Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неприятно цвилене при натискане педала на спирачката

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Послушай Оги и хвърли една ножовка в багажника, ще им потрябва.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      Ето това, което си копирал от да не казвам кой сайт, доказва, че в никакъв случай не трябва да четеш този, както и всички подобни на него сайтове. Едно, че пишат пълни глупости, второ - изключително неграмотно, и най-лошото - трето - хората, които не разбират, им вярват, защото са написани "една идея" по-научно от нормалното и изглежда като извадено от техническа литература и написано от някой технически специалист.

      В случая - ти искаш да сменяш спирачни апарати, защото си решил, че някаква пластина, която е там (всъщност там няма никакви пластини) се е изтрила и там не знам какво... Спирачните апарати са толкова просто устроени, че диагностиката и ремонтът им общо взето е елементарен. Но да се върнем на пластината.

      Погледни тази снимка:



      Погледни долу вляво на накладката, това е пластината. Нарича се акустичен сензор за износени накладки. Тя ВИНАГИ е на накладката, а не на спирачния апарат, защото всяко триене отнема от нея и тя намалява. Особено ако се забавиш с някоя смяна, би намаляла толкова, че при следващите накладки изобщо да не се чуе, а накладката направо да пръсне диска. Затова е на накладката, за да може всеки път да е нова и неизносена. Тази пластина е така проектирана, че дори най-лекото ѝ триене я кара да издава пронизителен звук и този звук се чува при всякаква скорост и дори съвсем леко натиснат педал, а не само като колата е студена и като караш с 10 км/ч и решиш да спреш напълно, а не само да намалиш например.

      И друго - спирачният апарат не се опира и не се трие в диска, освен ако няма много сериозна повреда на водачите или фланеца. Според мен - правилно са ти казали - апаратите най-вероятно са здрави, те не се повреждат току така. Повредата им обикновено е от влагата в старата спирачна течност да ръждясат и да блокират. За толкова много време, откакто я има темата, не намери ли време да направиш един видеоклип, на който да се чува този звук и при какви условия точно се получава?

      Сипи 20 лв нафта и ела на някоя неделна среща на форума в София, напоследък само на накладки сме се подкарали, и тия ще ги оправим.

      За допълнително диагностициране на проблема, опитай при спиране да спреш не с натискане на педала (което задейства всички спирачни апарати по хидравличен път), а да изтеглиш 1-2 зъба на ръчната (стига да не е някоя електрическа, признавам си, че не знам на този модел каква е). С ръчната се задействат само задните спирачни апарати механично. Кажи дали има промяна или е все същото.
      Оги мерси много за съветите. Това с ръчната спирачка е правено. Ръчната е механична не е електрическа и това го прави на колата един от хората на баща ми, който е сервизен механик с дръпната ръчна спирачка до горе и като започна да подава газ на задна на всяко отпускане на съединителя когато колата трябва да тръгне назад ръчната понеже е вдигната и спираше хода на колата назад със страхотно свирене и така всеки път като почна бързо едно след друго над 20 пъти, стана опера от Верди над 20 пъти колата свиреше и цвилеше като симфоничен оркестър. И това на тези от Ратолата в Пловдив им го казах и те пак нищо, изобщо не го взеха на предвид и не му обърнаха никакво внимание.

      P.S. Водача на спирачния апарат, ако прави проблеми и спирачния апарат задържа искам да питам този водач вътре в самия спирачен апарат ли се намира или е това като една щека още вилка която се движи постоянно и кара спирачния апарат с поставената в него накладка да трие върху спирачния диск?

      P.S.2 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=163309
      Последна редакция от FIATIST; 13.06.2018, 02:14.
      sigpic

      Коментар


        #33
        Тоя форум съм го забранил в антивирусната и не мога да го отворя.

        А по темата: водачът е тази ос, около която се движи спирачният апарат и осъществява линейното си движение при натискане на педала. В зависимост от конкретното инженерно решение, конструкцията на водача може да е различна, но в общи линни е едно като болт, който държи апарата за фланеца (наричан още "супорт"). Един отгоре и един отдолу.



        Ето тук виждаш цял спирачен апарат, 8 части са, половината от които - гуми.



        Снимай го на клип това свирене, то направо ме заинтригува.

        Коментар


          #34
          Тоя форум съм го забранил в антивирусната и не мога да го отворя.

          А по темата: водачът е тази ос, около която се движи спирачният апарат и осъществява линейното си движение при натискане на педала. В зависимост от конкретното инженерно решение, конструкцията на водача може да е различна, но в общи линни е едно като болт, който държи апарата за фланеца (наричан още "супорт"). Един отгоре и един отдолу.



          Ето тук виждаш цял спирачен апарат, 8 части са, половината от които - гуми.



          Снимай го на клип това свирене, то направо ме заинтригува.
          Ако и след понеделника това свирене не се оправи тогава наистина или ще го снимам или ще го запиша с Аудио Рекордера на Смартфона и ще го кача във Форума.
          sigpic

          Коментар

          Working...
          X