Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменят задни пружини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменят задни пружини?

    Момчета, трябва да сменям задните пружини защото са омекнали. Да попитам как се сменят и възможно ли е да стане в домашни условия, необходими ли са ми скоби? Колата е Пунто 1.
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    Колега, да сваляш пружина без скоби или с някакви самоделни устройства (проволки, тел и др.) е самоубийство. Отиди в сервиз!

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #3
      тук е друго,задните можеш спокойно да ги смениш без проблеми

      Коментар


        #4
        На МК2 се сменят лесно, предполагам не е по различно и на МК1, подпираш колата на задния мост така, че да увиснат задните колела, след това пружините падат лесно, най много да се наложи с една щанга леко да напънеш за да изпаднат, това е.
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Мисля, че и долния болт на амортисьора трябва да се развие!?
          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

          Коментар


            #6
            Трябва да може да се освободи повече място.
            Поне ноже да стаане без скоби - малко може да се мамогне с лос .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              kluchar написа: Преглед на мнението
              Поне ноже да стаане без скоби - малко може да се мамогне с лос .
              Е, нормално. Все пак един лос може да си тежи над половин тон спокойно. Като ти удари едно копито, то лесно ще падне пружината. Ма не всеки има под ръка един лос за помощник.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Момчета, смених ги!!!
                Да обесня процедурата, може да е полезна за някой като мен-незнаещ.
                1.Разкача се долният болт на амортисьора.
                2.Носача леко увисва, но не достатъчно, затова се развиват и болтовете на стабилизиращата щанга (3 на брой).
                3.Носача пада изцяло и другото се знае.
                4.Всичко в обратен ред.

                П.П. Аз скъсах един от болтовете на щангата(много беше ръждясъл)
                Също така смених и единият буферен тампон..........не питайте как съм го набил, с едно самоделно устройство :D
                Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                Коментар


                  #9
                  Я покажи устройството, на някой може да помогне.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Я покажи устройството, на някой може да помогне.
                    Нищо особено не е, просто проявих малко творчество.
                    Click image for larger version

Name:	17555172_1497801276919186_1095882846_n.jpg
Views:	1
Size:	18,3 KB
ID:	2094475Click image for larger version

Name:	17554939_1497801000252547_1942852671_n.jpg
Views:	1
Size:	18,5 KB
ID:	2094476

                    Намазах върха на тампона с грес и подпрях тръбичката отдолу с крик, помогнах леко с отвертка и стана.
                    Последна редакция от Papi___; 26.03.2017, 11:01. Причина: правописна грешка
                    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                    Коментар

                    Working...
                    X