Колеги ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека пише.Имам съмнения за карета на полуоските но само това.Гумите са балансирани и то прецизно така че това го отписах като проблем.Приемам съвети всякакви.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вибриране на волана между 120 и 140км/ч
Collapse
X
-
Ако в тази скорост отпуснеш педала на газта (още по добре я пуснеш на нулева предавка) и вибрацията продължи по същия начин, 99% проблема е в гумите, въпреки прецизния баланс.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Има много теми по въпроса. Почти винаги проблемът е в онези неуки дървени философи - гумаджиите. Криви джанти, криви гуми, лош баланс... Почти никога не обръщат внимание на задните джанти/гуми, а те също могат да доведат до вибрации на волана.
И като каза "прецизен баланс". Отиваш в една гумаджийница, балансират ти гумите. Отиваш в следващата - питат те кой е този некадърник, при който си бил. Те и машините им са толкова в ред. A ако попаднеш и на някои нископрофилни твърди гуми, при които проблемите се усещат по-силно, резултатът е налице. Така че почти винаги проблемът с вибрациите на волана се върти около гуми-джанти.Последна редакция от snake; 27.09.2017, 09:12.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колегата snake e абсолютно прав - първо проверка на задните гуми и джанти , защото от предните симптомите са при доста по-ниска скорост 90-110 км/ч и ако всичко там е ОК тогава проверка на каретата , но 99% не са те.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Същата тема имах и същите отговори получих, колкото и да повтарях, че съм с 2 комплект гуми с джанти. Причината беше в износени лагерчета на задните носачи, който в един момент почнаха и да свирят на завои по магистралата и гумите да се износват неправилно. Доста гаден ремонт. В 2 сервиза не успяха да сменят ремонтните комплекти, чак в третия ги смениха, в т.нар. мека на италианките във Варна.
Коментар
-
Боби,махна ли си крака от газта и вибрацийте спират.Дали ще е изключена по инерция или без газ все тая.Но при набиране от към 110/120 до 140-50 си тресе.Имал съм едно време едни страдания с един еспеис и затова питам дали не са карета.При завой или рязко потегляне няма нито щракане,нищо което да показва че е каре обаче знам ли198mjet Bravo
Коментар
-
GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнениетоБоби,махна ли си крака от газта и вибрацийте спират.Дали ще е изключена по инерция или без газ все тая.Но при набиране от към 110/120 до 140-50 си тресе.Имал съм едно време едни страдания с един еспеис и затова питам дали не са карета.При завой или рязко потегляне няма нито щракане,нищо което да показва че е каре обаче знам ли
Мисля, че при теб може само те да се сменят, а не като на много италианки да върви само цяла полуоска, което си е добре от гледна точка на финанси за справяне с този проблем.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнениетомахна ли си крака от газта и вибрацийте спират
ПП: Не видях, че Банков вече го е казал точно. Тоя род Вибраций римски ли еПоследна редакция от wwalker; 29.09.2017, 11:47.
Коментар
-
Карета, разбит диференциал....при мен е същото но от 90 нагоре и не изчезва по инерция. Даже при даване на газ мотора тресеше и скоростния лост се клатеше ама това исчезна след като подложих ени гумени шайби по единия тампон.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар