Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Биалетки Мултипла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Биалетки Мултипла

    Колеги, имам следното питане за биалетките на Мултипла. До тук, за няма и 15хил.км, вече съм сменил 3бр и май днес отново се разхлопа едната. Нормално ли е това чудо, да ги троши като клечки за зъби ? Дали биалетките са калпави ? Или е възможна и друга причина ? Преди няколко месеца, като сменях съединителя, от сервиза ми казаха, че дясната е заминала. А точно те в същия сервиз я сменяха преди 8300км и сложиха Fortune Line FZ7172. И като се размрънках, ми предложиха да сложат по-хубава, някаква TRW. Преди това в друг сервиз ми сменяха лявата. Не знам каква сложиха, ама днес май точно тя сдаде багажа на Ришкия проход и се разтропа. Ще съм благодарен на съвет или препоръка за тия пущини.
    Последна редакция от DJPOPA; 06.11.2017, 23:02.
    Dacia Duster 1.6 4WD

    #2
    Е те верно са от евтините сложи поне 20лв MONROE L15600 или за 28 лв FEBI BILSTEIN 12768
    за работа сигурно за взели повече


    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      форчан лайн и трв не са лоши части. търси проблема другаде. Примерно тампони на стаб щанга обърнат монтаж крива щанга.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Съгласен съм с колегата, че частите ти са читави, TRW са за първоначално вграждане в ходовата част при ФИАТ.
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #5
          Днес бях на сервиз, за да установят откъде е тропането. Работата стана "Досиетата Х". Всичко здраво, а колата хлопа и тропа. Чак ме гледаха накриво майсторите, сякаш си измислям. Та се наложи да кача шефа им и да го разходя, да се увери сам, че не получавам смс-и от Космоса. При ускоряване изхлопва веднъж, после при натискане на спирачката пак изхлопва веднъж. Сякаш обира луфт някъде. Като я пусна по инерция, с изключена предавка, между 50 и 60км/ч си трака постоянно. Но натисна ли да ускорява или да спира, тракането изчезва. И не можаха да открият какво е. Аз взех да си мисля за лагерите на задните носачи, които се продават на ремонтен комплект. На Пунтото се бяха разбили и ги сменях, но не помня как точно тропаше. Интересното е, че не тропа и на дупките, а само на ускорение, спиране и по инерция на определена скорост. Сякаш има хоризонтален луфт някъде. Някой да си е блъскал главата с подобен проблем ?

          Биалетата на TRW е здрава, до тука е на 6000км. Днес я гледахме, добре е. Ще изкара още. Може би наистина трябва да слагам по-читави марки. Казаха ми че турските Асметал били корави. Някой да е ползвал ?
          Последна редакция от DJPOPA; 07.11.2017, 22:48.
          Dacia Duster 1.6 4WD

          Коментар


            #6
            проверете тампоните на носачите. също и вътрешните карета.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Асметал поизчезнаха, иначе, бяха доста корави.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Имало вносител на Асметал тука във Варна. Магазинът им бил след сградата на Енергото в посока гарата, на първия светофар вляво.

                Каретата ги проверяваха. Дори вдигнаха предницата и ме караха да запаля и да включа на скорост, а после да развъртя до 60-70км/ч и да пусна по инерция. В това време те гледаха отдолу. Но не изхлопа нищо при всички опити, на втора и на четвърта скорост. При толкова щателна проверка на предницата, започвам да си мисля, че е задното окачване. Там вече трябва да гледам дали е лагер на носача, дали е тампон заден мост или е лагер главина. При 50-60км/ч по инерция трака периодично, сякаш е ротационен луфта.
                Последна редакция от DJPOPA; 08.11.2017, 12:58.
                Dacia Duster 1.6 4WD

                Коментар


                  #9
                  Днес бях на сервиз, за да установят откъде е тропането. Работата стана "Досиетата Х". Всичко здраво, а колата хлопа и тропа.

                  е?
                  И при мен беше така. Всичко смених по окачването, но все си тропаше при рязко ускорение или спиране. Оказа се стаб. щанга. Въпреки новите тампони не можеше да обере и имаше лек луфт. Трябваше нова щанга, а за нашите коли никак не е евтина. Ядосах се, откачих я и подложих под тампоните самоволканизираща се лента. Оправи се - няма никакви шумове или тропания, ще видим колко ще изкара.
                  За теб колега най- лесен ще е теста, ако откачиш щангата и покараш без нея. Аз така направих за да се обедя, че чукането идваше от нея.
                  тралала

                  Коментар


                    #10
                    Тампони от типо 1.6
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      На мен ми правеше същия проблем и се оказа Тампони на Макферсона.Бяха се разкъсали и като натисна спирачка тропаше , като дам газ също изтропваше.Оказа се тампони на Макферсона.

                      Коментар


                        #12
                        Тампоните на макферсона хлопат глухо , не тропат.
                        Откачете едната биалетка и покарайте без нея , нах-добре по павета.
                        Отзад окачането ако има заминали лагерчета се чува гадно скърцане , особенно натоварена.
                        Карета на подемник рядко се хващат , на валове евентуално.
                        Шарнирите сигурно сте ги проверили ?
                        С биалетки TRW я карам моята , преди това някакви полски за един месец заминаха.
                        Тампони за стабилизиращата си има за мултипла, десетина лева бяха , малко е играчка докато разпробиеш старите.
                        Някой път трипод на полуоската тръгва(луфт в чашата или лагер) , и е голямо чудене какво се случва.
                        FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                        Коментар

                        Working...
                        X