Колеги, имам следното питане за биалетките на Мултипла. До тук, за няма и 15хил.км, вече съм сменил 3бр и май днес отново се разхлопа едната. Нормално ли е това чудо, да ги троши като клечки за зъби ? Дали биалетките са калпави ? Или е възможна и друга причина ? Преди няколко месеца, като сменях съединителя, от сервиза ми казаха, че дясната е заминала. А точно те в същия сервиз я сменяха преди 8300км и сложиха Fortune Line FZ7172. И като се размрънках, ми предложиха да сложат по-хубава, някаква TRW. Преди това в друг сервиз ми сменяха лявата. Не знам каква сложиха, ама днес май точно тя сдаде багажа на Ришкия проход и се разтропа. Ще съм благодарен на съвет или препоръка за тия пущини.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Биалетки Мултипла
Collapse
X
-
Е те верно са от евтините сложи поне 20лв MONROE L15600 или за 28 лв FEBI BILSTEIN 12768
за работа сигурно за взели повече
-
Днес бях на сервиз, за да установят откъде е тропането. Работата стана "Досиетата Х". Всичко здраво, а колата хлопа и тропа. Чак ме гледаха накриво майсторите, сякаш си измислям. Та се наложи да кача шефа им и да го разходя, да се увери сам, че не получавам смс-и от Космоса. При ускоряване изхлопва веднъж, после при натискане на спирачката пак изхлопва веднъж. Сякаш обира луфт някъде. Като я пусна по инерция, с изключена предавка, между 50 и 60км/ч си трака постоянно. Но натисна ли да ускорява или да спира, тракането изчезва. И не можаха да открият какво е. Аз взех да си мисля за лагерите на задните носачи, които се продават на ремонтен комплект. На Пунтото се бяха разбили и ги сменях, но не помня как точно тропаше. Интересното е, че не тропа и на дупките, а само на ускорение, спиране и по инерция на определена скорост. Сякаш има хоризонтален луфт някъде. Някой да си е блъскал главата с подобен проблем ?
Биалетата на TRW е здрава, до тука е на 6000км. Днес я гледахме, добре е. Ще изкара още. Може би наистина трябва да слагам по-читави марки. Казаха ми че турските Асметал били корави. Някой да е ползвал ?Последна редакция от DJPOPA; 07.11.2017, 22:48.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Имало вносител на Асметал тука във Варна. Магазинът им бил след сградата на Енергото в посока гарата, на първия светофар вляво.
Каретата ги проверяваха. Дори вдигнаха предницата и ме караха да запаля и да включа на скорост, а после да развъртя до 60-70км/ч и да пусна по инерция. В това време те гледаха отдолу. Но не изхлопа нищо при всички опити, на втора и на четвърта скорост. При толкова щателна проверка на предницата, започвам да си мисля, че е задното окачване. Там вече трябва да гледам дали е лагер на носача, дали е тампон заден мост или е лагер главина. При 50-60км/ч по инерция трака периодично, сякаш е ротационен луфта.Последна редакция от DJPOPA; 08.11.2017, 12:58.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
DJPOPA написа: Преглед на мнениетоДнес бях на сервиз, за да установят откъде е тропането. Работата стана "Досиетата Х". Всичко здраво, а колата хлопа и тропа.
е?
За теб колега най- лесен ще е теста, ако откачиш щангата и покараш без нея. Аз така направих за да се обедя, че чукането идваше от нея.тралала
Коментар
-
Тампоните на макферсона хлопат глухо , не тропат.
Откачете едната биалетка и покарайте без нея , нах-добре по павета.
Отзад окачането ако има заминали лагерчета се чува гадно скърцане , особенно натоварена.
Карета на подемник рядко се хващат , на валове евентуално.
Шарнирите сигурно сте ги проверили ?
С биалетки TRW я карам моята , преди това някакви полски за един месец заминаха.
Тампони за стабилизиращата си има за мултипла, десетина лева бяха , малко е играчка докато разпробиеш старите.
Някой път трипод на полуоската тръгва(луфт в чашата или лагер) , и е голямо чудене какво се случва.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар