Здравейте! При напълно навит наляво или надясно волан и подаване на газ започва да тропа постоянно. Като отпусна газта или поизправя волана спира. При пълно завиване по инерция не тропа. Веднага си помислих, че са карета. Вдигнахме колата и единствено лек луфт в рейката, каретата и всичко друго бетон. Възможно ли е каретата да тропат без да имат луфт?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане от карета Пунто (188) 2?
Collapse
X
-
По-скоро "чукане" метал в метал насечено с равни интервали "та-та-та-та" и темпо отговарящо на скоростта на колата, по-добре от това не мога да го опиша Ето намерих и примерен клип - https://www.youtube.com/watch?v=2c1nxR7aq1o
Май трябва да ги сменямПоследна редакция от stockbroker; 11.07.2018, 12:12.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
-
stockbroker написа: Преглед на мнениетоТези сегашните колко може да карат още така?
Аз на Темпрата карах половин година с чукащо каре, но само при пълен завой.
Моя съвет е да ги смениш, даже и само заради дразненето от чаткането по кръстовищата.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ написа: Преглед на мнениетоАко започнат да чукат при тръгване и при движение направо, значи са готови да се разпаднат(това е момента, когато си ги сменят бакшишите).
Аз на Темпрата карах половин година с чукащо каре, но само при пълен завой.
Моя съвет е да ги смениш, даже и само заради дразненето от чаткането по кръстовищата.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар