Извинявай, но може ли по-точно. На кой апарат на къде се върти.
Пробвай, то ще си покаже, няма да е лошо освен да въртиш, друг човек и да натиска самото бутало, примерно с дръжка на чук, така буталото ще се прибере по бързо и няма да въртиш 20 оборота и не забравяй преди всичко да отвъртиш капачката на казанчето за спирачната течност.
Абе става и с друг инструмент, последно на един голф 4 му въртяхме буталото с гарги, ама внимаваш да не стиснеш предпазната гума, защото ако замине става кофти.
Аз използвам планка с дупка и резба, слагам болт и после на апарата натягам болта да натиска буталото постоянно, после въртя с гарги. След половин-1 оборот донатягам болта и така няколко пъти до прибиране.
Посоката ако не се лъжа при мен е на нормален болт и на двата /аз съм с Либра/, т.е. като го погледнеш буталото насреща му, по часовника се прибира.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
За пребирането на буталото си взех този коплект за 40 кинта Сега чакам да пристигне медната и силиконовата грес, и сприрачната течнст. Вие какво ползвате за смазване на водещите втулки на спирачния апарат? Някой има ли мнение за накладките на MEYLE?
И при кромата е така. И двете са по часовниковата стрелка. Аз на водачите ще пробвам със силиконова грес. Някой виждал ли е тази фирма Продадоха ми ги за LPR, но преди като съм купувал LPR си бяха с нормалната за тях зелена опаковка.
Тези ги взех за 35.27лв. , ако ми покажеш къде има TRW за 41лв ще им стана верен клиент. Аз най-евтино намерих TRW за 60лв. Заедно с накладките смених и подгревни свещи , още 150лв. , предната седмица ми замина диодната плоча на алтернатора.....и там 120лв. Седмица преди това купих 2 нови летни гуми за 400лв. От началото на годината до сега съм дал 411.81лв. за дизел. и те така...реших този път да мина по-тънко с накладките, понеже другия път ще сменям и дискове и накладки. Между другото за сега съм много доволен от тези накладки.
И при кромата е така. И двете са по часовниковата стрелка. Аз на водачите ще пробвам със силиконова грес.
Изгледай този клип:
В него човечецът споменава, че при водачите трябва да се внимава каква грес се използва, защото някои греси може да разградят гумените маншони (смазки на петролна основа). Иначе надолу маже мощно с медната.
Коментар