прати му снимка как се сменят карета.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X