Послушай Оги и хвърли една ножовка в багажника, ще им потрябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неприятно цвилене при натискане педала на спирачката
Collapse
X
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоЕто това, което си копирал от да не казвам кой сайт, доказва, че в никакъв случай не трябва да четеш този, както и всички подобни на него сайтове. Едно, че пишат пълни глупости, второ - изключително неграмотно, и най-лошото - трето - хората, които не разбират, им вярват, защото са написани "една идея" по-научно от нормалното и изглежда като извадено от техническа литература и написано от някой технически специалист.
В случая - ти искаш да сменяш спирачни апарати, защото си решил, че някаква пластина, която е там (всъщност там няма никакви пластини) се е изтрила и там не знам какво... Спирачните апарати са толкова просто устроени, че диагностиката и ремонтът им общо взето е елементарен. Но да се върнем на пластината.
Погледни тази снимка:
Погледни долу вляво на накладката, това е пластината. Нарича се акустичен сензор за износени накладки. Тя ВИНАГИ е на накладката, а не на спирачния апарат, защото всяко триене отнема от нея и тя намалява. Особено ако се забавиш с някоя смяна, би намаляла толкова, че при следващите накладки изобщо да не се чуе, а накладката направо да пръсне диска. Затова е на накладката, за да може всеки път да е нова и неизносена. Тази пластина е така проектирана, че дори най-лекото ѝ триене я кара да издава пронизителен звук и този звук се чува при всякаква скорост и дори съвсем леко натиснат педал, а не само като колата е студена и като караш с 10 км/ч и решиш да спреш напълно, а не само да намалиш например.
И друго - спирачният апарат не се опира и не се трие в диска, освен ако няма много сериозна повреда на водачите или фланеца. Според мен - правилно са ти казали - апаратите най-вероятно са здрави, те не се повреждат току така. Повредата им обикновено е от влагата в старата спирачна течност да ръждясат и да блокират. За толкова много време, откакто я има темата, не намери ли време да направиш един видеоклип, на който да се чува този звук и при какви условия точно се получава?
Сипи 20 лв нафта и ела на някоя неделна среща на форума в София, напоследък само на накладки сме се подкарали, и тия ще ги оправим.
За допълнително диагностициране на проблема, опитай при спиране да спреш не с натискане на педала (което задейства всички спирачни апарати по хидравличен път), а да изтеглиш 1-2 зъба на ръчната (стига да не е някоя електрическа, признавам си, че не знам на този модел каква е). С ръчната се задействат само задните спирачни апарати механично. Кажи дали има промяна или е все същото.
P.S. Водача на спирачния апарат, ако прави проблеми и спирачния апарат задържа искам да питам този водач вътре в самия спирачен апарат ли се намира или е това като една щека още вилка която се движи постоянно и кара спирачния апарат с поставената в него накладка да трие върху спирачния диск?
P.S.2 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=163309Последна редакция от FIATIST; 13.06.2018, 02:14.sigpic
Коментар
-
Тоя форум съм го забранил в антивирусната и не мога да го отворя.
А по темата: водачът е тази ос, около която се движи спирачният апарат и осъществява линейното си движение при натискане на педала. В зависимост от конкретното инженерно решение, конструкцията на водача може да е различна, но в общи линни е едно като болт, който държи апарата за фланеца (наричан още "супорт"). Един отгоре и един отдолу.
Ето тук виждаш цял спирачен апарат, 8 части са, половината от които - гуми.
Снимай го на клип това свирене, то направо ме заинтригува.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоТоя форум съм го забранил в антивирусната и не мога да го отворя.
А по темата: водачът е тази ос, около която се движи спирачният апарат и осъществява линейното си движение при натискане на педала. В зависимост от конкретното инженерно решение, конструкцията на водача може да е различна, но в общи линни е едно като болт, който държи апарата за фланеца (наричан още "супорт"). Един отгоре и един отдолу.
Ето тук виждаш цял спирачен апарат, 8 части са, половината от които - гуми.
Снимай го на клип това свирене, то направо ме заинтригува.sigpic
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар