Добра вечер, колеги. Споменах в друга тема, че нещо ми потропва като минавам по малки неравности и след две ходения до сервиза и уверение, че всичко е стегнато продължава да си тропа. Майстора обвини пак втулките на водачите на спирачните апарати, но не би ли трябвали да изчезва тропането като натисна спирачката? Тук не изчезва. Вече се чудя дали не е нещо от амортисьор или негов тампон... предимно от дясно се чува. Някакви насоки?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане от предницата Стило
Collapse
X
-
angels написа: Преглед на мнениетоИмах и аз някакви съмнения, щото май си го чувствам във волана. Но, майстора твърди, че не е рейката... знам ли и аз...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Днес и дойде времето на рейката, сам за час и половина я свалих, като ползвах ръководството от друга тема и провисването на моста си е просто задължително щото иначе е невъзможно да я извадиш тая рейка. :D Утре отива при майстора да видим ще става ли за рециклаж или направо нова ще се слага. Въпроса ми е за външните накрайници, и двата се движат много лесно на ръка във всички посоки, това индикация ли е, че са за смяна? Иначе не са им скъсани маншоните.... Мисля, че не би трябвало да се движат толкова лесно (буквално с един пръст) или греша?Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Ех... най-накрая тишина. Благодарности на отзовалите се и специално на колегата pakumba който ми прати снимки и ми обясни доста за неговите неволи с рейката и ми даде ценни съвети, а и след консултация с майстора на който носих рейката реших, че разликата от 30лв м/у цената за рециклирането и чисто новата рейка, не си заслужава.. и си взех нова. По натам старата може да я постегна да си имам резервна... дано да не ми се наложи. :DFiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
angels написа: Преглед на мнениетоЕх... най-накрая тишина. Благодарности на отзовалите се и специално на колегата pakumba който ми прати снимки и ми обясни доста за неговите неволи с рейката и ми даде ценни съвети, а и след консултация с майстора на който носих рейката реших, че разликата от 30лв м/у цената за рециклирането и чисто новата рейка, не си заслужава.. и си взех нова. По натам старата може да я постегна да си имам резервна... дано да не ми се наложи. :D
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоГруба грешка ако си си купил рейка General Ricambi. Не е нова, а гнусен рециклаж. Очаквай чукането да се върне със страшна сила след не много време.
stilo_new написа: Преглед на мнениетоКакви са цените на тези рейки: нови и рециклирани? За 1.6 дали са същите?
Между другото самата втулка се продава в ибей на цена от 25 долара, изглежда същата като тази която е на новата рейка. Може да поръчам един брой по натам да видим дали ще стане. Но по размерите, които ми даде колегата pakumba ибейската е същата, така че би трябвало да стане.Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Малко ъпдейт, за съжаление колегата Темпрас беше прав. Тва Рикамби се разтропа след 8 000 км. та си оправих си старата рейка... Ако някой друг се сблъска с тази дилема да има едно на ум. Всъщност само втулката беше за смяна, намерих подходящия материал, струговаха ми две втулки но сега въпроса е каква грес се използва за самия прът? Гледам, че старата е някаква бяло - сива...Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар