Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Напразно ли дадох 700лв за ремонт на Браво2.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Напразно ли дадох 700лв за ремонт на Браво2.

    Здравейте, колата е тази от подписа, 2008г, на 47000 км. От скоро започна да се тресе при ускорение над 70 км/ч на всички предавки.При отнемане на газта и пускане по инерция тресенето спираше. Колкото повече карах повече тресеше дори и започнах да чувам хрущене. Отначало помислих,че щото са ми се отлепили баланси тресенето е от колелетата,но след като балансирах проблема остана. Започнах да чета форуми за Фиат,особенно руския на Браво2 та там колегите пищят от проблема още като са на по 15/17000км. Търсят проблема в тампони ,свещи, гориво,маховици и най накрая във вътрешните карета и черупката. На канал разтресох предна дясна полуоска и наистина имаше едно притракване. Намерих свестен сервиз и за половин ден ми смениха трипода и черупката като натъпкаха и от дясно и от ляво с много качествена грес. Проблема изчезна платих си 680 лв и си се прибрах. Чак като се прибрах прочетох в същия руски форум за Браво2,съвет..."свали маншоните,притегни и напълни с качестрена срес -Кастрол AS3- имах същия проблем и така си помогнах вече 128 км." Сега се чудя тия 680лв напразно ли ги дадох и..как да разбера дали в частите които ми върнаха подменени е имало проблем?
    Bravo 1,4 T-Jet 120к.с.

    #2
    Само с грес няма как да компенсираш износване от няколко десети до милиметър примерно. При мен на триподите които смених на двете полуоски нямаше видимо никакво износване, но с новите изчезна тресенето.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Едно каре с черупката е 150лв. Труд не повече от 50 лв. Около 1 час.
      Аз минах с каре за 30лв. и черупка от старото Браво , което заедно с неговото каре е 50лв.
      Въпреки че на турбото скоростната кутия май е друга и съответно чашката вероятно е друга, но не виждам как ще струва повече от 200лв. с труд 250.
      Поинтересувай се , защото моята е 90к.с. и може да те обърквам.

      При мен си личеше доста демиджа. Едното лагерче беше изпаднало и иглите бяха навсякъде, а за чашката какви язви имаше да не говорим. Вероятно и и лявото е за смяна, но засега си карам така.

      Хубаво е да се сменят и маншоните.
      Последна редакция от stanleyhacker; 08.12.2016, 15:44.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Нов полски трипод с чаша е 400 лв с отсъпката.
        Който го смени за час личто ще му целуна обувките.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          Нов полски трипод с чаша е 400 лв с отсъпката.
          Който го смени за час личто ще му целуна обувките.
          Не бих сложил каре за 400лв. с отстъпката при условие че за тези пари ще си купя цяла полуоска и ще останат пари за смяната и за бира.
          http://www.ebay.com/itm/drive-shaft-...-/121968133328

          Е малко се помотавахме. По принцип можеше и по-бързо.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            И при моето браво има едно леко преиграване в оборотите 1800-2000/35 км/ч при 2-ра предавка. Едното (дясното) вътрешно каре е сменяно. Там нещата бяха кофти - вибрации, шум. След смяната му, обаче, остана това преиграване, което ме дразни. Карах го по майстори, но никой не му се занимава, то нали трябва да знаеш за какво става въпрос "Карай го, то ще си покаже" и аз го карам. Дали става въпрос за чашката на смененото каре, дали за другото?
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #7
              Полуоската от линка най-верятно е рециклаж.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Tempras написа: Преглед на мнението
                Полуоската от линка най-верятно е рециклаж.

                Item condition:New
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  И при моето браво има едно леко преиграване в оборотите 1800-2000/35 км/ч при 2-ра предавка. Едното (дясното) вътрешно каре е сменяно. Там нещата бяха кофти - вибрации, шум. След смяната му, обаче, остана това преиграване, което ме дразни. Карах го по майстори, но никой не му се занимава, то нали трябва да знаеш за какво става въпрос "Карай го, то ще си покаже" и аз го карам. Дали става въпрос за чашката на смененото каре, дали за другото?
                  Ако питаш дали е от карета, можеш да вдигнеш колата и да търсиш луфтове във всяко едно.
                  Едва след това бих ги послушал и не бих се занимавал с дребни дразнители на кола на тези години.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    stanleyhacker написа: Преглед на мнението
                    Ако питаш дали е от карета, можеш да вдигнеш колата и да търсиш луфтове във всяко едно.
                    Едва след това бих ги послушал и не бих се занимавал с дребни дразнители на кола на тези години.
                    Благодаря за становището Колега.
                    Предстои ми вдигане на подемник за да проверя, най-накрая, нивото на маслото в скоростната кутия. Ще комбинирам двете проверки.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #11
                      Колега Банков,давам ти жокер,дано не го сметнат модераторите за реклама(Mondo patrs).Виж цените и си помисли дали от полски циганин би си купил и игличка за винтил.Хората доставът даже и в БГ
                      198mjet Bravo

                      Коментар

                      Working...
                      X