Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задно окачване на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задно окачване на Пунто

    Пичове,искам да си проверя задното окачване- Пунто 1 !
    Отзад са сменени само амортисьорите и лагера на десния носач. Струва ми се, че има някакво тъпо "удряне",дано да си внушавам и искам да проверя тампоните на задният мост (как да ги пробвам.....лоши работи прочетох за тях) и тези, който са под пружината. Ако съм пропуснал някой елемент за тест, добавете.
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    Здравей колега. Споделям моят опит, 2008 си докарах една Ипсилонка от Италия, търкалях я 8 години по родните дупки. Отзад съм сменил двата амортисьора, щото единия изпусна почти внезапно. За въпросния лагер за който говориш, до колкото се сещам не е ли с едни пластмасови втулки. А, ги смених и на двата носача, водеха се ремонтни комплекти. Задницата играеше наляво-надясно и след смяната всичко си дойде на мястото. Доста съм обикалял с нея по язовирите, както и на село, товарил съм я мъжката, и преди да я продам забелязах, че пружините бяха поомекнали малко, но нищо сериозно. Тампоните на моста не съм ги сменям никога, канех се но така я продадох, бяха си здрави, е все пак не и нови. По спомен прожината от долу опира на носача когато е натоварена колата, там мисля,че имаше едни тампони като тарелки, щото буферните тампони сериозно се бяха отбелязали на тарелките. Това ,че си сменил амовете, не значи ,че не може да се е прецакал някой. Прост пример, миналата година смених абсолютно всичко по окачването на Доблото отпред и отзад, и преди 2 дена пак сменях предни амовете с тампони, кво да ти кажа незнам, освен, че много ментета има и ако наистина се съмняваш в нещо , по добре я закарай на някой наистина читав майстор да я види.
    Последна редакция от kalinko; 04.02.2017, 21:55.
    Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!

    Коментар


      #3
      Вижда се но трябва да се вдигне високо
      иначе за смяна на 4 те тапона взимат 80-100 лв
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        kalinko написа: Преглед на мнението
        Здравей колега. Споделям моят опит, 2008 си докарах една Ипсилонка от Италия, търкалях я 8 години по родните дупки. Отзад съм сменил двата амортисьора, щото единия изпусна почти внезапно. За въпросния лагер за който говориш, до колкото се сещам не е ли с едни пластмасови втулки. А, ги смених и на двата носача, водеха се ремонтни комплекти. Задницата играеше наляво-надясно и след смяната всичко си дойде на мястото. Доста съм обикалял с нея по язовирите, както и на село, товарил съм я мъжката, и преди да я продам забелязах, че пружините бяха поомекнали малко, но нищо сериозно. Тампоните на моста не съм ги сменям никога, канех се но така я продадох, бяха си здрави, е все пак не и нови. По спомен прожината от долу опира на носача когато е натоварена колата, там мисля,че имаше едни тампони като тарелки, щото буферните тампони сериозно се бяха отбелязали на тарелките. Това ,че си сменил амовете, не значи ,че не може да се е прецакал някой. Прост пример, миналата година смених абсолютно всичко по окачването на Доблото отпред и отзад, и преди 2 дена пак сменях предни амовете с тампони, кво да ти кажа незнам, освен, че много ментета има и ако наистина се съмняваш в нещо , по добре я закарай на някой наистина читав майстор да я види.
        Благодаря, за отговора. Ами наоколо няма майстор, който да разбира от фиат....убедил съм се. Така какво търсене падна заради тампон на преден носач,че 1 година продължи и накрая аз бях прав, в твърдението си, че :"ми блъска под краката". Засега ще карам,дано да си внушавам, защото в това съм много добър и ще видим какво ще излезе.
        Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

        Коментар


          #5
          kluchar написа: Преглед на мнението
          Вижда се но трябва да се вдигне високо
          иначе за смяна на 4 те тапона взимат 80-100 лв
          А какво се сваля, за да има достъп?
          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

          Коментар


            #6
            Кво се сваля всичко
            Понякога не излизат лесно и ги режат да ги извадят .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Понякога тъпо тропане отзад се получава от омекнали или скъсани тампони крепящи ауспуха!
              koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

              Коментар


                #8
                Блъскането отзад е резултат от тампоните на задния мост. Вече съм го минал тоя филм с моето Пунто. Диагностицира се на подемник, защото трябва да висят свободно колелетата, за да се хване разбит тампон. Малко им е зор избиването, ама опитен майстор няма да има проблем. Когато са разбити тампоните, блъскането от задния мост на всяка неравност е много неприятно. На моето Пунто имах чувството, че нещо ще пробие и ще влезе в купето. А се оказа разбит само единия от 4-те. Но се сменят всички, така и така се разколачва колата.
                Dacia Duster 1.6 4WD

                Коментар


                  #9
                  Константинов написа: Преглед на мнението
                  Понякога тъпо тропане отзад се получава от омекнали или скъсани тампони крепящи ауспуха!
                  Хм, преди месец смених гърнетата, "тупането" се чува най-силно когато влезе само една от гумите в дупка. Гърнетата са от 1,1 мотор, може и да има някаква връзка,аз се притеснявах дали ще станат на моето Пунто, но паснаха. Също като паля колата се чува някакво удряне отдолу (около средното гърне). Плюс това са ми за смяна предните носачи (дали може да предава звука), тези тампони на моста колко км карат горе-долу?
                  Последна редакция от Papi___; 08.02.2017, 15:27.
                  Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                  Коментар


                    #10
                    Задължително проверка на изпускателната система най добре на канал и един под колата да гледа при палене какво се случва.Успех
                    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                    Коментар


                      #11
                      Константинов написа: Преглед на мнението
                      Задължително проверка на изпускателната система най добре на канал и един под колата да гледа при палене какво се случва.Успех
                      Само да се пооправи времето. Не бях се замислял за гърнетата, благодаря, че ме сети.
                      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

                      Коментар


                        #12
                        здравеите и аз съм почнал ремонт по моя мост на мареа и имам и друг мост и искам да ги разменя но болтовете ми са доста яко спекли и немога да ги сваля и главите им доста се заоблиха пръсках с спреи но няма ефект тия 4 болта някои да ми кайе решение как да ги отвия благодаря

                        Коментар

                        Working...
                        X